• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Chasianna zoekt een broederschap

Chasianna heeft geen forum account ze is mijn zus en is opzoek naar een evenwichtige broederschap
Waar de handel goed verdeeld is. Verder heeft ze niet veel eisen. Ps toernooien vind ze heel erg leuk Zie elvenstats
De toren lukt maar ze moet nog voldoende groeien om helemaal aan de top te kunnen komen. Tot nu toe lukt niveau 2 toch wel
Ze loopt nu tegen een stenen muur wat betreft de handel. Dat is jammer want de broederschap waar ze zit is super relaxed met een heel erg lieve aarts magiër .
Interesse stuur haar een mailtje ze maakt nu eerst haar toernooi af aldaar.
Haar bonus goederen zijn marmer zijde en edelstenen. Ik hoop dat een van jullie haar kunnen helpen.
Ze houd van eerlijke handel

Groetjes Snowflake
 
Ik heb haar namens mijn BS een berichtje gestuurd.
Als ze wil dan is het aan haar om onze regels rustig te lezen en als die haar bevallen is het haar keuze om een sollicitatie briefje naar onze aartsmagiër te sturen.
Doet ze dat niet dan is dat haar keuze maar het is 1 van de belangrijkste voorwaarde zo niet de belangrijkste regel tot een kans hebben om toegelaten te worden.
 
Bij ons is ze ook welkom, kijk gerust eens. Bij ons krijgt iedreen de kans om te groeien, laat haar gerust een berichtje sturen of zich aanmelden.
 

DeletedUser4312

Guest
Snowflake,

Ik heb Chasianna een mailtje gestuurd met info over Oceans Elves. Ze is meer dan welkom om zich bij ons aan te sluiten als het haar aanspreekt.

Groet,
Nofomoa
 
Bovenaan