• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Binnen kort komt dan eindelijk de BSA

Binnen kort komt dan eindelijk de BSA en dan willen we natuurlijk goed voorbereid zijn jullie al bezig met Extra WP’s en of Marmer of Staal of Hout neer te zetten.?
Maar dan heb je nog wat nodig wil je het tenminste goed doen.

Ik heb een sheet en daar staat de BSA-Combi op dat is 3 in 1 dus je kan er Storten en de Inventaris en maken neer zetten. (zie voorbeeld bijlage) dit is maar een deel de rest van de goederen plaatjes staan er ook op maar anders werd de bijlage wel erg groot of klein. Wil je dit ook dan kan ik een sheet voor je maken wat zit er verder in een sheet:

Wat zit er in 1 Link van de sheet.
1 Het Evenement met de opdrachten en je kan het noteren wat je gedaan hebt. (maar het hoeft niet)
2 De dag prijzen van het Evenement met foto. (als die beschikbaar zijn)

3 Met de BSA heb je 3 keuzes:
Een combi van storten-inventaris-maken.
Maar je kan ook alleen wat er in je inventaris hebt staan ook noteren.
Of je kan alleen storten noteren.
Van alle 3 de keuzes gaat het Automatische er af.

4 Het Toernooi per week noteren.
5 De bonus goederen die je hebt ook de spirituele en Verheven Goederen. (Met plaatjes.)
6 De oude-wonderen wat je hebt en aan geven wat vol is met Rood.

7 Info van de Tabbladen.
8 Tips voor Evenementen.

Ik kan het voor je maken met de namen van je BS, ook zorg ik dat de opdrachten van het Evenement er op komen. En ik onderhoud de sheet.
Stuur mij een E-mail naar chakra-wil@live.nl
Wat ik van jullie nodig hebt is de BS naam en in welke wereld je zit de rest doe ik.
 

Bijlagen

  • 4.jpg
    4.jpg
    727,6 KB · Weergaven: 80
Bovenaan