• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen fix Event opdracht #7, KP's tellen niet

DeletedUser4585

Guest
Heb net 10 KP in OW van DonFrank gestopt, dit wordt echter niet geregistreerd voor de event opdracht #7:
1589188845880.png


10 KP in je eigen OW wordt wel geteld. Dit had wel duidelijker vermeld mogen worden, bv. "in een willekeurig eigen Oud Wonder" ! :(

Dacht eigenlijk dat zoiets bij eerdere events ook al eens gemeld was, kan het alleen niet vinden.

@Moderator: deze post graag verplaatsten naar Tekstgerelateerde fouten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4537

Guest
Ik heb ook ervaren dat de opdracht alleen gedaan kan worden door punten in een eigen wonder te storten.
Ik heb in Winyandor enkele leden die nog geen wonder hebben omdat ze nog niet zo ver zijn, zij kunnen deze opdracht dus alleen doen
als ze de punten bij een ander kunnen storten.
Het zou jammer zijn als zij zo snel al klaar zouden zijn met het evenement. :oops:
 
Ach, dat enorme aantal eenheden valt best mee, dus je kunt het alternatief gebruiken. Tenzij je én geen Wonder én geen kazerne oid. hebt.
Maar misschien kun je hem dan nog voltooien met zo'n nieuwe eenheden-instant, zoals we in het vorige evenement konden winnen.
 

DeletedUser4537

Guest
Had ik dus gewoon over de helft van de opdracht heen gelezen, het was al laat en blijkbaar zat ik dus al half te slapen. :)
Waren alle problemen maar zo makkelijk opgelost. lol ;):p:D
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Is bekend, maar gaat niet meer tijdens het evenement opgelost worden. Wel bedankt voor de KP's :D
 
Bovenaan