• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback aanpassing oude evenementsgebouwen


Als je niet één van deze gebouwen gewonnen hebt met het broederschapsavontuur van 16 mei, heb je dan recht op compensatie ?
Dat lijkt mij niet, je kan geen compensatie krijgen voor iets wat je niet gekregen hebt.

Nee maar als spelers dat aankaarten en er wordt gezegd dat je die toch WEL krijgt dan moet je hem ook geven lijkt me.
Dus ja dan heb je er WEL recht op.

Lees nu dus dat die weer ingetrokken is.
Op beta is specifiek na navraag aangegeven dat je de derde map moest bereiken niet voltooien, erg jammer weer deze communicatie.
 

DeletedUser3554

Guest
Het magisch huis levert ca.2x zoveel bewoners op per oppervlakte, kost misschien evenveel cultuur als twee huizen: verwijder een huis en meer ruimte en meer bewoners.
Evenementsgebouwen van tijdperk 5 zijn hopeloos achterhaalt aan het eind van de dwergen: Vuurtoren en trouwaltaar ca. 85 cultuur per vakje, al ingehaald door de cultuur van de dwergen: 100 per vakje. Weg ermee. En dan reken ik een normaal huis voor de bewoners.
 

DeletedUser1041

Guest
Beste allemaal.....

Ben ik nu werkelijk de enige die de compensatie van Innogames als een dooie mus zie?
Ik zie het onderstaande nu in onze BS gebeuren....

  1. Spelers zijn mensen en/of cultuur kwijt sinds de update......:(
  2. Spelers zijn boos en gaan klagen :mad:
  3. Innogames "doet alsof" zij het heel vervelend vinden en komt behoorlijk snel met "compensatie"
  4. Spelers zijn weer blij :):):)......... MAAR INNOGAMES IS NOG VÉÉL BLIJER!!!:cool::cool::cool::cool:
Ziet nu werkelijk NIEMAND dat dit allemaal doorgestoken kaart is? Dat Innogames dit helemaal zo geregiseerd heeft?
Dit zijn namelijk de effecten:

  1. Iedereen is happy met de compensatie middels magisch huis.......
  2. Oeps.....magisch huis kan alleen maar geupgrade worden middels blauwdruk
  3. Blauwdruk is te verdienen door het 10e kistje te halen in de toernooien
  4. toernooien kosten of héél veel manschappen, of heel veel grondstoffen...overigens kosten manschappen grondstoffen dus sowieso veel grondstoffen!!!!
  5. Spelers gaan flink investeren om dat 10e kistje te halen en BS-en gaan daarop ook aansturen...althans gaan het probéren!
  6. Spelers ontdekken dat het dusdanig veel grondstoffen kost dat ze dat eigenlijk niet kunnen ophoesten en dus meer fabrieken willen
  7. Meer fabrieken kosten ook weer meer mensen en meer ruimte....iets wat sowieso al erg schaars is!
  8. Om aan die ruimte iets te doen gaan spelers Diamanten kopen om extra ruimte aan te schaffen.........
  9. JIPPPIIEEEEE Innogames' opzet is geslaagd....want dáár was het helemaal om te doen!
Het ergste is dat er spelers zijn die geen toernooien willen/kunnen spelen en die daardoor als persona-non-grata gezien gaan worden door de overige BS-leden die WEL voor dat 10e kistje willen gaan..... ik weet bijne zeker dat er BS-en zijn die hierom spelers gaan ontslaan waardoor deze spelers nergens meer welkom zullen zijn........ gefeliciteerd Inno..... jullie zijn wéér op de goede weg om een in principe goed spel te vernielen vanwege jullie hebzucht!

Om deze redenen zijn héél veel spelers van Tribalwars 1 gestopt met spelen, omdat het spel kapot gemaakt is door Innogames!
Ook ik ben met Tribalwars 1 gestopt om die reden, en aan Tribalwars 2 wil ik niet eens beginnen.....
Elvenar het volgende spel wat niet meer gespeeld kan worden?????? we gaan het zien.......:mad::mad::mad::mad::mad:
 
2. Oeps.....magisch huis kan alleen maar geupgrade worden middels blauwdruk
3. Blauwdruk is te verdienen door het 10e kistje te halen in de toernooien
Deze stap zie ik niet, waarom zou je je huis willen upgraden? Het is net als met cultuur, je wacht tot je iets beters hebt, en dan gooi je de oude rommel in de vuilnisbak.

De enige kosten die je een keer hebt is dat je een nieuw huis vanaf level 1 moet uppen tot het voldoende groot genoeg is om als vervanging te fungeren.
 

DeletedUser2114

Guest
En iedereen heeft een magisch huis nu, dus ik denk dat veel BSen wel mee willen werken om 1x per 3 maanden een blauwdruk te halen voor dat huis(of je gebruikt het dan voor een eventgebouw, dat kan dan ook :))
 

DeletedUser1041

Guest
Hey @De Hagenezen, ik heb je bericht verplaatst naar een al bestaande feedbacktopic over dit onderwerp. (feedback over de recente balans van evenementsgebouwen).
vind ik niet zo'n goed idee want nu ben ik "weggestopt" terwijl er best wel eens aandacht besteed mag worden aan manieren waarop Innogames op slinkse wijzen wéér de druk op de diamanten weet te leggen.......

