• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschap: hoe kan een broederschap overgedragen worden bij een inactieve aartsmagier?

Hallo, ik ben 1 van de 2 magiërs van de brothers of fire. Onze oprichter en aartsmagiër is al maanden inactief. We hebben vorig jaar al een bericht gestuurd, maar hij komt niet meer online. Intussen hebben wij al nieuwe leden geworven en ontslaan, en we groeien goed. Wat kunnen we hier het beste mee doen? Een nieuwe broederschap oprichten met onze bestaande leden, of is er hier een leidinggevende die hem eruit kan halen, want dan kan ik niet. Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor de uitleg !
Tiger, Brothers of Fire

DeletedUser

Guest
Hallo, ik ben 1 van de 2 magiërs van de brothers of fire. Onze oprichter en aartsmagiër is al maanden inactief. We hebben vorig jaar al een bericht gestuurd, maar hij komt niet meer online. Intussen hebben wij al nieuwe leden geworven en ontslaan, en we groeien goed. Wat kunnen we hier het beste mee doen? Een nieuwe broederschap oprichten met onze bestaande leden, of is er hier een leidinggevende die hem eruit kan halen, want dan kan ik niet. Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor de uitleg !
Tiger, Brothers of Fire
of gewoon alle actieve leden meenemen naar andere broederschap die je gaat oprichten, op elvenar is er toch nog gene broderschap ranking dus je evrliest niks in punten of wat dan ook

DeletedUser2926

Guest
De BS waar ik nu bij zit is opgericht door een aartsmagiër die al een week of 2 op 334 punten staat. Hij zit dus duidelijk nog niet in hoofdstuk 3 en voor zover ik aan zijn stad kan zien, heeft hij ook geen diamanten gekocht. Dat zou dus betekenen dat die stad een keer wordt opgeruimd (of is dat intussen veranderd?). Wat gebeurt er dan met de broederschap? we zijn op zich een gezellige groep, het is alleen een beetje onhandig dat er niemand sturing kan geven omdat we naast de AM alleen ambassadeurs en leden hebben...

Zodra de aartsmagier het broederschap verlaat (wordt opgeruimd) wordt automatisch de hoogst gerankte speler de nieuwe aartsmagier.

Als alternatief kan je met alle actieve spelers overstappen naar een nieuw(te maken) broederschap dit is de makkelijkste optie. mocht de nieuwe aarts ook inactief zijn kan je ook altijd nog support een bericht sturen. ook zij kunnen de aartsmagier wijzigen (in uiterste gevallen)

Hopelijk is het zo voor je duidelijk.

DeletedUser2926

Guest
Zodra de aartsmagier het broederschap verlaat (wordt opgeruimd) wordt automatisch de hoogst gerankte speler de nieuwe aartsmagier.

Als alternatief kan je met alle actieve spelers overstappen naar een nieuw(te maken) broederschap dit is de makkelijkste optie. mocht de nieuwe aarts ook inactief zijn kan je ook altijd nog support een bericht sturen. ook zij kunnen de aartsmagier wijzigen (in uiterste gevallen)

Hopelijk is het zo voor je duidelijk.

Dankje!
Helemaal duidelijk.

DeletedUser1427

Guest
@beddwyr, je topic met de inhoudelijke berichten is samengevoegd met een al bestaande topic, dit is gedaan ter voorkomen van dubbele topics met hetzelfde onderwerp.

Bovenaan