• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Blijven hangen in de onderzoeksboom

DeletedUser4318

Guest
Ik blijf met de onderzoeksboom, als ik daar via de browserversie naar toe ga, hangen bij Upgrade troepenomvang 16.

Dwergen 1.jpg

Terwijl ik al bij de Orks & Goblins ben.

Dwergen 2.jpg

Ik heb toen ik bij de Elfen was al eens een supportticket er over gestuurd, waarbij het antwoord was dat het vanzelf zich zou oplossen, inmiddels zijn we al bijna 3 maanden verder en de situatie op de browserversie blijf hetzelfde, terwijl de app-versie gewoon opent bij de Orks & Goblins, daaruit concludeer ik dus dat het door de code van de browserversie komt en dat ongeacht de tijd die verloopt deze situatie zich niet "zelf" zal oplossen.

@DonFrank blijf ik hier nu de rest van mijn 'spelcarrière' aan vast zitten of kunnen ze hier in Hamburg naar kijken?

Groetjes Oliemulder.
 

DeletedUser

Guest
Dat komt omdat je dat onderzoek overgeslagen heb, daar springt hij dan toch automatisch als eerste naar toe. Dat zal dus helaas zo blijven. Maar ik adviseer je dat onderzoek toch gewoon te doen want de volgende, Stadsuitbreiding 22, heb je later zeker nodig.
 

DeletedUser4318

Guest
Dat zeg je goed, later, niet nu.

Waarom laten ze met de app dit wel overslaan en de browser niet, als het zo 'belangrijk' is?
 

DeletedUser234

Guest
De bug lijkt me eerder in de app te zitten, want het is logisch dat je naar de plek in de boom gaat waar je gebleven bent.

Zeker ook als er later nieuwe onderzoeken tussen worden geplaatst in een eerder hoofdstuk, zal je heel blij zijn dat hij terug springt, anders zal je het misschien niet eens opmerken.

Ik was in ieder geval erg blij met het terug springen, waardoor ik later toegevoegde onderzoeken alsnog kon doen, dus ik hoop niet dat ze het gaan wijzigen.
 
Dat komt omdat je dat onderzoek overgeslagen heb, daar springt hij dan toch automatisch als eerste naar toe. Dat zal dus helaas zo blijven. Maar ik adviseer je dat onderzoek toch gewoon te doen want de volgende, Stadsuitbreiding 22, heb je later zeker nodig.

Daar heb ik geen last van.... Hij springt bij mij gelijk naar amuni terwijl ik meerdere niet verplichte troepenomvangonderzoeken heb overgeslagen.

Alhoewel ik nu zie dat dit een onderzoek is waar nog een ander (niet verplicht) onderzoek na volgt. Dat heb ik dan weer niet. Extra grond in handig, maar dat is minder troepomvang ook... keuzes....
 

DeletedUser4318

Guest
@Billy77 het lijkt mij dat dit geen nieuw onderzoek is, maar een onderzoek wat er al tijden in zit, dus denk dat in dit geval jouw beredenering niet op gaat.

@Ritsjoena Ik heb idd geen interesse in de extra troepomvang en accepteer dat ik daardoor ook die ene stadsuitbreiding misloop.
 
@Billy77 het lijkt mij dat dit geen nieuw onderzoek is, maar een onderzoek wat er al tijden in zit, dus denk dat in dit geval jouw beredenering niet op gaat.

@Ritsjoena Ik heb idd geen interesse in de extra troepomvang en accepteer dat ik daardoor ook die ene stadsuitbreiding misloop.

Dan moet je ook accepteren dat je steeds terug gestuurd wordt naar dat onderzoek.
Voor wat hoort wat ;)

@Ritsjoena jij hebt het over onderzoeken die aan het einde van de onderzoekstak staan, troepenponderzoek 16 staat echter niet op het einde van een tak, maar kent nog een vervolg itt. de onderzoeken waar jij naar refereerd.
 

DeletedUser4318

Guest
Dan moeten ze idd de app gelijk gaan trekken met de browserversie. :p
 

DeletedUser3381

Guest
Ik heb er genoeg over geslagen, maar bij mij springt ie niet naar dat punt. Lijkt dus haast of er specifiek iets met dat punt aan de hand is. Vanwege de achterliggende stadsuitbreiding heb ik troepenomvang upgrade 16 wel voltooid.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik heb er genoeg over geslagen, maar bij mij springt ie niet naar dat punt. Lijkt dus haast of er specifiek iets met dat punt aan de hand is. Vanwege de achterliggende stadsuitbreiding heb ik troepenomvang upgrade 16 wel voltooid.
Heb ik ook niet hoor, ik heb in mijn kleine accountje, practicalbean. Zit daar nu in Hoofdstuk 3. Heb een troepomvangupgrade overgeslagen in hoofdstuk 1, maar hij gaat gewoon naar het punt waar ik in de boom ben. Er zal in het geval van @Oliemulder wel iets anders aan de hand zijn.
 

DeletedUser234

Guest
Zie wat CW al zei, het mogelijke verschil:

@Ritsjoena jij hebt het over onderzoeken die aan het einde van de onderzoekstak staan, troepenponderzoek 16 staat echter niet op het einde van een tak, maar kent nog een vervolg itt. de onderzoeken waar jij naar refereerd.
 
Bovenaan