• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> BS-avonturen Badge-overzicht

BS-avonturen Badge-overzicht

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 26 92,9%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 2 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2349

Guest
Die broederschap-avonturen zijn een leuke toevoeging aan het spel, beetje teambuilding en als het gecoördineerd verloopt kan er ook sprake zijn van een goede samenwerking. Wat echter een goede samenwerking in de weg staat is dat je alleen van jezelf kan zien welke badges je hebt en hoeveel.

Het zou mooi zijn als er ook een "real-time" overzicht zou komen waar je de badges voorraad van de gehele broederschap zou kunnen zien en welke leden die badges hebben, inclusief hoeveelheid.

PS Jammer dat dit topic wordt vol gekalkt met (on)genoegen over het bsa in het algemeen, met vooral veel rand- en bijzaken. Veel reacties waren helaas off-topic. Nogmaals: het gaat hier, in dit topic, niet over het bsa in het algemeen. Inmiddels weten we dat het bsa al een aantal modificaties heeft gehad en het zal waarschijnlijk nog niet uit-geëvolueerd zijn. Dit topic gaat puur om het voorraad overzicht van de badges! Ik hoop dat jullie het kaf van het koren kunnen scheiden en op die manier je stem wilt uitbrengen voor dit specifieke idee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is dat niet 'n kwestie van overleg binnen je BS..?:rolleyes:

Even 'n mail eruit en iedereen vult aan wat zij in de voorraad hebben staan.;)
 
Is dat niet 'n kwestie van overleg binnen je BS..?:rolleyes:

Even 'n mail eruit en iedereen vult aan wat zij in de voorraad hebben staan.;)

Niet iedereen antwoord of is zo weinig/onregelmatig online dat de rest van de gegevens alweer achterlopen op wat je dan binnenkrijgt...

Bovendien is het van alle deelnemers heel veel meer werk om dat elke te versturen dan even kijken in een overzicht.
 
Broederschap-avonturen is een leuke toevoeging voor het broederschap

Helaas zijn er haast geen prijzen te verdienen, dat is alleen weggelegd voor de grotere broederschappen.

Kortom heel veel tijd en moeite en niets te vedienen

Denk dat het animo om te spelen snel over zal zijn
 

DeletedUser189

Guest
even correctie dit heeft niets met de stand van een broederschap te maken.

Dit is een kwestie van goed samenwerken als BS en iedereen moet bereid zijn, zijn / haar steentje bij te dragen.

En heel veel klikken dat mag de volgende keer wel wat minder voor de rest we hebben genoten en onze goede band is alleen nog maar sterker geworden binnen de BS.
 

DeletedUser1364

Guest
Met heel veel inzet hebben we uiteindelijk een gemiddelde plek in de top 50 gehaald. Nog net niet dag en nacht gespeeld en werkelijk afgrijselijk magere prijzen. Waar die "schildpunten" naar toe zijn hebben we nog niet kunnen achterhalen. Als de prijzen niet bijgesteld worden doen we een 2e keer zeker niet meer mee. Ook het kiezen van de opdrachten moet veel gebruikersvriendelijk gemaakt worden en zoals hierboven ook ergens wordt vermeld overleg via mail of chat over wie wat heeft en in de maak heeft is niet up to date te houden. Van de ene kant is de herhaling van de opdrachten in de put wel "gemakkelijk" zodat je snel weet waar je je op kunt focussen, van de andere kant ook dodelijk saai. Verder is duidelijkheid wanneer het BSA eindigt een wrens.
 

DeletedUser2349

Guest
Is dat niet 'n kwestie van overleg binnen je BS..?:rolleyes:

Even 'n mail eruit en iedereen vult aan wat zij in de voorraad hebben staan.;)
Data in een mail is al snel verouderd door badges die gebruikt worden en nieuwe badges die geproduceerd worden, bovendien wordt de mail al snel onoverzichtelijk. Een "real-time" badge-overzicht met wie hoeveel ergens van heeft zou toch niet al te moeilijk toe te voegen moeten zijn.
 
