• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Handelaar icoontje ook op scherm wereldkaart

Handelaar icoontje ook op scherm wereldkaart

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 25 83,3%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 5 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Enquête gesloten .
Ik moet steeds gaan shoppen bij de handelaar als ik een ronde burenhulp doe op de wereldkaart!

Voordeel, je moet niet eerst terug naar je stad om de handelaar aan te kunnen klikken en dan weer terug naar je wereldkaart om verder burenhulp te geven.
Minder klikken is gezonder!
Minder tijdversies.
Nadeel, zie gaan nadelen voor spelers.

De iconenbalk wordt dan hetzelfde op alle pagina's!
 

DeletedUser2349

Guest
Ik moet steeds gaan shoppen bij de handelaar als ik een ronde burenhulp doe op de wereldkaart!
Je kan ook KennisPunten kopen, kan gewoon op de wereldkaart. ;)
Of je gaat winkelen bij de groothandel voordat je burenhulp gaat geven.
 

DeletedUser3375

Guest
Waarom zijn eigenlijk niet alle icoontjes overal te zien, waar je ook bent, wereld, stad, buur, maakt niet uit waar. Heb ik me al van het begin af aan afgevraagd.

Ja, als je kijkt naar Forge of Empires dan gebeuren daar een aantal dingen die eigenlijk ook gewoon in Elvenar zouden moeten zitten om de spelervaring beter te maken.
 

DeletedUser1570

Guest
Ja, als je kijkt naar Forge of Empires dan gebeuren daar een aantal dingen die eigenlijk ook gewoon in Elvenar zouden moeten zitten om de spelervaring beter te maken.

Zoals het bij zo veel spellen is en wat ook logisch is.
 

DeletedUser3371

Guest
ik ben het helemaal eens met MT dat geklik en heen en weer van het 1 naar het ander ben soms een half uur bezig kan anders top
 

DeletedUser3370

Guest
ik zit ook dikwijls op max aan muntjes of tools bij het doe van BH .
Is inderdaad een kleintje om al die iconen gewoon op elk scherm te hebben!
 

DeletedUser3496

Guest
Ik moet steeds gaan shoppen bij de handelaar als ik een ronde burenhulp doe op de wereldkaart!

Voordeel, je moet niet eerst terug naar je stad om de handelaar aan te kunnen klikken en dan weer terug naar je wereldkaart om verder burenhulp te geven.
Minder klikken is gezonder!
Minder tijdversies.
Nadeel, zie gaan nadelen voor spelers.

De iconenbalk wordt dan hetzelfde op alle pagina's!

Super goed idee !!
+1
 
als ik dat probleem heb koop ik altijd KP, ook al wil ik liever helemaal geen kp kopen. Maar na elke hulp op de bevestiging moeten klikken van weet je zeker dat je 0 centen gaat krijgen, is nog irritanter :)

En ja ik koop dus kp omdat terugkeren naar stad om naar handelaar te gaan inderdaad te veel geklik is.

Dus ik ben helemaal voor.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 01-05 om 14:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 15-05 om 13:00 uur. @MercifulTerry , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 01-05 14:00 uur.
 

DeletedUser2349

Guest
Als ik dan ook vanuit m'n stad direct met 't toernooi aan de slag kan ben ik voor! En natuurlijk de "verkenner"-knop (verrekijker), zodat je in je stad kan zien dat je verkenner actief aan het verkennen is (of niet).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan