• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Blauwdruk: Blauwdrukken extra nut

DeletedUser1796

Guest
Ik heb navraag gedaan of er iets concreets te melden is over de toekomst van blauwdrukken. Als het antwoord iets is wat gedeeld kan worden, dan zullen jullie dit uiteraard horen.

Uitstekend punt!
Waarom krijgen we alleen wat te horen als het antwoord iets is wat gedeeld kan worden?
Komt net over alsof als het nieuws slecht is dat we dan niks horen en dat mensen alsnog met de vraag blijven zitten, krijgen we het wel of niet.
 

DeletedUser1592

Guest
Waarom krijgen we alleen wat te horen als het antwoord iets is wat gedeeld kan worden?
Komt net over alsof als het nieuws slecht is dat we dan niks horen en dat mensen alsnog met de vraag blijven zitten, krijgen we het wel of niet.
Dan lees je het toch echt verkeerd.... Desi probeert hiermee juist uit te leggen dat er nog niets concreets te melden valt. Dus er is nog niets te melden over het wel of niet verkrijgen van de blauwdruk. Ik denk niet dat men op een antwoord zit te wachten van misschien wel of misschien niet. Dus gewoon even geduld hebben tot er wel duidelijkheid is.
 

DeletedUser2386

Guest
Als het antwoord iets is wat gedeeld kan worden, dan zullen jullie dit uiteraard horen.

Natuurlijk zit hier niemand te wachten op een misschien wel of een misschien toch niet en uiteraard willen we graag wat concreets horen, maar wat moeten we hier nu mee?

Dan lees je het toch echt verkeerd....

Ben ik niet met je eens. Ik lees het namelijk precies zoals @Priscil reageert. Desi stelt hogerop een vraag (is er iets concreets te melden over de toekomst van blauwdrukken?) en als daar antwoord op komt, moet nog maar gekeken worden of "het antwoord iets is dat gedeeld kan worden". Hoe vaag is dat dan?

Ongeacht het antwoord kan er toch iets teruggekoppeld worden? Al helemaal als je de tijd neemt om hier mede te delen dat je de vraag hogerop gaat stellen. Desi krijgt een ja of nee terug, ik maak het alvast wat makkelijker:
- Nee, er is nog niks concreets
- Ja, we hebben plannen (desnoods met toevoeging: maar dat gaat nog even duren/maar we kunnen nog niet bekend maken hoe of wat)

Nu heeft het er weer alle schijn van dat we hier de komende tijd geen antwoord op hoeven te verwachten, laat dan gewoon niks weten. Dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer, maar dan met iets minder hoop/verwachting aan deze kant.
 
Waarom krijgen we alleen wat te horen als het antwoord iets is wat gedeeld kan worden?
Komt net over alsof als het nieuws slecht is dat we dan niks horen en dat mensen alsnog met de vraag blijven zitten, krijgen we het wel of niet.
ook slecht nieuws is nieuws wat gedeeld kan worden he.
Maar als bv het antwoord is dat de programmeur die er mee bezig is momenteel langdurig ziek is, en de andere programmeurs voorlopig geen tijd hebben om het over te nemen.
Dan is dat niet het delen waard.

Niet dat ik denk dat dat het antwoord is, ik zeg maar iets uit mijn eigen werkervaring als programmeur
 

DeletedUser2386

Guest
Maar als bv het antwoord is dat de programmeur die er mee bezig is momenteel langdurig ziek is, en de andere programmeurs voorlopig geen tijd hebben om het over te nemen.
Dan is dat niet het delen waard.

Zelfs dan zijn er concrete plannen, dat kan dan toch ook verteld worden. Vragen om geduld is wat mij betreft geen probleem, het stelt vermoedelijk al genoeg mensen gerust als we te horen krijgen dat ze er mee bezig zijn.
 

DeletedUser1796

Guest
ook slecht nieuws is nieuws wat gedeeld kan worden he.
Maar als bv het antwoord is dat de programmeur die er mee bezig is momenteel langdurig ziek is, en de andere programmeurs voorlopig geen tijd hebben om het over te nemen.
Dan is dat niet het delen waard.

Niet dat ik denk dat dat het antwoord is, ik zeg maar iets uit mijn eigen werkervaring als programmeur

Dat is waar we hoeven dat niet te weten maar dan kunnen ze bijv ook zeggen wegens omstandigheden van de programmeur die er over gaat blablabla....
Dan word er toch wat meegedeeld en dat is altijd beter dan helemaal niks, zoals je zelf zei "slecht nieuws is ook nieuws"

@Beldroth tuurlijk snap ik dat we geduld moeten hebben dat is met alles zo (ook in het echte leven :) ) maar als er iets bekent is deel het dan of het nu goed of slecht is (alles valt te delen)
 

DeletedUser1592

Guest
Natuurlijk zit hier niemand te wachten op een misschien wel of een misschien toch niet en uiteraard willen we graag wat concreets horen, maar wat moeten we hier nu mee?



Ben ik niet met je eens. Ik lees het namelijk precies zoals @Priscil reageert. Desi stelt hogerop een vraag (is er iets concreets te melden over de toekomst van blauwdrukken?) en als daar antwoord op komt, moet nog maar gekeken worden of "het antwoord iets is dat gedeeld kan worden". Hoe vaag is dat dan?

Ongeacht het antwoord kan er toch iets teruggekoppeld worden? Al helemaal als je de tijd neemt om hier mede te delen dat je de vraag hogerop gaat stellen. Desi krijgt een ja of nee terug, ik maak het alvast wat makkelijker:
- Nee, er is nog niks concreets
- Ja, we hebben plannen (desnoods met toevoeging: maar dat gaat nog even duren/maar we kunnen nog niet bekend maken hoe of wat)

Nu heeft het er weer alle schijn van dat we hier de komende tijd geen antwoord op hoeven te verwachten, laat dan gewoon niks weten. Dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer, maar dan met iets minder hoop/verwachting aan deze kant.
Ik begrijp niet helemaal waar je vandaan haalt dat er nog naar gekeken moet worden. Er is nog niets wat concreet gedeeld kan worden. Dat betekend dat men er nog mee bezig is. Dus..... zolang men nog bezig is kan er niets worden gedeeld omdat er nog niets te zeggen valt en kan er ook verder niets worden teruggekoppeld . Ik val geloof ik een beetje in herhaling :)
 

DeletedUser2386

Guest
Ik snap dat er nog niks concreets verteld kan worden, maar uit de originele post van Desi kon ik niet halen dat eraan gewerkt wordt. Uit jouw post van eerder vanmiddag trouwens ook niet.

Ik heb navraag gedaan of er iets concreets te melden is over de toekomst van blauwdrukken. Als het antwoord iets is wat gedeeld kan worden, dan zullen jullie dit uiteraard horen.

Sterker nog, ik lees het eerder alsof Desi geen weet heeft of er aan gewerkt wordt of niet; daarom een vraag stelt en dat vervolgens van het antwoord nog maar bekeken moet worden of het iets is dat gedeeld kan worden. Duidelijker was geweest:
"Er wordt nog aan gewerkt en ik heb navraag gedaan of ik jullie al iets concreets kan vertellen over de toekomst van de blauwdrukken. Zodra ik iets kan delen, horen jullie het uiteraard van me."

Er is nog niets wat concreet gedeeld kan worden. Dat betekend dat men er nog mee bezig is.

Dit is dus de eerste keer dat we horen dat men er nog mee bezig is. Wat mij betreft is dat ook concreet nieuws :) Fijn!
 
Bovenaan