• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback aanpassing oude evenementsgebouwen

DeletedUser2114

Guest
Ik zie dit opeens staan, maar wij kunnen bijvoorbeeld helemaal nooooit, voor het tiende kistje halen. Met veel moeite halen we de vierde...
want wij bestaan uit vier spelers
Misschien proberen leden te recruteren of (desnoods met zijn 4en) naar een andere BS gaan dan.
 

DeletedUser3012

Guest
Misschien proberen leden te recruteren of (desnoods met zijn 4en) naar een andere BS gaan dan.

Hebben we wel geprobeerd. Het lukte ons wel, totdat ze mij er plotseling uitgooiden in verband met m'n leeftijd.
Nu moet ons een BS wel heel er aanstaan om er naar toe te verhuizen
 

DeletedUser1294

Guest
Ik zie dit opeens staan, maar wij kunnen bijvoorbeeld helemaal nooooit, voor het tiende kistje halen. Met veel moeite halen we de vierde...
want wij bestaan uit vier spelers
Er is nog een mogelijkheid om een blauwdruk te bemachtigen voor spelers die zich graag willen inzetten.
Novo Miraculo stelt hun lege plaatsen beschikbaar voor gast-spelers die wel kunnen scoren, maar waarbij de totaalscore van hun bs nooit voldoende is.
Als gast speel je voor één toernooi mee en daarna ga je terug naar jouw eigen broederschap.
Zie link:
https://nl.forum.elvenar.com/index....ers-die-niet-willen-indutten.5506/#post-60774
 
Er is nog een mogelijkheid om een blauwdruk te bemachtigen voor spelers die zich graag willen inzetten.
Novo Miraculo stelt hun lege plaatsen beschikbaar voor gast-spelers die wel kunnen scoren, maar waarbij de totaalscore van hun bs nooit voldoende is.
Als gast speel je voor één toernooi mee en daarna ga je terug naar jouw eigen broederschap.
Zie link:
https://nl.forum.elvenar.com/index....ers-die-niet-willen-indutten.5506/#post-60774

Is dat niet een enorm misleidende text?(heel netjes omschreven)
upload_2018-9-9_17-35-35.png

Jullie hebben in de historie welgezegd 1 x een blauwdruk behaald en dat was 8 toernooien geleden. alle andere toernooien komen jullie niet eens een beetje in de buurt.

Als je dus als gastspeler een blauwdruk nodig hebt moet je overal zijn behalve bij Novo Miraculo.
Hier de resultaten van de gilden in de afgelopen weken.
Alle gilden boven de 40K hebben afgelopen week wel een blauwdruk behaald.
upload_2018-9-9_17-42-32.png
upload_2018-9-9_17-42-58.png
upload_2018-9-9_17-43-28.png
upload_2018-9-9_17-44-1.png
upload_2018-9-9_17-44-38.png
 

Bijlagen

  • upload_2018-9-9_17-37-29.png
    upload_2018-9-9_17-37-29.png
    33,1 KB · Weergaven: 70
  • upload_2018-9-9_17-40-20.png
    upload_2018-9-9_17-40-20.png
    32,3 KB · Weergaven: 70
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1592

Guest
Is dat niet een enorm misleidende text?(heel netjes omschreven)
Het is aan spelers zelf om te bepalen of ze hier wel of niet op ingaan. Als er iets misleidend zou zijn, dan is dat altijd nog aan het team om er iets van te vinden! Elvenstats is geen onderdeel van innogames dus aan afbeeldingen cq uitkomsten kunnen geen rechten worden ontleend!
 

DeletedUser

Guest
Een tekst misleidend noemen, met als enige "bewijs" een afbeelding van een externe site zonder verdere toelichting is "heel netjes omschreven" non-informatie.

Novo Miraculo is een jonge bs die pas sinds half mei bestaat. Toch hebben we met 13 leden al een keer kistje 10 gehaald! Ondertussen hebben we 17 leden, en het aankomend staaltoernooi gaan we wederom voor kistje 10, en dat gaat ons echt lukken met ons huidig clubje. Maar extra spelers of eventueel gastspelers zijn welkom.