Graag terugzetten
 

DeletedUser2114

Guest
vind ik niet zo'n goed idee want nu ben ik "weggestopt" terwijl er best wel eens aandacht besteed mag worden aan manieren waarop Innogames op slinkse wijzen wéér de druk op de diamanten weet te leggen.......

Graag terugzetten
Jouw bericht gaat over dit topic en iedereen die dit volgt krijgt gewoon een bericht dat jij hier een bericht geplaatst hebt. Het hoort hier dus thuis en is niet weggestopt, maar staat gewoon tussen de andere feedback, die even belangrijk is.
 
vind ik niet zo'n goed idee want nu ben ik "weggestopt" terwijl er best wel eens aandacht besteed mag worden aan manieren waarop Innogames op slinkse wijzen wéér de druk op de diamanten weet te leggen.......
Het is maar net hoe je de gebeurtenissen interpreteert.
Er zitten zoveel zoveel aannames in je redenatie stappen die niet onderbouwd zijn dat het ik het eerder schaar onder een aardige complot theorie. De alternatieve uitleg dat ze echt beseften dat ze te ver waren gegaan en daar een compensatie voor wouden geven klinkt me veel aannemelijker. Het blijft wel jammer dat ze geen ander pad hebben gekozen voor deze wijiziging, het had een hoop ellende gescheeld voor velen.
 

DeletedUser1427

Guest
vind ik niet zo'n goed idee want nu ben ik "weggestopt" terwijl er best wel eens aandacht besteed mag worden aan manieren waarop Innogames op slinkse wijzen wéér de druk op de diamanten weet te leggen.......

Graag terugzetten

We begrijpen je vraag, we proberen feedback over hetzelfde onderwerp in één topic te krijgen zodat dit forum overzichtelijk blijft. je verzoek is hierom dan ook afgewezen. Uiteraard waarderen wij jouw feedback, dank je wel.
 

DeletedUser234

Guest
@De Hagenezen Er zitten inderdaad wel meer trucjes in het spel, in de hoop je iets te verkopen.............maar doet niet elke ondernemer die iets wil verkopen dat? Ze plaatsen mooie aanbiedingen, ze leggen het snoep bij de kassa, ze gebruiken muziek en geuren in winkels enz enz enz.

Het is aan ons als klant om de keuzes te maken, ik heb er totaal geen moeite mee om alles wat met dia's te maken heeft totaal te negeren (behalve de gratis dia's dan :)) en maak al bijna 3 jaar met veel plezier dagelijks gratis gebruik van dit spel.

Dus ja ik geef je gelijk, maar geef Inno eens ongelijk dat ze het proberen, ze zouden wel stom zijn het niet te doen toch?

ps Ik lees per toeval je bericht, omdat ik me verveel lees ik nu eens wat topics die ik al heb gelezen nog een keer op nieuwe reacties, maar normaal gesproken: als ik een topic eenmaal heb gezien met diverse reacties, dan voegen de daarop volgende reacties vaak weinig meer toe, dus lees ik de rest niet meer en dan had ik je bericht ook niet gezien. Maar ik ben ook ooit mod geweest en als je niet de dingen bij elkaar voegt zo veel mogelijk, raak je het overzicht kwijt, dus ik snap de actie wel.
 
Beste allemaal.....

Ben ik nu werkelijk de enige die de compensatie van Innogames als een dooie mus zie?
Ik zie het onderstaande nu in onze BS gebeuren....

  1. Spelers zijn mensen en/of cultuur kwijt sinds de update......:(
  2. Spelers zijn boos en gaan klagen :mad:
  3. Innogames "doet alsof" zij het heel vervelend vinden en komt behoorlijk snel met "compensatie"
  4. Spelers zijn weer blij :):):)......... MAAR INNOGAMES IS NOG VÉÉL BLIJER!!!:cool::cool::cool::cool:
Ziet nu werkelijk NIEMAND dat dit allemaal doorgestoken kaart is? Dat Innogames dit helemaal zo geregiseerd heeft?
Dit zijn namelijk de effecten:

  1. Iedereen is happy met de compensatie middels magisch huis.......
  2. Oeps.....magisch huis kan alleen maar geupgrade worden middels blauwdruk
  3. Blauwdruk is te verdienen door het 10e kistje te halen in de toernooien
  4. toernooien kosten of héél veel manschappen, of heel veel grondstoffen...overigens kosten manschappen grondstoffen dus sowieso veel grondstoffen!!!!
  5. Spelers gaan flink investeren om dat 10e kistje te halen en BS-en gaan daarop ook aansturen...althans gaan het probéren!
  6. Spelers ontdekken dat het dusdanig veel grondstoffen kost dat ze dat eigenlijk niet kunnen ophoesten en dus meer fabrieken willen
  7. Meer fabrieken kosten ook weer meer mensen en meer ruimte....iets wat sowieso al erg schaars is!
  8. Om aan die ruimte iets te doen gaan spelers Diamanten kopen om extra ruimte aan te schaffen.........
  9. JIPPPIIEEEEE Innogames' opzet is geslaagd....want dáár was het helemaal om te doen!
Het ergste is dat er spelers zijn die geen toernooien willen/kunnen spelen en die daardoor als persona-non-grata gezien gaan worden door de overige BS-leden die WEL voor dat 10e kistje willen gaan..... ik weet bijne zeker dat er BS-en zijn die hierom spelers gaan ontslaan waardoor deze spelers nergens meer welkom zullen zijn........ gefeliciteerd Inno..... jullie zijn wéér op de goede weg om een in principe goed spel te vernielen vanwege jullie hebzucht!

