• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

Ik merk sinds het nieuwe hoofdstuk dat Elvenar traag geworden is. Plaatjes laden traag, om naar een wonder te gaan bij een ander werkt traag, als ik naar de onderzoeksboom ga zit er vertraging in. Kan het iets te maken hebben met de server? Weet dat lang geleden dit ook al eens speelde, omdat de steden steeds groter en groter worden.
 
Wordt hier wel aan gewerkt? Zou graag een bevestiging zien dat het probleem bij de makers bekend is en er iets aan gedaan wordt.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Wordt hier wel aan gewerkt? Zou graag een bevestiging zien dat het probleem bij de makers bekend is en er iets aan gedaan wordt.
De mail, of de plaatjes/onderzoeksboom/etc.? We hebben op dit moment geen andere meldingen ontvangen - buiten de mail om - wat er niet op zou duiden dat er een probleem met de server is.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
En is over die mail-traagheid misschien al iets bekend?
Het probleem kon niet gereproduceerd worden, die is weer heropend en ook ingepland geweest in de afgelopen 4 weken, maar de ontwikkelaars zijn er nog niet aan toe gekomen om het opnieuw te onderzoeken.
 
De mail, of de plaatjes/onderzoeksboom/etc.? We hebben op dit moment geen andere meldingen ontvangen - buiten de mail om - wat er niet op zou duiden dat er een probleem met de server is.
De plaatjes de mail onderzoeksboom, eigenlijk alles idd. het lijkt of er vertraging in zit, en als je even switch met een andere pagina, bevriest elvenar. Het is precies begonnen met de introductie van het nieuwe hoofdstuk, vandaar mijn vermoeden dat het daarmee te maken heeft.
 
Wat de mail betreft, het is nog steeds langzaam, op beide werelden.

Ik laat de mail normaal staan; ik gooi alleen de KP-trein mail aktief weg vanwege het grote aantal berichten wat je anders krijgt gedurende de dag. Soms lees ik alleen de 1e regel die getoond wordt zonder de mail verder te openen. EDIT: Dat soort mail blijft dus als "ongelezen" gemarkeerd.

De mail berichten van mij zijn dus relatief oud, en de grote bult "nieuwe" (kp trein) mail heb ik niet.
 
is weer heropend en ook ingepland geweest in de afgelopen 4 weken, maar de ontwikkelaars zijn er nog niet aan toe gekomen om het opnieuw te onderzoeken.
Jammer.. het is en blijft op beide werelden een grote ergernis! :( :( :( In elk geval dank voor de update... ;)
 
Zelfde geld als je iets van 100 tot 200 losse kp vanuit je balk in iemands wonder wilt storten. Duurt soms tot wel 3 minuten voor die ze er allemaal opgezet heeft. Lijkt wel of die dan helemaal vastloopt. In plaats van wachten ververs ik de boel maar.
En met toernooi als je een provincie hebt gewonnen bevriest die af en toe ook. Moet je er eerst uit om er vervolgens weer in te gaan.
 
Zelfde geld als je iets van 100 tot 200 losse kp vanuit je balk in iemands wonder wilt storten. Duurt soms tot wel 3 minuten voor die ze er allemaal opgezet heeft. Lijkt wel of die dan helemaal vastloopt. In plaats van wachten ververs ik de boel maar.
En met toernooi als je een provincie hebt gewonnen bevriest die af en toe ook. Moet je er eerst uit om er vervolgens weer in te gaan.
jah ook al gemerkt, om een of andere reden gaat het wel beter als je in de stad het specifieke wonder opent, dan als je het knopje gebruikt waar je alle wonderen ziet...
 
Wat mij in deze opvalt dat heel veel spelers waaronder ik dit probleem hebben maar de ontwikkelaars zien het niet dus is er geen probleem. Bij ook de hobbykamer geeft niets naar support gestuurd en na veel vijven en zessen vragen ze me over welk gebouw het gaat en het item heet HOBBYKAMER ja zo kom je nergens
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Bij ook de hobbykamer geeft niets naar support gestuurd en na veel vijven en zessen vragen ze me over welk gebouw het gaat en het item heet HOBBYKAMER ja zo kom je nergens
Dit moet wel iets genuanceerd worden, zo is het namelijk niet helemaal gegaan. Je hebt een supportaanvraag aangemaakt met het bericht dat je bij de hobbykamer niet krijgt wat er beloofd wordt. Vervolgens hebben we je gevraagd wat er precies beloofd wordt dat je niet gekregen hebt. Daarin gaf je aan dat je een filmpje keek voor 20% meer zaden, maar dat je bij het innen van zaden de 20% niet krijgt. Als vervolgvraag hebben we gesteld uit welk gebouw je 20% meer zaden verwacht, maar niet gekregen hebt. Daar hebben we geen reactie meer op ontvangen.

Het kan best zo zijn dat het gebouw waar je de productie int en 20% meer zaden verwacht, een evenementgebouw met bijvoorbeeld een bonusproductie is. Zonder die informatie kunnen we het probleem niet in kaart brengen. Het is niet voor niets dat we bij een bugrapport altijd het volledige sjabloon ingevuld willen zien, zodat we ook daadwerkelijk een probleem kunnen reproduceren en kunnen doorgeven.

Als je een reactie geeft op je supportaanvraag, of een bugmelding aanmaakt op het bugforum, dan kunnen we het verder voor je onderzoeken.
 
prijzen worden ook altijd mooier voorgesteld dan dat ze werkelijk zijn.
zoals 80% meer productie op fabrieken of werkplaatsen.
maar dat het enkel op de basisproductie is dat word er niet bij gezegd.
voor zaden en unurium hetzelfde 20% extra maar dat het niet overal is waar je unurium of zaden afhaalt word er niet bijgezegd.
zou beter zijn als er op plaatsen waar je die voordelen kan activeren ook duidelijk staat wat ze precies inhouden.
 
Bovenaan