Ik wil hier ook heel graag even op aanhaken :) Ook wij zijn absoluut geen grote broederschap, maar we zijn toch in de top 10 beland. Wij zijn hier ook supertrots op! Een broederschap zonder enige verplichtingen: helpen, motiveren, handelen mag, maar moet niet. Maar toen het er even op aan kwam, waren we er allemaal :D En bij ons was het ook spannend tot en met aftellen aan toe :)

Een overzicht met wat iedereen heeft aan voorraden is een plus natuurlijk, maar zoals Witchje al zei hoeft dit niets met de ranking van een broederschap te maken te hebben. Juist dat je geen overzicht hebt over wat een ieder heeft gespaard, zorgt ervoor dat de communicatie onderling up-to-date blijft. Plus: bij ons heeft dat onze band onderling enorm versterkt. Mijn comlimenten voor dit broederschapsevenement, van mij (ons :) ) mogen er meer volgen..
 

DeletedUser1296

Guest
Wij gebruiken een google sheet met een simpel tabelletje dat iedereen kan bewerken. Op beta hebben we dat ook zo opgelost :)
 
Dank @Elune om dit bij suggesties formeel te lanceren, anders zou er niks van gekomen zijn. Ik hoop dat we ook gaan kunnen stemmen op dit idee.
 
even correctie dit heeft niets met de stand van een broederschap te maken.

Dit is een kwestie van goed samenwerken als BS en iedereen moet bereid zijn, zijn / haar steentje bij te dragen.

En heel veel klikken dat mag de volgende keer wel wat minder voor de rest we hebben genoten en onze goede band is alleen nog maar sterker geworden binnen de BS.
Klopt maar dan is er nog niets te verdienen na een week hard werken
 
Ik wil hier ook heel graag even op aanhaken :) Ook wij zijn absoluut geen grote broederschap, maar we zijn toch in de top 10 beland. Wij zijn hier ook supertrots op! Een broederschap zonder enige verplichtingen: helpen, motiveren, handelen mag, maar moet niet. Maar toen het er even op aan kwam, waren we er allemaal :D En bij ons was het ook spannend tot en met aftellen aan toe :)

Een overzicht met wat iedereen heeft aan voorraden is een plus natuurlijk, maar zoals Witchje al zei hoeft dit niets met de ranking van een broederschap te maken te hebben. Juist dat je geen overzicht hebt over wat een ieder heeft gespaard, zorgt ervoor dat de communicatie onderling up-to-date blijft. Plus: bij ons heeft dat onze band onderling enorm versterkt. Mijn comlimenten voor dit broederschapsevenement, van mij (ons :) ) mogen er meer volgen..
En wat heb je na zes dagen verdiend ???
 

DeletedUser1143

Guest
En wat heb je na zes dagen verdiend ???

Dat we een enorm leuke week gehad hebben waarbij we de broederschap band nog meer hebben aangehaald .Dat we gezien hebben dat onze broederschap er voor elkaar staat en dat we doorgaan ook al gaat het om de eer en niet om de prijzen. ( eigenlijk worden wij nog fanatieker als het om de eer gaat ) En we hebben echt enorm gelachen deze week en goed gecommuniceerd. De chat stond bol . Het hoeft niet altijd om mega prijzen te gaan ( hoewel ze best iets beter mogen dan nu het geval was) . Ik blijf erbij dat het een superleuk Avontuur was en met wat aanpassingen ( zoals bijvoorbeeld een goed badge overzicht , hoewel wij die zelf in een exel/google bestandje hadden) word de volgende keer vast weer net zo leuk.
 