Om deze redenen zijn héél veel spelers van Tribalwars 1 gestopt met spelen, omdat het spel kapot gemaakt is door Innogames!
Ook ik ben met Tribalwars 1 gestopt om die reden, en aan Tribalwars 2 wil ik niet eens beginnen.....
Elvenar het volgende spel wat niet meer gespeeld kan worden?????? we gaan het zien.......:mad::mad::mad::mad::mad:
Ben blij dat ik er niet alleen zo over denk!
 

DeletedUser1427

Guest
Is de beloofde blauwdruk/spreuk al uitgedeeld? En zo ja waar kan je die dan vinden?

De beloofde spreuk die de blauwdruk zal vervangen is nog niet uitgedeeld. Zodra bekend wordt wanneer de spelers deze mogen ontvangen zal dit met jullie worden meegedeeld in een aankondiging.
 
Is de beloofde blauwdruk/spreuk al uitgedeeld? En zo ja waar kan je die dan vinden?
Tip: Reageer op tijd als je ze niet krijgt! De helft van mijn bs leden zijn nog steeds wachtende op de Fenikscultus..., de andere helft heeft ze wel al ontvangen...!
Alhoewel dit volgens hun te laat is medegedeeld kunnen ze erachter fluiten! Er stond dan ook geen einddatum op het uitdelen, enkel dat we geduld moesten hebben! Er waren er dus een aantal beleefd en hebben braaf gewacht waar ze op recht op hadden..., maar helaas pindakaas!
Hoop dat het met het verdelen van de spreuk eerlijker gaat verlopen! maar hun werk (uitdelen) controleren is dus de boodschap!
 

DeletedUser2114

Guest
Tip: Reageer op tijd als je ze niet krijgt! De helft van mijn bs leden zijn nog steeds wachtende op de Fenikscultus..., de andere helft heeft ze wel al ontvangen...!
Alhoewel dit volgens hun te laat is medegedeeld kunnen ze erachter fluiten! Er stond dan ook geen einddatum op het uitdelen, enkel dat we geduld moesten hebben! Er waren er dus een aantal beleefd en hebben braaf gewacht waar ze op recht op hadden..., maar helaas pindakaas!
Hoop dat het met het verdelen van de spreuk eerlijker gaat verlopen! maar hun werk (uitdelen) controleren is dus de boodschap!
Hebben jullie minimaal de tweede kaart afgemaakt en de beloningen daarvan geind? Zo ja, hebben die mensen die die Fenikscultus niet hebben ontvangen meegeholpen in de tweede of derde kaart? Zo ja, dan zou ik een berichtje naar support sturen.
 

DeletedUser990

Guest
En iedereen heeft een magisch huis nu, dus ik denk dat veel BSen wel mee willen werken om 1x per 3 maanden een blauwdruk te halen voor dat huis(of je gebruikt het dan voor een eventgebouw, dat kan dan ook :))

Hoop het niet zelfs niet eens 1x in de 3 maanden. Gewoon toernooi spelen wat je kan en lekker eerst je stad doen.
Maar nu wordt dus door de spelers van elvenar al een vechtspel gemaakt.
Waren natuurlijk altijd al een paar die wel de 10 e kist regelmatig moesten halen, maar bij ons wordt niet eens naar het aantal kisten gekeken.
 
Hebben jullie minimaal de tweede kaart afgemaakt en de beloningen daarvan geind? Zo ja, hebben die mensen die die Fenikscultus niet hebben ontvangen meegeholpen in de tweede of derde kaart? Zo ja, dan zou ik een berichtje naar support sturen.
Ja en zelfs de derde ronde en de bodemloze put! Dat was het antwoord van support, tijdig reageren zeggen ze! terwijl ze ons om geduld vragen en geen termijnen bekend maken! Wij zijn toen op de 8 ste plaats geëindigd nota bene en ja iedereen heeft meegedaan anders haal je zo'n score niet!
 

DeletedUser3012

Guest
En iedereen heeft een magisch huis nu, dus ik denk dat veel BSen wel mee willen werken om 1x per 3 maanden een blauwdruk te halen voor dat huis(of je gebruikt het dan voor een eventgebouw, dat kan dan ook :))

Ik zie dit opeens staan, maar wij kunnen bijvoorbeeld helemaal nooooit, voor het tiende kistje halen. Met veel moeite halen we de vierde...
want wij bestaan uit vier spelers
 
Bovenaan