• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten Een aanpassing van de herhalende opdrachten

Misschien heb ik me op het Beta forum verkeerd uitgedrukt in een bug rapport daarvoor mijn excuses.
Maar waar het hier om gaat is dat er een opdracht zit in de zich herhalende opdrachten lijst die tegelijk werkt zoals bedoelt maar volgens de opdracht tekst zelf niet klopt.
Het gaat hier om de opdracht: verbeter een BONUS fabriek naar niveau 11 of hoger.

Waarom werkt die opdracht wel zoals bedoelt en is hij niet fout?
Zodra je deze opdracht kunt krijgen heb je alleen maar tier 1, 2 en 3 fabrieken dus die opdracht kon niet fout gaan.
Tijdens het ontstaan van deze opdrachten lijst waren er geen andere bonus goederen.

Waarom werkt die opdracht niet zoals bedoelt en is hij wel fout?
Met de introductie van hoofdstuk 12 zijn er nieuwe bonus goederen bij gekomen en nu met hoofdstuk 20 zijn alle fabrieken van af het juiste niveau en hoofdstuk een onderdeel geworden van deze opdracht.
Helaas zijn ze bij inno vergeten om deze oudere opdrachten na te kijken en te laten voldoen aan de tekst van de opdracht.

Mijn verzoek aan Inno is om eens alle herhalende opdrachten na te kijken en ze of aan te passen aan de tekst of de tekst aan te passen aan de gewenste uitkomst.
Misschien is het dan ook eens tijd om de 24u fabrieks opdrachten na aanvang van H12 te vervangen voor een andere
 
Bovenaan