• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Verrijzenis van Eldrasil 2017' opdrachten.

DeletedUser2316

Guest
Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.


1 Produceer dranken [5 minuten] 1 keer
2 Produceer eenvoudige gereedschappen [15 minuten] 2 keer
3 Verzamel 20 cultuur
4 Verzamel 10 mensen/elven
5 Geef 1 kennispunt uit
6 Verplaats 1 gebouw
7 Breid 2 gebouwen uit naar level 2 of hoger
8 Verzamel een hoeveelheid munten (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
9 Verzamel een hoeveelheid voorraden (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
10 Produceer brood [1 uur] 5 keer
11 Produceer eenvoudige gereedschappen [15 minuten] 8 keer
12 Produceer mand met boodschappen [9 uur] 3 keer
13 Produceer dranken [5 minuten] 25 keer
14 Onderzoek 1 technologie OF breid 1 gebouw uit naar level 12 of hoger
15 Geef 5 kennispunten uit
16 Accepteer 5 handelsovereenkomsten en plaats 1 handelsovereenkomst in het handelsgebouw
17 Verzamel 16 relikwieën
18 Voer 12 gevechten uit/voltooi 12 ontmoetingen OF koop 12 kennispunten
19 Train 60 gevechtseenheden
20 Produceer [tier 1-bonusgoederen 3 uur] 4 keer
21 Produceer [tier 1-bonusgoederen 9 uur] 3 keer
22 Produceer [tier 1-bonusgoederen 1 dag] 2 keer
23 Produceer marmer [9 uur] 1 keer EN produceer staal [9 uur] 1 keer EN produceer hout [9 uur] 1 keer
24 Scout 1 provincie OF breid 1 gebouw uit naar level 10 of hoger
25 Verzamel een hoeveelheid munten (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
26 Verzamel een hoeveelheid voorraden (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
27 Train 100 gevechtseenheden
28 Verzamel 2 betoveringen naar keuze
29 Verzamel een hoeveelheid marmer (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
30 Verzamel een hoeveelheid staal (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
31 Verzamel een hoeveelheid hout (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
32 Produceer [tier 1-bonusgoederen 2 dagen] 1 keer
33 Produceer [tier 1-bonusgoederen 3 uur] 5 keer
34 Produceer marmer [9 uur] 1 keer EN produceer staal [9 uur] 1 keer EN produceer hout [9 uur] 1 keer
35 Geef 7 kennispunten uit
36 Produceer eenvoudige gereedschappen [15 minuten] 20 keer
37 Produceer gereedschapskist [1 dag] 2 keer
38 Verzamel 2 betoveringen naar keuze
39 Verzamel 20 relikwieën
40 Voer 14 gevechten uit/voltooi 14 ontmoetingen OF koop 14 kennispunten
41 Train 120 gevechtseenheden
42 Produceer [tier 1-bonusgoederen 3 uur] 6 keer
43 Produceer [tier 1-bonusgoederen 9 uur] 5 keer
44 Produceer [tier 1-bonusgoederen 1 dag] 3 keer
45 Produceer marmer [1 dag] 1 keer EN produceer staal [1 dag] 1 keer EN produceer hout [1 dag] 1 keer
46 Scout 2 provincies OF breid 2 gebouwen uit naar level 10 of hoger
47 Verzamel een hoeveelheid kristal (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
48 Verzamel een hoeveelheid boekrollen (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
49 Verzamel een hoeveelheid zijde (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
50 Breid 3 gebouwen uit naar level 3 of hoger
51 Verzamel een hoeveelheid munten (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
52 Verzamel 300 voorraden
53 Produceer brood [1 uur] 8 keer
54 Produceer eenvoudige gereedschappen [15 minuten] 25 keer
55 Produceer mand met boodschappen [9 uur] 5 keer
56 Produceer dranken [5 minuten] 35 keer
57 Onderzoek 1 technologie OF breid 1 gebouw uit naar level 12 of hoger
58 Geef 10 kennispunten uit
59 Koop 8 kennispunten
60 Verzamel 3 betoveringen naar keuze
61 Verzamel een hoeveelheid marmer (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
62 Verzamel een hoeveelheid staal (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
63 Verzamel een hoeveelheid hout (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
64 Produceer [tier 1-bonusgoederen 2 dagen] 3 keer
65 Produceer [tier 1-bonusgoederen 3 uur] 15 keer
66 Produceer marmer [3 uur] 2 keer EN produceer staal [3 uur] 2 keer EN produceer hout [3 uur] 2 keer
67 Geef 13 kennispunten uit
68 Produceer eenvoudige gereedschappen [15 minuten] 50 keer
69 Produceer gereedschapskist [1 dag] 5 keer
70 Verzamel 4 betoveringen naar keuze
71 Breid 4 gebouwen uit naar level 4 of hoger
72 Verzamel een hoeveelheid munten (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
73 Verzamel een hoeveelheid voorraden (de hoeveelheid is afhankelijk van het hoofdstuk, waarin je speelt)
74 Produceer brood [1 uur] 12 keer
75 Produceer eenvoudige gereedschappen [15 minuten] 70 keer
76 Produceer mand met boodschappen [9 uur] 8 keer
77 Produceer dranken [5 minuten] 60 keer
78 Onderzoek 2 technologieën OF breid 2 gebouwen uit naar level 12 of hoger
79 Geef 20 kennispunten uit
80 Koop 16 kennispunten
81 Verzamel 32 relikwieën
82 Voer 20 gevechten uit/voltooi 20 ontmoetingen OF koop 20 kennispunten
83 Train 200 gevechtseenheden
84 Produceer [tier 1-bonusgoederen 3 uur] 9 keer
85 Produceer [tier 1-bonusgoederen 9 uur] 7 keer
86 Produceer [tier 1-bonusgoederen 1 dag] 5 keer
87 Produceer marmer [9 uur] 2 keer EN produceer staal [9 uur] 2 keer EN produceer hout [9 uur] 2 keer
88 Scout 2 provincies OF breid 2 gebouwen uit naar level 10 of hoger
89 Verzamel 40 relikwieën
90 Produceer brood [1 uur] 50 keer
91 Onderzoek 2 technologieën OF breid 2 gebouwen uit naar level 12 of hoger

