• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Buren hulp nut van die vinkjes

Kan iemand mijn uitleggen wat het nut van die vinkjes zijn in het nieuwe burenhulp scherm (zie bijlage)
het enige verschil is dat er voorheen 10 pagina's waren en nu met ik er 30 doorlopen voor de gouden handjes en als ik de anderen ook wilt hebben?
ze houden je wel bezig maar gezien ik er meer heb ga ik dat maar over slaan kost mij te veel tijd.
 

Bijlagen

  • buren hulp.jpg
    buren hulp.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 63
De grotere hoeveelheid paginas vermijdt problemen zoals https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/verplaatsen-van-handelaars-meldingen.9729/post-105238

Die vinkjes zullen er zijn om dezelfde reden, als je zoveel handelt op een dag wil je alle handel even weg kunnen filteren, zodat je je buren weer kunt terugvinden.

EDIT: Onderin kun je de huidige pagina wijzigigen, en dan ben je vrij simpel op pagina 10 en kun je terug naar pagina 1.

Vandaag ben ik weer overgestapt naar 1x per dag burenhulp, we hebben nu genoeg paginas om de buren niet kwijt te raken. Heb vandaag alle paginas gedaan, maar ben nog aan het experimenteren wat een goede manier is.
 

Aeva

Chef
Ik heb gisteren alle buren met die mooie hulp achter de wereldbol handjes geschud. Vanmorgen dus bijna alle cultuur met een portretje... en ik heb heul veul cultuur staan zo in de pauze tussen twee hoofdstukken.
 
Als er nu nog een filter komt die alleen de (gouden) handjes laat zien, of in ieder geval alle huisjes weglaat, kunnen we met nog minder pagina's (=muisklikken) toe. :cool:
 
Ik doe nu 1x in de week de gehele wereldkaart. Kost me nog geen half uur. Normaal deed ik dat niet omdat het me te lang duurde.
Kan ook zo zijn dat ik daarmee misschien naar 1x in de 2 week ga. Ligt eraan hoeveel daarvan gaan teruggeven.
Alle andere dagen van de week doe ik alleen de notificaties met de standaard burenhulp van de BS.
Maar van de BS is meestal niet meer nodig omdat die ook in de notificaties zitten.
 
Als er nu nog een filter komt die alleen de (gouden) handjes laat zien, of in ieder geval alle huisjes weglaat, kunnen we met nog minder pagina's (=muisklikken) toe. :cool:
Als je 1x per dag hulp geeft is het aantal niet-gouden handjes vaak te verwaarlozen als je begint.
Het lijken er meer omdat je vaak dezelfde buren in de lijst hebt staan maar op verschillende dagen.

Vooraf filteren op gouden handjes heeft dus weinig effect.
 
Is allemaal beetje dubbelop nu.

Bij notificaties heb ik nu 29 pagina's waar ik handjes kan schudden.

Op wereldkaart > naast "te verkennen" en "onvoltooid" is tabblad "buren" waar je ALLE buren hand kan schudden. (28 pagina's)

Een "gouden hand filter" bij 1 van de 2 zou ik toch erg op prijs stellen.
 
ja en als je 1 account hebt is dat nog te doen maar heb je er meer dan is voor mij alleen de gouden handjes, voorheen deed ook wel is de anderen maar met 30 pagina's is dat veel veel werk.
dus ja een filter zou beter zijn.
 

Aeva

Chef
In principe is het ook de bedoeling dat iedereen maar één account heeft. Het mag wel, meer accounts, maar daar is het spel niet op gemaakt.
 
dan zullen er niet veel spellers zijn de meeste hebben er meer dan 2 of 4 hhahaha ik heb er 8 op wereld 1 en 8 op wereld 2 en ik vermaak me prima.
 
Zo is het maar net Albert.
Kleine stadjes zitten altijd met voorradentekort (T1/2/3).
Een mooie manier om zo dagelijks met je munt en hameroverschot even te shoppen bij de groothandelaar en je voorraden naar een wat hoger peil te tillen. Dat kleine beetje extra kan bijv. net genoeg zijn om misschien een bolletje extra te kunnen doen in de toren.
 
Ik ben erg blij met die 35 paginas in mijn kleine stadje, geeft flink voorraden.

Zo is het maar net Albert.
Kleine stadjes zitten altijd met voorradentekort (T1/2/3).
Een mooie manier om zo dagelijks met je munt en hameroverschot even te shoppen bij de groothandelaar en je voorraden naar een wat hoger peil te tillen.
Haha, shoppen bij de groothandelaar met hameroverschot is er echt niet bij in mijn kleine stad.
Ik ben al blij als ik aan het einde van de dag evenveel heb als in het begin van de dag.
 
Bovenaan