• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Blauwdrukken

Ik begrijp dat blauwdrukken alleen te krijgen zijn door deel te nemen aan een broederschapstoernooi.

Vind dit niet een goede spelontwikkeling. Hierdoor wordt ik in mijn spel belemmert.
Meedoen aan broederschap toernooien waarbij ik afhankelijk ben van inzet van andere.
Zou graag zien dat jullie meerdere mogelijkheden geven om blauwdrukken te verzamelen.
Bijvoorbeeld bij de gewone toernooien en/of handwerk.
Kan ik zelf producten investeren als ik dat wil en zijn ze niet verspild als een ander niet meewerkt.
Ik denk dat meerdere spelers hiermee geholpen zullen zijn.
Graag inhoudelijke reactie hierop
Met vriendelijke cybergroet,
Smeagollems
 
Ik denk niet dat dit onderdeel zal veranderd worden.
Bij een BS met 25 leden moet elk lid minstens 1600 punten halen in toernooi om de 10 kistjes te halen.
Je kan misschien aansluiten bij een broederschap waar er een minimum gesteld wordt voor het toernooi.
 
Ik begrijp dat blauwdrukken alleen te krijgen zijn door deel te nemen aan een broederschapstoernooi.

Vind dit niet een goede spelontwikkeling. Hierdoor wordt ik in mijn spel belemmert.
Meedoen aan broederschap toernooien waarbij ik afhankelijk ben van inzet van andere.
Zou graag zien dat jullie meerdere mogelijkheden geven om blauwdrukken te verzamelen.
Bijvoorbeeld bij de gewone toernooien en/of handwerk.
Kan ik zelf producten investeren als ik dat wil en zijn ze niet verspild als een ander niet meewerkt.
Ik denk dat meerdere spelers hiermee geholpen zullen zijn.
Graag inhoudelijke reactie hierop
Met vriendelijke cybergroet,
Smeagollems
Dit is al 6 jaar zo, 10 kistjes halen is al mogelijk vanaf 2 personen (die doldwaas het toernooi in gaan)

Ik zie dat je alleen speelt. die keuze heeft zijn keerzijde, je kan niet verwachten dat alles in je schoot geworpen wordt alleen.
Sommige dingen zijn exclusief voor broederschappen, dat maakt het ook leuk om samen te spelen.

ps. je kan het basisspel prima alleen spelen, niets houd je tegen. een blauwdruk is maar een bonus.
 

DeletedUser4746

Guest
Ik begrijp dat blauwdrukken alleen te krijgen zijn door deel te nemen aan een broederschapstoernooi.

Vind dit niet een goede spelontwikkeling. Hierdoor wordt ik in mijn spel belemmert.
Meedoen aan broederschap toernooien waarbij ik afhankelijk ben van inzet van andere.
Zou graag zien dat jullie meerdere mogelijkheden geven om blauwdrukken te verzamelen.
Bijvoorbeeld bij de gewone toernooien en/of handwerk.
Kan ik zelf producten investeren als ik dat wil en zijn ze niet verspild als een ander niet meewerkt.
Ik denk dat meerdere spelers hiermee geholpen zullen zijn.
Graag inhoudelijke reactie hierop
Met vriendelijke cybergroet,
Smeagollems
Die anderen zijn ook afhankelijk van jou ;)
Een bs is een wisselwerking, je speelt samen, stelt samen de regels van je bs op en zoekt spelers die in jouw bs passen.
En daarna ga je samen groeien door de vele voordelen die een bs biedt.
Op elvenstats kun je heel veel info vinden over de verschillende broederschappen en hun toernooiscores. Je kunt zelfs per bs per toernooi de scores van alle spelers vinden. Zo hoef je wat dat betreft nooit voor verrassingen komen te staan als je van plan bent je bij een bs aan te sluiten.
 
In een iet of wat gedreven bs kan men voldoende blauwdrukken bekomen om de magische gebouwen up te graden na het beëindigen van een hoofdstuk.
 
In een iet of wat gedreven bs kan men voldoende blauwdrukken bekomen om de magische gebouwen up te graden na het beëindigen van een hoofdstuk.
Klopt niet helemaal.
Je kunt net over de ideale grens van magische gebouwen heen gaan waardoor jij je hoofdstuk af hebt voordat je genoeg blauwdrukken hebt om ze allemaal in het volgende hoofdstuk een upgrade te geven.
Dat alles heeft te maken met hoeveel van die gebouwen die jij gewonnen hebt in de toren in combinatie met hoe snel jij door een hoofdstuk heen wandelt.
Ik heb ondertussen 9 magische gebouwen op Beta maar kom nu al 5 blauwdrukken te kort om alle huizen naar H11 te brengen als ook 1 werkplaats.
Helaas zijn 2 van de 5 gebouwen nog in H9 en dus heb ik daar voor 4 upgrades nodig.

Ik moet dus nu 14 blauwdrukken halen binnen de tijd dat ik klaar zal zijn met H11 en ik vermoed dat ik daar voor maar 9 weken nodig heb, wat dus een tekort van 5 oplevert.
 
Laatst bewerkt:
Het klopt dat je blauwdrukken kan verdienen met toernooi als je als BS 10 kistjes haalt.
Zoek een BS die dat elke week haalt en sluit je daar bij aan.

Maar blauwdrukken kan je ook winnen met events door de koninklijke prijspas te kopen á 1500 dia.
Die dia hoef je niet te kopen, die moet je proberen te winnen uit de toren door in een BS te zitten die elke week minimaal zilver haalt maar beter nog goud haalt. Je zal je dan wel moeten inzetten met een event en dan kan je er minimaal 1 winnen of meer.

Heb je dat er niet voor over dan ook niet klagen dat je ze niet krijgt.
 
Klopt niet helemaal.
Je kunt net over de ideale grens van magische gebouwen heen gaan waardoor jij je hoofdstuk af hebt voordat je genoeg blauwdrukken hebt om ze allemaal in het volgende hoofdstuk een upgrade te geven.
Dat alles heeft te maken met hoeveel van die gebouwen die jij gewonnen hebt in de toren in combinatie met hoe snel jij door een hoofdstuk heen wandelt.
Ik heb ondertussen 9 magische gebouwen op Beta maar kom nu al 5 blauwdrukken te kort om alle huizen naar H11 te brengen als ook 1 werkplaats.
Helaas zijn 2 van de 5 gebouwen nog in H9 en dus heb ik daar voor 4 upgrades nodig.

Ik moet dus nu 14 blauwdrukken halen binnen de tijd dat ik klaar zal zijn met H11 en ik vermoed dat ik daar voor maar 9 weken nodig heb, wat dus een tekort van 5 oplevert.
Reden waarom ik traag door hoofdstukken ga Bor de Wolf.
 
Bovenaan