• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> effect van "Geavanceerde verkenners"

effect van "Geavanceerde verkenners"

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 28 84,8%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 5 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2349

Guest
Aan het begin van elk hoofdstuk (behalve hoofdstuk 1) worden bijna alle aspecten van provincies goedkoper en/of makkelijker. De kosten voor het verkennen en onderhandelen worden goedkoper en het vechten wordt makkelijker na het onderzoeken van "Geavanceerde verkenners".

Bijna alles behalve de tijdskosten! Mijn voorstel is om ook de tijdskosten te verlagen met het voltooien van het onderzoek naar "Geavanceerde verkenners". Bijvoorbeeld in dezelfde mate als waarin de kosten v/d munten worden verminderd voor het verkennen.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee heeft nog geen bespreking wij horen graag wat jullie van dit idee vinden.
 
Lijkt me een goed idee. Ik zit nu op 5 uur, waar er elke provincie 5 minuten bij komen. Dat is nog wel te doen.
Andere spelers hier hebben blijkbaar 3 dagen nodig voor 1 provincie verkenning. Ik zie niet wat voor doel je daarmee bereikt wat je niet ook met max 1 of 2 dagen kunt bereiken.
Een korter maximum maakt het veroveren van provincies ook beter hanteerbaar in de diverse evenementen, wat de diversiteit van bruikbare opdrachten vergroot.

+1 dus
 
@Elune vind dit een tof voorstel, inderdaad blijft die tijdsduur hopeloos achter bij de reductie bij het begin van een nieuw hoofdstuk, helaas wel wat laat voor vele die nu in het laatste hoofdstuk bezig zijn en tussen de 40 en 72 uur verkentijd zitten
 

DeletedUser990

Guest
Zou inderdaad prettig zijn. Al is het maar voor het idee, even iets van de lange tijd af.
+1
 

DeletedUser1294

Guest
Ik ben maanden geleden al bij het maximum aantal uitbreidingen beland. Als de tijd voor de verkenner wordt verkort, zullen spelers dat punt sneller bereiken, maar wat is daar mis mee?

+1 dus
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 24-04 om 13:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 08-05 om 12:00 uur. @Elune , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 24-04 13:00 uur.
 
Bovenaan