• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Dierenvoer

Ik bemerk vooral tijdens events dat dierenvoer voer maar weinig langs komt. bij de een wel meer dan bij de ander dat noemen ze R.N.G maar goed ik bedacht me dat waneer het langs komt je een bulk van 3 of 5 in een keer zou kunnen maken bv voor 10 relikwieën en 2 combinatie versnellers. Dat misschien veel zou oplossen
ik ben een heel actieve speler dus ik kijk iedere verversing in de academie, de combat gebouwtjes mogen ook wel iets meer langs komen.

om de fun er in te houden heb ik ooit deze proza geschreven

De beertjes in Elvenar


De beertjes van Elvenar

Hadden een probleem .

Ze kwamen om van de honger

Ze klaagden steen en been.



Ze zochten overal

In alle huisjes in het dal.

In alle hoeken en gaten.

In wens Putten van diverse

formaten.



de de beren maagjes

Rammelden er op los.

Wat een lawaai

Iedereen was de klos .



De academie, de leverancier

Leverde te weinig voedsel van plezier.

Daarom rijd er nu een berenwagen

Vol met rammelende beren magen.



De Elvenaren renden naar de producent.

Lever dieren voer, mijn beste vent.

Onze oren kunnen het rammelen niet verdragen ,

Van die beren in de wagen .



Snel kwam de productie opgang.

De magerste beer kreeg voorrang .

Langzaam keerde de rust terug.

Toen de honger van de beertjes werd gesust .




hoop op mensen die het met me eens zijn :)
 
Plus 1 ik ben voor zit alweer met nog maar 1 dieren voer, ben al blij dat het me net lukt om voor het toernooi de feniks draaiende te houden.
Dus helemaal voor. Ook voor meer combat boosters top
 
Ik bemerk vooral tijdens events dat dierenvoer voer maar weinig langs komt. bij de een wel meer dan bij de ander dat noemen ze R.N.G maar goed ik bedacht me dat waneer het langs komt je een bulk van 3 of 5 in een keer zou kunnen maken bv voor 10 relikwieën en 2 combinatie versnellers. Dat misschien veel zou oplossen
ik ben een heel actieve speler dus ik kijk iedere verversing in de academie, de combat gebouwtjes mogen ook wel iets meer langs komen.

om de fun er in te houden heb ik ooit deze proza geschreven

De beertjes in Elvenar


De beertjes van Elvenar

Hadden een probleem .

Ze kwamen om van de honger

Ze klaagden steen en been.



Ze zochten overal

In alle huisjes in het dal.

In alle hoeken en gaten.

In wens Putten van diverse

formaten.



de de beren maagjes

Rammelden er op los.

Wat een lawaai

Iedereen was de klos .



De academie, de leverancier

Leverde te weinig voedsel van plezier.

Daarom rijd er nu een berenwagen

Vol met rammelende beren magen.



De Elvenaren renden naar de producent.

Lever dieren voer, mijn beste vent.

Onze oren kunnen het rammelen niet verdragen ,

Van die beren in de wagen .



Snel kwam de productie opgang.

De magerste beer kreeg voorrang .

Langzaam keerde de rust terug.

Toen de honger van de beertjes werd gesust .




hoop op mensen die het met me eens zijn :)
Eens! GEWELDIG!!!:)
 
met onze vogeltjes en beren hebben we toch iets meer nodig dan 2 voer per week
Ik heb inmiddels een giga voorraad en krijg het eerder te vaak dan te weinig aangeboden... ben dus gestopt met nog meer maken. Verder zou het niet nodig moeten zijn om al je vogels en beren elke week te voeren. Als dat wel zo is, klopt er iets niet met de balans van je stad… ;)
 
Ik heb inmiddels een giga voorraad en krijg het eerder te vaak dan te weinig aangeboden... ben dus gestopt met nog meer maken. Verder zou het niet nodig moeten zijn om al je vogels en beren elke week te voeren. Als dat wel zo is, klopt er iets niet met de balans van je stad… ;)

Ik heb 1 bruine beer en 1 vuur feniks toch de academie bied mij te weinig voer aan, de balans in mijn stad is prima
op ruimte na, binnen kort even puzzelen op architect
doe de top van de toren vecht de toernooien soms van armoe zonder feniks, ga altijd naar de top van de toren
met gemak overigens ( is zo gemakkelijk) mijn Gemiddelde toernooi score is 3700 punten
dus de balans is ok , nu nog meer provincies voor meer land :cool:
dus please maak dieren voer minder random:eek: heb er nu een fetisj aan overgehouden
academie checken zelfs midden in de nacht , gaap lol :p Ps jij speelt al veel langer dan ik @rodeon, ik hoorde van mijn oom dat je er eerst plat mee werd gegooid.:rolleyes:

Plus @Ayaina speelt ook nog maar net iets Meer dan een jaar, daar zal de schoen wel wringen
ze is één kanjer :cool:
misschien toch een pol er van maken voor de voerloze sloebers zoals ik en meerdere trouwens , ik weet zeker dat ik niet de enige ben :D
 
Laatst bewerkt:
heb er nu een fetisj aan overgehouden academie checken zelfs midden in de nacht
Dat hoeft niet hoor, je spendeert 1x wat dias om het tijdstip van nieuwe recepten te verschuiven, zodat 1 vernieuwing midden in je nacht valt. Als je dan 4,5 + 4,5 = 9 uur slaapt, heb je 1,5 uur voor je naar bed gaat, en 1,5 uur nadat je opstaat om te kijken of je voer hebt in de academie.
(Wel even opletten met winter en zomertijd, voor zolang we die nog hebben!)

Tweede truuk is dan nog om te zorgen dat je je voer hebt opgepakt voor de 6 uur recept-tijd afloopt (want anders blokkeer je eventueel nieuwe voer-recepten), maar dat is met wat tijdboosters eenvoudig te regelen.
 
Prachtig gedicht, Ayaina! Ik moet bekennen dat 4 van de 5 weken vergeet en zak voer op de vuurfeniks te gooien en er toch easy 30 provincies toernooi mee door kom. Belangrijker dan zakken voer is volgens mij alle 6 wonderen uppen die je units sterker maken. Bij alle lvl 10 was ik opgelucht, met nu alle lvl 20 ben ik heel blij.
 
Ik heb inmiddels een giga voorraad en krijg het eerder te vaak dan te weinig aangeboden... ben dus gestopt met nog meer maken. Verder zou het niet nodig moeten zijn om al je vogels en beren elke week te voeren. Als dat wel zo is, klopt er iets niet met de balans van je stad… ;)
Ligt er aan hoeveel toernooi je speelt. Bij mij is dat zo maximaal mogelijk. Dan heb je ze echt wel nodig.
 
Trouwens het valt mij op dat ook als de academie nog maar 10 min te gaan heeft de ververs prijs het zelfde blijft
50 diamanten. het zou mooi zijn als de hoeveelheid diamanten om te verversen verminderd naarmate de tijd van een nieuwe academie ronde nadert. Fabrieken en werkplaatsen hebben dit principe wel
Prima suggestie... en zo logisch en redelijk dat zelfs Inno er gevoelig voor zal zijn! Maak er een apart voorstel van, mijn steun heb je bij voorbaat! :D
 
Bovenaan