• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Eerlijke handel??

DeletedUser2975

Guest
Eerlijke handel?? Ja , gelukkig de meeste keren zijn de aanbiedingen in de handel eerlijk en gelijkwaardig. En voor de beginnende spelers mag het best een keer een scheve handel zijn. Echter vandaag zag ik een aanbieding , die me even met mijn ogen deed knipperen, had ik het wel goed gelezen? Ja , het stond er echt.....: 7500 elfenboomsap tegen 30.000 platina.
Deze geweldige aanbieding heb ik mijn neus maar voorbij laten gaan ;).

P.S. Het zou natuurlijk kunnen zijn, dat de aanbieder een typefoutje heeft gemaakt...:D
 
Wij doen regelmatig dat soort aanbiedingen. al staan die dan maar heel kort op de markt dus dan moet je ze maar net kunnen zien.

T4 en T5 hebben de meeste van ons niet nodig of ruim voldoende op voorraad.

ipv te wachten op het verval in de nacht geven we het dan aan onze leden weg zie het nodig hebben in ruil voor t1/t2

Voorbeeld:
-Speler A heeft nog t4 nodig speler B heeft veel te veel.
-Speler A zet een aanbieding op de markt van 10.000 elfboomsap voor 40.000 platina
-Speler B pakt deze aanbieding en zet 10.000 hout op de markt voor 40.000 staal.
-Speler A Pakt de aanbieding van speler B

Op deze manier is zijn de goederen van speler B extra snel vervallen naar bruikbaar t1, en speler A is helemaal happy omdat die lekker kan doorhobbyen.
Iedereen gelukkig :D
 
Bovenaan