En wat heb je na zes dagen verdiend ???
Verdiend? Joh, ik verdien zoveel ;) Maar om je vraag te beantwoorden: De ontzettend leuke ervaring dat onze bs elkaar goed heeft leren kennen. Er komen geregeld beginnende spelers bij en er zijn er een aantal die minder actief zijn. Iedereen nam deel op zijn/haar eigen manier. Dat is gewoon geweldig en dat heb ik 'verdiend' :) Verder uiteraard de eer om in de top 10 te komen :)

De prijs van Inno zelf? Leuk voor iedereen in de broederschap, maar zeker niet het belangrijkste.
 

DeletedUser

Guest
En wat heb je na zes dagen verdiend ???
Beste Gertoer,

Jammer dat je alleen het spel binnen je BS wilt spelen als er leuke verdiensten uit te halen is.

Wij hebben in onze BS enorm veel plezier gehad. Ik vind dit dan ook 'n grote aanwinst binnen het gewone spel. Daar sta je soms stil in en is het alleen opschonen en starten maar weer en nu dit BS spel erin is gekomen, merk ik dat naast wij normaal al met regelmaat in de chat aanwezig zijn, nu ook andere spelers meededen. Zij zijn geen chatters, maar nu onderling er i.v.m. het spel goed gecommuniceerd moest worden, druppelde ze stuk voor stuk in de chat binnen en hoe leuk is dat :)

Wij hebben alle drie de prijzen eruit kunnen halen en of ze nu klein of groot waren, het belangrijkste binnen onze BS was echt het samenwerken, dit is echt bijzonder gezellig geweest en kijken al weer uit naar de volgende strijd :D

Het gaat bij ons niet om de prijs, het gaat bij ons om het samenspel waar we allemaal aan mee kunnen doen.

Super gezellig...!!!!! ;)
 
Wij vonden het zeer spijtig dat de ambassadeurs vroegtijdig de vlag konden pakken! Normaliter zou dit enkel door Magiërs of Aartsmagiërs mogelijk zijn geweest, dat heeft ons veel punten en badges gekost en knokken om als kleine bs in die top 50 te belanden!
 
Wij gebruiken een google sheet met een simpel tabelletje dat iedereen kan bewerken. Op beta hebben we dat ook zo opgelost :)

Wij hebben idd ook een online excel sheet gebruikt. echter niet een simpel tabelletje. we hadden uiteindelijk een aantal tabbladen die zich ieder op een specifiek moment in het avontuur fixeerde.

Uiteindelijk is het door het op te delen in een paar stukjes en met wat beperkte sturing gelukt om met heel weinig badges over te hebben aan het einde van het avontuur. het verbaasde me zelfs een beetje hoe perfect het uitkwam.

Wij vonden het zeer spijtig dat de ambassadeurs vroegtijdig de vlag konden pakken! Normaliter zou dit enkel door Magiërs of Aartsmagiërs mogelijk zijn geweest, dat heeft ons veel punten en badges gekost en knokken om als kleine bs in die top 50 te belanden!

Ja wij hebben idd alle ambasadeurs moeten degraderen, zeker in het begin van het avontuur (eerste dag) waren een aantal spelers iets te enthousiast. als we het niet gedaan hadden was er gegarandeerd iemand bijgeweest die ff niet had gelezen en op de vlag had gedrukt.

Bij de welpen hadden we er voor gekozen de prijzen zo makkelijk mogelijk op te halen om ons iig te verzekeren van de prijzen aan het einde van de 3 mappen.
Dat heeft wel veel puntjes gekost, maar at moet je nu met 1000 gilderankingpuntjes. je kan maar beter iets in de hand hebben (de mapprijzen) dan straks met lege handen te staan omdat je te laat aan de laatste map bent begonnen.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 17-04 om 13:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 01-05 om 12:00 uur. @Elune , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 17-04 13:00 uur.
 

DeletedUser1427

Guest
Een poll is zojuist gestart voor dit idee, succes met het stemmen op dit idee!.
 

DeletedUser3381

Guest
Is hier al iets over bekend? Ik word opnieuw gek van hoe slecht mijn pc Elvenar en de sheet naast elkaar trekt xD dus deze toevoeging zou ik zeer kunnen waarderen.
 
Bovenaan