De variabele hoeveelheden (afhankelijk per hoofdstuk): zie https://www.gamersgemsofknowledge.com/eldrasils-ascending-chapter-amounts

Evenementsprijzen:
1 Spheric stub 4x4, geeft cultuur
2 Eldrasils Holy Halls 4x6, geeft cultuur en mensen/elven
3 Eldrasils Village 5x5, geeft cultuur en mensen/elven
Aantallen en plaatjes: zie https://www.gamersgemsofknowledge.com/eldrasils-ascending-grand-prizes

Voor de dagopdrachten, zie https://nl.forum.elvenar.com/index....oiler-eldrasils-ascending-dagopdrachten.4083/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2316

Guest
Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.


1 Verzamel 1 relikwie (dagprijs: Magical nutcracker 3x3, geeft/produceert cultuur en voorraden/mana)
2 Voer 1 gevecht uit/voltooi 1 ontmoeting (dagprijs: Branchwood of nuts 2x5, geeft cultuur)
3 Produceer dranken [5 minuten] 5 keer (dagprijs: tijdbooster 20 uur, 3 keer)
4 Produceer eenvoudige gereedschappen [15 minuten] 3 keer (dagprijs: Traveling merchant I 2x3, produceert tier 1-niet bonusgoederen)
5 Breid 1 gebouw uit naar level 2 of hoger (dagprijs: Hazelnut stubs 3x4, geeft cultuur, mensen/elven en munten)
6 Koop 1 kennispunt (dagprijs: Grounds of the Orc Strategist 2x4, geeft cultuur en Orkstrategen)
7 Geef 1 kennispunt uit (dagprijs: tijdbooster 14 uur, 4 keer)
8 Produceer brood [1 uur] 2 keer (dagprijs: Squirrel square 3x3, geeft cultuur en mensen/elven)
9 Verzamel 10 marmer (dagprijs: muntenregen 100%)
10 Verzamel 10 staal (dagprijs: Endrasil's sawmill 4x3, geeft cultuur en voorraden)
11 Verzamel 10 hout (dagprijs: Magnificent Mage Multiplier 2x2, versterkt een legertype met 10% voor 5 dagen en geeft cultuur)
12 Verzamel 10 kristal (dagprijs: Orc Nest 4x2, geeft voorraden (t/m hoofdstuk 7) of Orks (hoofdstuk 8 en verder) en cultuur)
13 Verzamel 10 boekrollen (dagprijs: Vallorian valor 3x3, geeft cultuur en Valloriaanse wachters)
14 Verzamel 10 zijde (dagprijs: tijdbooster 20 uur, 3 keer)
15 Plaats 1 handelsovereenkomst in het handelsgebouw (dagprijs: Hazeltown 4x4, geeft cultuur en mensen/elven)
16 Accepteer 1 handelsovereenkomst in het handelsgebouw (dagprijs: Traveling merchant II 2x3, produceert tier 2-niet bonusgoederen)
17 Verzamel 3 relikwieën (dagprijs: Mana sawmill 2x4, geeft voorraden (t/m hoofdstuk 7) of mana (hoofdstuk 8 en verder) en cultuur)
18 Voer 3 gevechten uit/voltooi 3 ontmoetingen (dagprijs: meevaller van 100% voorraden)
19 Produceer dranken [5 minuten] 10 keer (dagprijs: Bowl of nuts 5x3, geeft cultuur, mensen/elven en voorraden)
20 Produceer eenvoudige gereedschappen [15 minuten] 5 keer (dagprijs: Enlightened Light Range 2x2, versterkt een legertype met 50% voor 5 dagen en geeft cultuur)
21 Breid 2 gebouwen uit naar level 2 of hoger (dagprijs: Blue tree enclosure 3x3, geeft cultuur)
22 Koop 2 kennispunten (dagprijs: Mother dragon 3x4, geeft cultuur en mensen/elven)
23 Geef 3 kennispunten uit (dagprijs: tijdbooster 14 uur, 4 keer)
24 Produceer brood [1 uur] 4 keer (dagprijs: Unleashed unit upgrade 2x2, versterkt een legertype met 25% voor 5 dagen en geeft cultuur)
25 Verzamel 30 marmer (dagprijs: Traveling merchant III 2x3, produceert tier 3-niet bonusgoederen)
26 Verzamel 30 staal (dagprijs: Flourishing nut cave 2x3, geeft cultuur)
27 ...

Aantallen en plaatjes: zie https://www.gamersgemsofknowledge.com/eldrasils-ascending-daily-prizes
Op deze dag zijn er dubbele kiemen te winnen!

Deze spoiler wordt nog verder aangevuld, zodra de volgende dagopdrachten bekend zijn.
Voor de doorlopende opdrachten, zie https://nl.forum.elvenar.com/index....rasils-ascending-doorlopende-opdrachten.4082/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
#2 is niet helemaal juist vertaald, kan ook met onderhandelen ipv gevecht, beter is "voltooi 1 ontmoeting".
Geld ook voor in je andere post met de doorlopende opdrachten.
 

DeletedUser990

Guest
Leuk vast spoiler voor nieuw evenement. Maar 3 opdrachten, terwijl Beta al week bezig is!
Ben benieuwd
 

DeletedUser2316

Guest
#2 is niet helemaal juist vertaald, kan ook met onderhandelen ipv gevecht, beter is "voltooi 1 ontmoeting".
Geld ook voor in je andere post met de doorlopende opdrachten.
Damn, probeer je zo precies mogelijk te zijn.... Dank voor je reactie: het is aangevuld (ook bij de doorlopende opdrachten). :p

Ik moet daarbij zeggen dat, ondanks het mislukken van de tweede broederschapsevenement met de bijbehorende klaagliederen, ik hier erg zin in heb. Een grote serie uitdagende quests... Veel plezier allemaal, het zal ergens vermoedelijk volgende week gaan beginnen.
 

DeletedUser1796

Guest
Ik moet zeggen je bent wel heel erg vroeg al met de spoiler, is leuker om daar te plaatsen als de mededeling is geweest dat hij op onze server komt.
nu is hij net pas 3 dagen op Beta bezig
 

DeletedUser2316

Guest
Ik moet zeggen je bent wel heel erg vroeg al met de spoiler, is leuker om daar te plaatsen als de mededeling is geweest dat hij op onze server komt.
nu is hij net pas 3 dagen op Beta bezig
Ik heb nu de tijd om het te vertalen voor anderen, maandag moet er weer gewerkt worden. Daarnaast heb ik veel gehad aan de site van @CrazyWizard, dit is het minste wat ik alvast voor hem kan doen.
 

