• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Contact Support Bij inloggen kom ik niet in mijn eigen account, maar dat van een ander

Mijn spelersnaam is Ekojovis

Bij het openen van Elvenar zie ik dat ik ingelogd ben bij de speler die Johke heet (dat is mijn vriendin), zonder dat ik daar bewust iets voor gedaan heb. Alle pogingen om bij mijzelf in te loggen falen. Tot overmaat van ramp ben ik mijn eigen spelwachtwoord kwijt.

Ik heb dus heb om een nieuw wachtwoord voor het spel gevraagd. Als ik dat nieuwe wachtwoord gebruik kom ik opnieuw in het account van Johke. Als ik probeer dat te veranderen in Ekojovis krijg ik de boodschap dat de alias al door een ander wordt gebruikt (Ekojovis is dus bekend bij jullie). Wat is hier fout gegaan en hoe kan ik in mijn eigen account komen?

Ik meld dit vanaf de computer van Johke. Jullie antwoord komt dus bij haar terecht
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Je vriendin - Johke - heeft dan waarschijnlijk op jouw apparaat ingelogd. Je kan het beste drukken op "Ben je xxx niet? Afmelden". Je komt dan weer op de inlogpagina terecht.

1660163076117.png


Mocht je hulp nodig hebben, dan kan je altijd een supportaanvraag aanmaken.
 
Helaas. Als ik op 'Afmelden' bij 'ben je xxx niet' druk wordt alleen het scherm wat kleiner. bij nog eens drukken wordt het weer groter
 
Help! Als we de oplossing niet vinden moet ik het hele spel opnieuw beginnen met een ander account!
 
Je krijgt niet een scherm met dit erop?
Screenshot from 2022-08-11 18-20-30.png

(Het scherm is groter, dit is maar een stukje uit het midden)

Het is al even geleden dat ik dit heb ingesteld. Volgens mij is het schermpje links voor nieuwe spelers, en het schermpje bovenaan voor bestaande spelers. Als je de vakjes schoonveegt en je eigen naam links intypt kun je waarschijnlijk (maar zelf nooit geprobeerd, geen idee hoe het precies werkt) een nieuw wachtwoord vragen met "Wachtwoord vergeten?"

Voor hulp van support staat er op de voorpagina van dit forum rechtsboven een lijstje met handige links waaronder support. Dan kun je direkt met ze communiceren, dat is veel effectiever.

Veel succes!

Albert
 

Aeva

Chef
En bij support zit een flinke lijst met 'helpdesk' antwoorden. Plus de knop 'contacteer ons', denk zomaar dat je die nodig hebt ;)
 

Aeva

Chef
Met het schermpje links kun je van account wisselen, dat zou moeten werken als jullie allebei op hetzelfde device zitten. Je kunt daar van account wisselen.
 

DeletedUser4746

Guest
Als je via de incognito modus van je browser probeert in te loggen, wil het dan ook niet? Ik heb het nl ook wel eens gehad en dan hielp dat.
 
Nu net (10.21) probeerde ik nog eens in het beginscherm van mijn eigen laptop, waar de gebruikersnaam staat mijn eigen naam in te vullen en op goed geluk het wachtwoord zo te laten als het er staat. en wat gebeurt er? Ik kom in mijn eigen spel!!
Tot nu toe bleef bij elke poging de naam Johke hardnekkig terugkomen op de plaats waar mijn eigen naam zou moeten staan, wat ik ook probeerde.
Bedankt voor de moeite die ik jullie heb aangedaan terwijl het nu ineens is opgelost.
Ik vind het wel een ongemakkelijk idee dat ik niet weet welke wachtwoorden nu geldig zijn, zowel voor het spel als voor het scherm. Ik zie uiteraard alleen stippen. Is daar achter te komen?
 

Aeva

Chef
Het handigste is om een nieuw wachtwoord aan te vragen en in te stellen en op te schrijven ;) Dan weet je zeker dat jouw naam ook jouw wachtwoord heeft.
 
mijn eigen naam in te vullen en op goed geluk het wachtwoord zo te laten als het er staat. en wat gebeurt er? Ik kom in mijn eigen spel!!
Uit wat je beschrijft, blijkt dat jouw browser je wachtwoorden opslaat... in Firefox zijn die via 'Extra/Instellingen' terug te vinden. Ik weet niet hoe en waar Chrome en/of Edge dat doen, maar ook daar zal het ongetwijfeld op te zoeken zijn...
 
Bij Google is het "Instellingen" (Drie puntjes rechts bovenin) daar wachtwoorden typen en je krijgt een overzicht van jou wachtwoorden.
 
dat heb ik ook vaak gehad dan klik ik op een account een van de 7 en dan krijg ik een anderen en weet 100% zeker dan ik op de goede hebt geklikt.

Maar dat is met de E-mail ook als je die wat extra krijgt van Elvenar dan heb ik bij 1 naam dat ik dan naar een ander account ga, heel raar, maar goed dan maar niks extra, Overigens van de 7 krijg ik maar op 3 E-mails wat extra. maar goed het zijt zo.
 
dat heb ik ook vaak gehad dan klik ik op een account een van de 7 en dan krijg ik een anderen en weet 100% zeker dan ik op de goede hebt geklikt.

Maar dat is met de E-mail ook als je die wat extra krijgt van Elvenar dan heb ik bij 1 naam dat ik dan naar een ander account ga, heel raar, maar goed dan maar niks extra, Overigens van de 7 krijg ik maar op 3 E-mails wat extra. maar goed het zijt zo.
heb je voor alle accounts een ander e-mail adres? Je kunt maar op 1 account de extra's krijgen per e-mail adres. Dus ook als je in beide werelden een account hebt met hetzelfde e-mail adres krijg je maar in 1 wereld de extra's jammergenoeg.
 
Ik hoop dat jij al je aanmeld namen en wachtwoorden ergens veilig hebt staan.
Mocht dit nog een keer gebeuren dan kun jij via de browser die je gebruikt de internet cache en alle cookies verwijderen.
Daarna moet jij je weer overal opnieuw inloggen.

Als tip wil ik je daarom aanraden om een wachtwoord manager te gaan gebruiken zodat je minder fouten maakt met aanmelden.
Bitwarden is een redelijke en nog gratis ook voor particulier gebruik.
 
Als tip wil ik je daarom aanraden om een wachtwoord manager te gaan gebruiken zodat je minder fouten maakt met aanmelden
Als je als browser firefox gebruikt, is die manager inclusief (is - naar keuze - te beschermen met een wachtwoord) en die vult dan alle opgeslagen gebruikersnamen en/of wachtwoorden voor je in.
 
Bovenaan