• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Black Friday

Zoals elk jaar wat extra aanbiedingen in het kader van Black Friday. Of die wel of niet interessant zijn mag iedereen voor zichzelf beslissen, maar dat de aanbieding van diamanten + KP in prijs varieert is niet erg eerlijk. Bij mijn inlog was die in eerste instantie (bijv.) 1400 dia's + 210 KP (duurder dan gewoonlijk), kort daarna ineens 1800 dia's + 210 KP (ik geloof de normale prijs voor de dia's?) en nu weer 1400 +210... schommelt dat gedurende de hele dag? Of was de 1800 +210 een vergissing?
 

Aeva

Chef
Voor kleinere spelers en spelers in een BS die de toren niet haalt, zijn de blauwdrukken best een goede aanschaf. Anders duurt het eeuwen voordat je die magische werkplaatsen en huizen naar het volgende hoofdstuk kunt upgraden :)
 
Moet je die wel winnen in de toren. Ik denk ook dat dit voor iedereen weer anders is. Ik bv win veel portaal winst en mijn vriendin dan weer magische huizen.
 
Heb die vechtgebouwtjes genomen waarmee je 10 dagen lang 18% meer kan maken.
Even in mijn stad zetten en 2 bruintjes voeren en dan een lading hamerspreuken en tijdboosters er tegenaan knallen en heb in no-time een giga voorraad troepen. Pak die dia met de toren zo weer terug.

Voor het overige weet ik niet waar ze de prijzen op baseren maar vond het best duur.
Voorheen kreeg je 38k dia voor 200 euro als je dat wilde en nu 30k met 165 restauratiespreuken.
Inflatie schijnt bij Inno dus ruim 20% te zijn en om het te verhullen dan maar wat spreuken extra.
 
Zoals ik al schreef... voor een heel korte periode was het de originele prijs + de spreuken.. maar waarom?
 
Bovenaan