• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

De magische academie

Hallo ik wil graag jullie mening lezen over die nieuwe toevoeging in de magische academie.
dat hartje waarmee je let wel maar een vakje voor voor een variabele aantal procent
kan herstellen. 1 het is weer een inbeslagname van een vakje in de academie, kost veel balletjes.
herstel is maar voor 1 vakje en ik vind het een druppel op de gloeiende plaat. Ik maak in de ongeveer 5 uur dat die productie duurt meer troepen bij. Dan dat item troepen hersteld. Ik heb hier door de pech dat andere voor mij dingen die van meer waarde zijn minder voorbij komen. Als je een vechter bent sluis je er nog al wat voorraden (hamers) doorheen. Die zie ik nu veel minder.
ook de tijdsboosters heb ik pech mee. Het zijn constant die 1 of 2 uur boosters die voorbij komen. Die finish ik dan weer met de 1 uur en 30 min boosters, tenminste winst en de academie is vrij voor de volgende ronde .
maar even to the point . Ik vind die hartjes die een vakje troepen herstellen waardeloos. Voorbeeld, je hebt een combat waarbij je 5 boogschutters kan inzetten, bij automatisch vechten heb je eigenlijk altijd wel verlies.( ik heb geen pc vandaar dat ik wel auto combat moet doen. ) Op alle vakjes. Zeker als je geen dwergen wapenkamer hebt staan. Ik vind het een druppel op de gloeiende plaat.omdat je maar 1 vakje kan herstellen Wat vinden jullie
 

Aeva

Chef
Ik vind ze alleen in de toren nuttig als je twee of drie gevechten moet doen en eigenlijk te krap in je troepen zit maar ook niet kunt of wilt onderhandelen, bijvoorbeeld als er orks of mana of zonnezaden worden gevraagd als je die tekort komt. Dus ik maak ze wel en ik gebruik ze incidenteel voor dat laatste gevecht en dat is dan heel nuttig.
 
Ik vind het nut in die zin beperkt, dat er veel andere zaken zijn qua handwerk die ik veel liever maak omdat ik er veel meer aan heb. Oftewel: te hoge opportunity costs. Ik maak ze dan ook heel weinig, alleen als er werkelijk waar niets beters is, en dat gebeurt eigenlijk alleen als ik al 2 handwerken versneld heb. Ze leveren wel redelijk visioendamp op en dat mag ook wel gezien de kosten.

Tijdboosters zijn bijvoorbeeld veel en veel beter. Ze zijn flexibeler in het gebruik en je kan er dus ook gewoon nieuwe troepen mee versnellen als je tekort komt. Ok, dat kost dan meer gereedschappen, maar als je gereedschappen in dit spel een probleem laat worden, doe je sowieso iets niet goed, het is zo'n basisgrondstof.

Ik ben het met je eens dat het veel fijner zou zijn als zo'n hartje alle 5 vakjes met troepen zou herstellen. Ik heb hetzelfde bij de spectrale steen in de toren. Doe mij gewoon een spectrale steen die in 1 keer alle 5 geesten afkoopt.

Enfin. Ik neem aan dat Inno de metrics van wat spelers maken in de Magische Academie bijhoudt en zo het succes meet van de hartjes om troepen mee te herstellen. En als dat niet goed genoeg is, dat ze een aanpassing zullen maken.
 
Hallo ik wil graag jullie mening lezen over die nieuwe toevoeging in de magische academie.
dat hartje waarmee je let wel maar een vakje voor voor een variabele aantal procent
kan herstellen. 1 het is weer een inbeslagname van een vakje in de academie, kost veel balletjes.
herstel is maar voor 1 vakje en ik vind het een druppel op de gloeiende plaat. Ik maak in de ongeveer 5 uur dat die productie duurt meer troepen bij. Dan dat item troepen hersteld. Ik heb hier door de pech dat andere voor mij dingen die van meer waarde zijn minder voorbij komen. Als je een vechter bent sluis je er nog al wat voorraden (hamers) doorheen. Die zie ik nu veel minder.
ook de tijdsboosters heb ik pech mee. Het zijn constant die 1 of 2 uur boosters die voorbij komen. Die finish ik dan weer met de 1 uur en 30 min boosters, tenminste winst en de academie is vrij voor de volgende ronde .
maar even to the point . Ik vind die hartjes die een vakje troepen herstellen waardeloos. Voorbeeld, je hebt een combat waarbij je 5 boogschutters kan inzetten, bij automatisch vechten heb je eigenlijk altijd wel verlies.( ik heb geen pc vandaar dat ik wel auto combat moet doen. ) Op alle vakjes. Zeker als je geen dwergen wapenkamer hebt staan. Ik vind het een druppel op de gloeiende plaat.omdat je maar 1 vakje kan herstellen Wat vinden jullie
Ik vind het persoonlijk niet boeiend en negeer die spreuk.

Dat het een vakje kost is niet relevant, de magische academie werkt namelijk zo.
  • er is 1 vakje voor tijdspreuken
  • er is 1 vakje voor dierenvoer, relewkieen en artefacten
  • er is 1 vakje voor gebouwen
  • er zijn 2 vakjes voor wat ik kwalificeer als "random zooi".
  • Zolang ze alle rommel die ze invoeren in de 2 vakjes random zooi gooien zal het mij een worst wezen.
Pas als zee iets nutteloos toevoegen in de "nuttige vakjes" en daardoor minder kans komt op iets nuttigs begin ik te balen
""
 
Ach ze leveren redelijk wat damp op en dan is het nog de moeite om ze te maken. En doe je er helemaal niks mee kan je ze altijd nog verbreken voor fragmenten. Zolang ik maar damp kan creëren en het liefst zoveel mogelijk vind ik het prima. Al die damp geeft wel weer kans op dia of boosters.
En zoals Aeva al aangaf, soms zijn ze handig in de toren om net dat ene zeer lastige gevecht goed door te kunnen komen.
 
Ach ze leveren redelijk wat damp op en dan is het nog de moeite om ze te maken. En doe je er helemaal niks mee kan je ze altijd nog verbreken voor fragmenten. Zolang ik maar damp kan creëren en het liefst zoveel mogelijk vind ik het prima. Al die damp geeft wel weer kans op dia of boosters.
En zoals Aeva al aangaf, soms zijn ze handig in de toren om net dat ene zeer lastige gevecht goed door te kunnen komen.
cc vs dampverhouding is niet echt best, dus daarvoor maak ik ze ook niet.
 
Ik vind het persoonlijk niet boeiend en negeer die spreuk.

Dat het een vakje kost is niet relevant, de magische academie werkt namelijk zo.
  • er is 1 vakje voor tijdspreuken
  • er is 1 vakje voor dierenvoer, relewkieen en artefacten
  • er is 1 vakje voor gebouwen
  • er zijn 2 vakjes voor wat ik kwalificeer als "random zooi".
  • Zolang ze alle rommel die ze invoeren in de 2 vakjes random zooi gooien zal het mij een worst wezen.
Bedankt, dat is waar ook. Gelukkig maar. Ik maak ze ook niet, duur en niet efficiënt. Dier voer tijdsboosters, voorraden boosters hebben mijn prioriteit. Verder bedank iedereen voor de reacties.
 
Bovenaan