Dus als je als gastspeler een blauwdruk nodig hebt, moet je zeker tijdens het aankomend staaltoernooi bij Novo Miraculo zijn. :)
 

DeletedUser2349

Guest
Is dat niet een enorm misleidende text?(heel netjes omschreven)
*afbeelding v/d de stats op elvenstats.com*
Jullie hebben in de historie welgezegd 1 x een blauwdruk behaald en dat was 8 toernooien geleden. alle andere toernooien komen jullie niet eens een beetje in de buurt.

Als je dus als gastspeler een blauwdruk nodig hebt moet je overal zijn behalve bij Novo Miraculo.
Het klopt helemaal wat je zegt @CrazyWizard, wij hebben idd pas 1x een blauwdruk gehaald, toen had de bs nog slechts 13 leden (de bs bestaat nog amper 4 maanden). Dat ging overigens zonder afspraak van te voren, dat was dus een spontane blauwdruk. Maar wel een prestatie die we met gemak kunnen herhalen en ook zullen herhalen volgende week.

Inmiddels hebben we 17 leden en kunnen wij onze eventuele gasten een blauwdruk garanderen met het aankomend staaltoernooi. We zijn overigens niet op zoek naar zogenaamde meellifters en vragen van onze gasten om zich naar vermogen in te zetten. Gasten kunnen zich nog steeds aanmelden bij @Elvendil & @Eleonora0.
 
Het klopt helemaal wat je zegt @CrazyWizard, wij hebben idd pas 1x een blauwdruk gehaald, toen had de bs nog slechts 13 leden (de bs bestaat nog amper 4 maanden). Dat ging overigens zonder afspraak van te voren, dat was dus een spontane blauwdruk. Maar wel een prestatie die we met gemak kunnen herhalen en ook zullen herhalen volgende week.

Inmiddels hebben we 17 leden en kunnen wij onze eventuele gasten een blauwdruk garanderen met het aankomend staaltoernooi. We zijn overigens niet op zoek naar zogenaamde meellifters en vragen van onze gasten om zich naar vermogen in te zetten. Gasten kunnen zich nog steeds aanmelden bij @Elvendil & @Eleonora0.

Het staaldeel had wel in de orginele post gemeld mogen worden (ipv verborgen onder een link) dat maakt het een stuk duidelijker.
Nu leek het net of je deed of jullie ze elke week haalde, zo werd het ook door anderen geinterpeteerd.

Alvast veel success in het staaaltoernooi. staal is zeker mogelijk.
 

DeletedUser1294

Guest
We halen wekelijks zonder afspraken gemiddeld 8 kistjes. Met de afgesproken extra inzet van onze leden halen wij de 10.
Hoezo misleidend?

Ik vind het nogal arrogant om zo te reageren. Proef ik iets van afgunst, dat wij het met minder spelers en zonder push-accounts gaan redden?
Ik kan ook wel een stukje van jullie historie plakken, waarin te zien is hoe wekelijks spelers worden uitgewisseld en een paar dagen later weer worden toegevoegd (en ja dat is sinds de nieuwe aanpak van push-accounts veranderd), maar dat betekent niet dat jij zoveel hebt om trots op te zijn CW.

Wij redden het op eigen kracht en als je dat misleidend noemt, zegt dat meer over jou dan over ons.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik denk sowieso niet dat ik het doen ga.
want als ik in mijn eigen BS niet meedoe halen ze het derde kistje niet eens.
Dat zou voor hen toch een beetje spijtig zijn.

Groeten Boon
 

DeletedUser1592

Guest
Goed.... weer lekker ontopic gaan zonder elkaar verder de zwartepiet toe te spelen, en verder alleen reacties te plaatsen betreffende het onderwerp waarvoor dit topic is bedoelt.
 

DeletedUser2247

Guest
Goed.... weer lekker ontopic gaan zonder elkaar verder de zwartepiet toe te spelen, en verder reacties te plaatsen betreffende het onderwerp waarvoor dit topic is bedoelt.