Deleted User - 132330

Guest
weet iemand waar je de dagprijzen van dit evenement kunt zien?
crazywizard is gestopt met zijn site en gems heeft alleen de eerste op zijn site staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2316

Guest
weet iemand waar je de dagprijzen van dit evenement kunt zien?
Ik zet ze onder de spoiler erbij, met verwijzing naar plaatjes van de gebouwen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@kjcq : kan je je info wel correct neerschrijven, als in het lijkt erop dat Crazy Wizard z'n site niet meer update. Hij is nog actief op het forum en dus waarschijnlijk ook in het spel.
 

DeletedUser2349

Guest
Als ik zo de lijst met (91) opdrachten zie van Eldrasils Ascending blijkt dat er wat gedaan is met de feedback van de spelers. Vergeleken met het zomer evenement is dit herfst evenement niet belastend voor je grondstoffen (alleen grondstoffen verzamelen, niet betalen). Ook de opdrachten met werkplaatsen vereist nu geen minimale hoeveelheid voorraden. We kunnen dus weer vooruit werken met level 1 werkplaatsen en fabrieken. Deze keer echter wel T1 non-boosted fabrieken producties nodig.

Klik >hier< voor meer informatie (niet klikken als je vooraf geen extra info wilt).

PS Dagprijzen en dagelijkse opdrachten worden waarschijnlijk dagelijks bijgewerkt, al naar gelang het evenement vordert op de beta server.
 

Deleted User - 132330

Guest
Ik zet ze onder de spoiler erbij, met verwijzing naar plaatjes van de gebouwen...

dank je en ik zie dat gems de site heeft bijgewerkt.
die gebouwen zijn nou juist waar ik het nieuwsgierigst naar ben ik moet namelijk al mijn cultuur gebouwen vervangen ze zijn nogal veroudert
 

DeletedUser2349

Guest
die gebouwen zijn nou juist waar ik het nieuwsgierigst naar ben ik moet namelijk al mijn cultuur gebouwen vervangen ze zijn nogal veroudert
Waarschijnlijk wordt dat dagelijks bijgewerkt met info vanuit de beta server, die loopt over 't algemeen 1 week voor op de gewone server. Je kan ze dus 1 week van te voren bekijken.
 

DeletedUser

Guest
Als ik zo de lijst met (91) opdrachten zie van Eldrasils Ascending blijkt dat er wat gedaan is met de feedback van de spelers. Vergeleken met het zomer evenement is dit herfst evenement niet belastend voor je grondstoffen (alleen grondstoffen verzamelen, niet betalen). Ook de opdrachten met werkplaatsen vereist nu geen minimale hoeveelheid voorraden. We kunnen dus weer vooruit werken met level 1 werkplaatsen en fabrieken. Deze keer echter wel T1 non-boosted fabrieken producties nodig.

Bijna alles is weer hetzelfde als voor het experiment met de "betaal" quests. Dus de feedback die op bijv. het voorjaar/pasen evenement (en eerdere) wordt nu weer vrolijk genegeerd :rolleyes:
Dus weer
  • kennispunten kopen ... :oops: die dingen kosten bij mij al bijna 1100k per stuk
  • Technologieën onderzoeken ..... :oops: alles is al onderzocht, dan maar een gebouw uppen ..... :oops: alle gebouwen zijn al max. geupgrade, dan maar wat extra houtfabriekjes erbij zodat ik die verder kan uppen voor de quests
  • Provincies verkennen .... :oops: die duren bij mij 72 uur... oh lol 2 provincies verkennen (dubbele pret o_O) Nah dan nog maar een paar extra houtfabriekjes erbij
Mijn vrije ruimte staat nu volgebouwd met extra houtfabriekjes om aan de quests te kunnen voldoen, nog een geluk dat ik voldoende populatie over had, anders had ik niet eens mee kunnen doen.

Maar toch, de gebouwtjes zijn prachtig, dus ik heb er wel zin in :p
 
Bovenaan