• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Dierenvoeding is geen spreuk

DeletedUser

Guest
Volgens inno is Dierenvoeding geen spreuk...

Dierenvoeding wordt niet gezien als een van de klassieke spreuken. Dierenvoeding kan dan ook niet verkregen worden door het te maken in de magische academie(alleen door middel van een handwerk) of verkregen worden als toernooibeloning. De spelontwikkelaars hebben de keuze gemaakt om dierenvoeding niet mee te laten tellen voor de opdrachten, net als bij het laatste event trouwens.

En ik maar combi maken om DV te maken.
 

DeletedUser2114

Guest
Volgens inno is Dierenvoeding geen spreuk...

Dierenvoeding wordt niet gezien als een van de klassieke spreuken. Dierenvoeding kan dan ook niet verkregen worden door het te maken in de magische academie(alleen door middel van een handwerk) of verkregen worden als toernooibeloning. De spelontwikkelaars hebben de keuze gemaakt om dierenvoeding niet mee te laten tellen voor de opdrachten, net als bij het laatste event trouwens.

En ik maar combi maken om DV te maken.
Oké, dat klopt, dus?
Alleen bij dit event heb je wel vaak de vraag om een spreuk te gebuiken of dierenvoer, dus dan telt het wel.
 

DeletedUser

Guest
Dat is het rare, het telt als spreuk in de ene opdracht maar niet in een andere.
 
Bij sommige opdrachten worden spreuken en dierenvoer apart genoemd... lijkt mij duidelijk! Het wordt wel vaag als over Betoveringsvoorwerpen wordt gesproken... want dat is Dierenvoer wel!
 
Bovenaan