• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [9952] Bezoek deze provincie knop grijs

DeletedUser

Guest
Ik heb 20 provincies vrij gespeeld in de eerste ronde van het toernooi. Als ik via de tent de lijst oproep en met de ► knop naar de laatste pagina ga (dus niet gelijk naar de laatste pagina gaan) en vervolgens weer eentje terug met ◄ dan zijn de "Bezoek deze provincie" knoppen allemaal grijs, ook degene die ik eigenlijk nog moet bezoeken, 13 t/m 16 in het screenshot.

2.png


Game version: v1.5.2-(e6aa625) (2016-05-11 8:34)
Game world: nl1
Browser + version: Chrome 50.0.2661.102 m
Flash Player version: 21.0.0.242
Operating System: W7 x64 Enterprise
Screen resolution: 1920x1200
Account name: Lord Soth
Humans or Elves: Elves
 

DeletedUser7

Guest
Je bent wel behoorlijk bezig met 't vinden van bugs deze patch, of niet? :p
Blijven de knoppen grijs als je opnieuw een pagina verder gaat en dan weer terug?
 

DeletedUser

Guest
Ja, dan blijven ze ook grijs. Moet die lijst afsluiten en opnieuw openen voordat het weer goed is.

Moet op Beta misschien toch maar troepen gaan maken, dan kan ik daar tenminste ook vechten. :cool: Is maar slecht getest allemaal. :eek:
 

DeletedUser6

Guest
Dank je wel voor je melding. De fout was reeds doorgegeven en we verwachten hem met versie 1.8 te hebben verholpen.
 

DeletedUser6

Guest
Dit probleem zou nu moeten zijn verholpen. Zo niet, laat het dan alsjeblieft even weten :)
 
Bovenaan