• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Al gemeld Bonussen voor troepen verdwenen

Als je op je troepen klikt en dan bij schade of levenspunten kijkt, dan staat daar normaal een bonus en die is nu weg.
Als ik mijn vuurfeniks voer, dan zou die schade met 50% moeten toenemen, maar er verandert niets.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allen,

Ik heb net mijn vuurfeniks gevoerd, ik zie geen bonus terug als ik kijk naar de verwachte schade die mijn eenheid zou moeten uitvoeren en als ik de aangegeven te verwachten schade deel op het aantal troepen kom ik uit op de "kale" schade zoals aangegeven voor die eenheid per eenheid zoals terug te vinden op de Elvenar wiki.
 
Ik heb net even een controle uitgevoerd maar het geldt voor mij voor accounts op Arendyll en Winyandor het betreft in ieder geval de voederbonus voor extra schade, oude wonderenbonus en de bonus die geleverd wordt door bijvoorbeeld gebouwen zoals de magnifieke toververmenigvuldiger.
 
Komt er een officiële bevestiging dat hier naar gekeken wordt of heb ik de aankondiging dat dit verholpen gaat worden gemist?
 
Inno geeft nooit slecht nieuws, het is altijd positief, in 1 woord geweldig!

Er zijn wel een paar uitzonderingen, zoals toen ze massaal cultuur en bevolking van de gebouwen verlaagden.
Ook toen niets over de gevolgen, tot spelers masaal afhaakten omdat ze ineens duizenden bevolking tekort kwamen.

Dus ook opletten wat ze niet zeggen,
 

Bijlagen

  • snoopygrin.png
    snoopygrin.png
    6,8 KB · Weergaven: 38
Slechte zaak, dat de bugs van beta hier zonder er iets over te zeggen worden toegepast.
@ Zou ik zelfs wel een understatement willen noemen, de Beta zou bedoeld moeten zijn om te voorkomen dat dit soort fouten optreden in de "live" servers als er geen tijd/mankracht ( of interesse) meer is om dit op te vangen dan gaat er bij deze oude kat wel weer een gevoel optreden van Deja Vu ik heb genoeg online spelletjes zien instorten waar een hoop tijd ingestoken werd omdat het leuk was en er op het eind heel veel leuk zijn weer werd ingeleverd.
 
Bovenaan