• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenementen

Komen alle evenementen elk jaar terug zodat je de kans krijgt de niet gewonnen prijzen alsnog binnen te halen of zijn ze eenmalig?
 

DeletedUser2989

Guest
@Fairyblossom. Er zijn ieder jaar meerdere evenementen, maar de prijzen zijn iedere keer anders. Waarschijnlijk zul je ook niet een jaar willen wachten, want dan ben je ondertussen een aantal hoofdstukken verder en heb je niet zoveel meer aan je prijs. Artefacten van speciale prijzen zou je wel kunnen bewaren, hoewel dat nog onduidelijk is hoe dat zal gaan. Als je b.v. nog feniks artefacten hebt zou ik die bewaren, want die zijn speciaal en het zou kunnen dat we volgend jaar met Pasen weer een feniks event krijgen. Maar niks is zeker. Beantwoordt dat je vraag ?
 

DeletedUser2989

Guest
Tot nu toe hebben we nooit dezelfde setprijzen opnieuw gehad en onderdelen van de set verschijnen ook niet elders zoals in de magische academie of het adventure. Antwoord is dus met 99% zekerheid ; nee.
 

DeletedUser2989

Guest
Setprijsonderdelen in de magische academie ? Dat is nieuw voor mij .
 

DeletedUser3597

Guest
Ik lees net dat bij het winterevenement ook setgebouwen van eerdere events terugkeren...
Edit: lijkt erop dat ik info op het facebook account van elvenstats verkeerd geïnterpreteerd heb, helaas. Er keren gebouwen van eerdere events terug, geen setgebouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan