• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Burenhulp

DeletedUser4485

Guest
Wie kan mij vertellen hoe ik burenhulp kan inschakelen?
Ik moet 10 kennislanden aan een oud wonder doneren. Hoe doe ik dit?
Help!
 

DeletedUser

Guest
Open Wiki (in het spel rechtsonderin of via dit forum) > Zoek op burenhulp.

Het is echter KennisPunten (KP) en dat heeft niks met BurenHulp (BH) te maken, je kan beter op Oude Wonderen klikken in de Wiki.
 
Wie kan mij vertellen hoe ik burenhulp kan inschakelen?
Ik moet 10 kennislanden aan een oud wonder doneren. Hoe doe ik dit? Help!

Je bedoelt Kennispunten… aangezien je zelf nog geen oud wonder hebt staan, kun je dit alleen oplossen door zelf een oud wonder te bouwen OF (via de wereldkaart) in een oud wonder van een andere speler te storten. Maar eerlijk gezegd, als je dit soort basisbegrippen nog niet (goed) kent, zou ik je adviseren om eerst de ingame wiki eens goed te lezen OF zelf lid te worden van een al bestaand Broederschap (ipv er zelf een op te richten). Die kunnen ook heel veel noodzakelijke kennis met je delen… veel succes ermee!
 

DeletedUser4485

Guest
Je bedoelt Kennispunten… aangezien je zelf nog geen oud wonder hebt staan, kun je dit alleen oplossen door zelf een oud wonder te bouwen OF (via de wereldkaart) in een oud wonder van een andere speler te storten. Maar eerlijk gezegd, als je dit soort basisbegrippen nog niet (goed) kent, zou ik je adviseren om eerst de ingame wiki eens goed te lezen OF zelf lid te worden van een al bestaand Broederschap (ipv er zelf een op te richten). Die kunnen ook heel veel noodzakelijke kennis met je delen… veel succes ermee!
Dank je wel voor je informatie.
 

DeletedUser4485

Guest
Open Wiki (in het spel rechtsonderin of via dit forum) > Zoek op burenhulp.

Het is echter KennisPunten (KP) en dat heeft niks met BurenHulp (BH) te maken, je kan beter op Oude Wonderen klikken in de Wiki.
Dank je wel voor de informatie.
 
Bovenaan