• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Burenhulp

Wat ik eigenlijk het meest vervelende vind bij burenhulp is dat je soms bij de eerste 3 een kistje bij krijgt, maar de volgende krijg je niks, NOPPES
Waarom niet zo nu en dan een kistje, soms na 20 een andere keer na 30 of 40 "hulps", dat zou de eentonigheid toch iets verbreken
 

Aeva

Chef
Nee zeg, dan moet je altijd een oneindig aantal buren langs voor je die drie kistjes hebt gekregen...
Liever meteen de kistjes en dan daarna wel zien of je meer buren hulp wilt geven. Ik geef alleen burenhulp aan wie mij ook geeft en dat staat al op meer dan twintig pagina's...
 
ik krijg de kistjes zelden op rij bij de eerste 3 buren die ik help, meestal zitten ze verspreid binnen de eerste 10, dus saai is het sowieso niet.. maar dat neemt niet weg dat ik best wel meer kistjes zou willen verdienen, in verhouding tot het aantal buren wat ik help.. dus bijv. 4 kistjes, als je tenmiste 40 buren helpt, 5 kistjes als je er 50 helpt enzocetera.. of in een andere verhouding? Dan word de speler die de moeite neem om heel veel buren te helpen, in elk geval iets meer (dan alleen maar met goud) beloond voor de moeite!
 
Wil je werkelijk met 10% kans een kistje bij je burenhulp? Want dat is hoe ze dat gaan implementeren.

Dan heb je ook wel eens 30x niets.
 
OW Taveerne van de scouts.
Bij plaatsen in je stad gaan de kistjes van 3 naar 4.
Dacht dat je bij elk 5e level een kistje extra kreeg maar dat blijkt niet zo te zijn.
Ach mijn verkentijden gaan wel lekker omlaag.
 
ik krijg vijf kistjes door dat wonder.
ik geef ook alleen meestal burenhulp terug aan anderen die mij burenhulp gegeven hebben.
om een hele kaart gaan te doen heeft ook geen meerwaarde vind.
is goed voor tijdens een bsa voor muntzakken maar voor de rest steek ik daar mijn tijd niet in.
 
Dacht dat je bij elk 5e level een kistje extra kreeg maar dat blijkt niet zo te zijn.
Duurt nog ff voordat ik me hier echt zorgen over hoef te maken maar volgens de OW lijst in de wiki zou je er wel een kistje op vooruit moeten gaan bij elke 5 levels die je de Taveerne verhoogd.
Is dat niet het geval?
 
Als je wat van de wiki wilt weten kan je beter de engelse pakken want eer het op de nederlandse goed staat aangegeven ben je 4 hoofdstukken verder.
 
Bovenaan