• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenementgebouwen: Zo werkt het , alles over de wintergebouwenset!

DeletedUser222

Guest
Als je de 2 grote gebouwen tegenelkaar zet en de 2 kleine op de scheidslijn onder en boven dan zijn er 2 (de grote) met de maximale bonus en de 2 kleine raken 2 gebouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je de 2 grote gebouwen tegenelkaar zet en de 2 kleine op de scheidslijn onder en boven dan zijn er 2 (de grote) met de maximale bonus en de 2 kleine raken 3 gebouwen.
Je heb gelijk, had ik nog niet zo bekeken die opstelling maar de 2 kleine raken dan slechts 2 gebouwen niet 3.
 
Ik heb dan wel 2 vortex portalen met elk de 2 bonussen en daardoor de andere 3 gebouwen allemaal de 3 bonussen
 
Ik heb dan wel 2 vortex portalen met elk de 2 bonussen en daardoor de andere 3 gebouwen allemaal de 3 bonussen

Wow mr.p. Leuk voor jou:)
Ik heb 2 fonteinen en op dit ogenblik hebben die allebei de eerste bonus. Ik wacht nog wat met de vortex, want ik heb nog geen plaats om te puzzelen. Hoop op 1 fontein met 3 bonussen en 1 met 2:)
 

DeletedUser990

Guest
Ik heb nu alle 4 de setgebouwen, maar klopt het dat je nooit bij alle 4 de max bonus haalt?
Kan wel, maar je moet even goed kijken bij Didi1. de hand en de trol niet precies naast elkaar. aan de bovenkant krijg je dus de fontijn voor 4 onder de Vortex, de andere wordt. 2
 

DeletedUser

Guest
Kan wel, maar je moet even goed kijken bij Didi1. de hand en de trol niet precies naast elkaar. aan de bovenkant krijg je dus de fontijn voor 4 onder de Vortex, de andere wordt. 2
Moet je dan toch eens uittekenen want volgens mij kan je echt nooit met maar 4 set gebouwen voor alle 4 de max bonus halen.
 

DeletedUser572

Guest
Pffff, van mij hadden ze het wel zo mogen maken dat als je ze allemaal haalt, ze ook allemaal volledig werken.
 

DeletedUser990

Guest
Heb het net uitgeprobeerd, maar nee komt door de extra fontijn en orks vortex dat het me wel lukt.
Maar ga zelf dus niet verder zoeken, want die set stop word ik beetje iebelig van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2278

Guest
zoals je ziet is het bevoren Orkportaal niet aan een weg verbonden, maar het werkt toch gelukkig

Ha, leuk!
Ik vond van de setgebouwen alleen het orkportaal interessant (aangezien ik net in Orks ben binnengekomen), en heb een serie van zeven gescoord.
En inderdaad, met maar één orkportaal verbonden met een weg naar het stadhuis en de rest daar tegenaan werken ze allemaal. Da's toch wel lekker handig :)
 

DeletedUser2278

Guest
op de NL server?

Ja, maar niet in mijn hoofdstad, maar mijn tweede account, Baself/Taur Galen.
Alleen het voorste Bevroren Orkportaal is met de weg verbonden, maar ze werken alle zeven.

bevroren-orkportaal.jpg
 
Bovenaan