• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Dagelijks geschenk

Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik méén dat je wél een dagelijks geschenk krijgt als je dit spel speelt op tablet/smartphone ... maar niet wanneer je speelt via de browser van je computer.
Kan dat?
Vinden jullie dat 'eerlijk'? ;-)
 
Ik speel niet de app, alleen via de browser, dus weet het niet.. maar als dat waar is, is het inderdaad niet eerlijk. Ik meen me te herinneren dat het vlak na het uitkomen van de app is gedaan om de app wat aantrekkelijker te maken. Ik weet niet of het nog zo is.. iemand anders misschien wel?
 
Alleen via de App kun je de dagelijkse prijs krijgen die hoofdstuk afhankelijk is. In H19 kun je 19 diamanten krijgen of iets anders.
In H10 zijn het dus maximaal 10 Dias of iets anders wat dus 10/19e deel is van de zelfde prijs op H19.
 
Jawel hoor, die 20 krijg je ook via de browser.
Kan je me dan even vertellen waar ik die dagelijkse beloning kan vinden in de browser Aeva, want ik zie het niet. Het staat in de browser in ieder geval niet in het menu van de aankoop van kristallen zoals in de app. Op een andere plek dan?

Alleen via de App kun je de dagelijkse prijs krijgen die hoofdstuk afhankelijk is. In H19 kun je 19 diamanten krijgen of iets anders.
In H10 zijn het dus maximaal 10 Dias of iets anders wat dus 10/19e deel is van de zelfde prijs op H19.
Ja dat dacht ik dus ook Bor, maar misschien moet dat dan ook even in de browser. Toch benieuwd of Aeva misschien meer weet dan ons ...
 
Het gaat om de app !

Hierin staat rechtsboven een herinnering dat je je dagprijs nog kunt ophalen.
ALs je er op klikt kom je in de winkel waar je diamanten kunt kopen.
Helemaal rechts kun je dan, 1x per dag, een gratis geschenk ophalen.
Dat zijn grondstoffen, voorraden, zaden, of zelfs diamanten.
Werkt nog steeds en is idd alleen op de app en niet in de browser

De 20 waar Aeva het over heeft is de dagelijkse beloning in het evenement, dat is dus wat anders.
 

Aeva

Chef
Ah... ik zat nog in de event-modus en die dagelijkse per hoofdstuk gaat ergens anders over. Sorry!
 
Misschien best even een nieuwe thread beginnen 'browser versus app' want ik zie nog meer verschillen.
 
Ja, er is een browser team en een mobiel team ontwikkelaars, en die opereren onafhankelijk van elkaar.
Sommige features zitten daarom in de ene versie wel en in de andere versie niet.

Hoewel ze vast wel naar elkaar kijken, lijkt er geen sterke behoefte te zijn om beide platformen hetzelfde te maken.
Bij nieuwere Inno spellen is er niet eens meer een browser team.
 
Uiteindelijk loopt het spel wel natuurlijk en nee, levensnoodzakelijk is het niet, maar het zou nog prettiger zijn als bepaalde verschillen worden uitgevlakt. Ik kan het maar voorstellen hé ... een nee heb je, een ja kan je krijgen, no harm done.
 
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik méén dat je wél een dagelijks geschenk krijgt als je dit spel speelt op tablet/smartphone ... maar niet wanneer je speelt via de browser van je computer.
Kan dat?
Vinden jullie dat 'eerlijk'? ;-)

ja het is eerlijk........pas als je verplicht wordt is het oneerlijk
 
ja het is eerlijk........pas als je verplicht wordt is het oneerlijk
Niet mee eens... we spelen allemaal elvenar, de een doet dat via een browser, de ander via de app. De beloning krijg je alleen in de app, dus als je die wilt, wordt je 'gedwongen' de app te gebruiken
 
Ik dacht me te kunnen herinneren dat dat erxtra geschenk een compensatie is voor wie enkel via de app speelt.
Als je dia's koopt krijg je minder voor je geld (heeft ook een rede) en door dagelijks een geschenk te geven wordt dat gecompenseerd. Je kan natuurlijk ook dagelijks even inloggen en je geschenk ophalen, Inno vindt dit oke. Of burenhulp geven via je app, koppel je iets nuttig aan iets aangenaam.
 
Als je dia's koopt krijg je minder voor je geld
Dat hangt ervan af hoe je ze koopt en heeft te maken met de provisie die de appstore rekent.. overigens wordt er aan gewerkt om dat in de toekomst te verbieden
burenhulp geven via je app, koppel je iets nuttig aan iets aangenaam
Sinds de extra opties op de wereldkaart is burenhulp geven via een browser tegenwoordig ook supersnel te doen.. min of meer gelijk aan de wijze waarop je je BS-leden helpt (alleen is de lijst veel langer) en het geeft je ook wat meer inzicht hoe groot je gebied eigenlijk is. Alle buren krijgen, in kringen rond je stad en op volgorde hulp, van binnen naar buiten...
 
Hoe je het draait of keert, je krijgt minder dia's op je app en daarom krijg je dat extra geschenk. Voor mij is dit geen enkel probleem.;)
 
Bovenaan