Niet helemaal mee eens, er wordt onterecht een aanval geopend op Novo Miraculo.
Logisch dat daarop wordt gereageerd met de juiste feiten.
 
ik vind het een zeer lovenswaardig voorstel van novo miraculo
echt super aardig om daarvoor ook mij en mijn niet zo heel grote BS te benaderen

wij halen met onze BS gemiddeld 6 kisten en ik zou het machtig mooi vinden als een aantal van ons in de gelegenheid worden gesteld om een een blauwdruk te halen

ik heb ook ingame de mail mogen ontvangen en er daar op passend gereageerd
ik zal positief zijn als spelers van mijn bs daar gebruik van willen maken

PeeP
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1592

Guest
Niet helemaal mee eens, er wordt onterecht een aanval geopend op Novo Miraculo.
Logisch dat daarop wordt gereageerd met de juiste feiten.
Dat begrijp ik maar een en ander is nu wel voldoende besproken, dus zoals ik al aangaf gaan we weer on topic
 
Dat begrijp ik maar een en ander is nu wel voldoende besproken, dus zoals ik al aangaf gaan we weer on topic
Even on topic dan?
Wanneer mogen we eindelijk de vernieuwde blauwdrukken verwachten? zolang daar geen antwoord op komt kan hier sowieso niks zinnigs gezegd worden...
 
Niet helemaal mee eens, er wordt onterecht een aanval geopend op Novo Miraculo.
Logisch dat daarop wordt gereageerd met de juiste feiten.
Over een aanval gesproken, heb je het hier over mij?

Ik vind het nogal arrogant om zo te reageren. Proef ik iets van afgunst, dat wij het met minder spelers en zonder push-accounts gaan redden?
Ik kan ook wel een stukje van jullie historie plakken, waarin te zien is hoe wekelijks spelers worden uitgewisseld en een paar dagen later weer worden toegevoegd (en ja dat is sinds de nieuwe aanpak van push-accounts veranderd), maar dat betekent niet dat jij zoveel hebt om trots op te zijn CW.

Dit heeft helemaal niks te maken met push accounts, als we maar 24/25 spelers hebben, dan komen er meer sollicitaties voor de gilde binnen dan wanneer je 25/25 zit. Dus ik stel mij beschikbaar om in het weekend, wanneer ik niet veel speeltijd heb, de gilde even te verlaten om zo meer sollicitaties binnen te krijgen.
Zodra het toernooi begint kom ik dan terug. Wij halen al anderhalf jaar elke week het 10de kistje en daar is geen pushing voor nodig (aangezien we enkele fanatieke toernooiders hebben die al meer dan de helft doen).

Ik raad iedereen aan om toch nog eens de regels te lezen ivm pushen. Precies alles wordt bestempeld als pushing, dat klinkt pas als afgunst, doet iemand anders het beter, dan zullen ze wel aan het pushen zijn. PS: als je mijn toernooi score aftrekt van de gilde toernooiscore, dan zal je zien dat ze mij helemaal niet nodig hebben om het 10 kistje te halen, dus ik snap totaal niet waarop je vermoedens van pushing gebaseerd zijn.

En natuurlijk zal je denken dat ik bevooroordeeld ben omdat ik in dezelfde gilde zit als CW, maar ik had hetzelfde opinie als hem.. Ik vind het heel tof dat jullie een plaatsje aanbieden om een blauwdruk te gunnen aan anderen. Maar dan ging ik er ook van uit dat jullie dit wekelijks haalden en niet 1 keer per 9 weken. Ik vond het dus ook een beetje misleidend.
 

DeletedUser2349

Guest
Is er überhaupt zicht op wanneer we de "Koninklijke restauratie spreuk" kunnen verwachten? Ik mag aannemen dat alle voorbereidingen, m.b.t. de herwaardering van oude evenement-objecten en de daarbij behorende uitgifte van een magisch huis, allang achter de rug zijn (voorjaar 2018).
 
Bovenaan