• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [10035] Beloning komt niet overeen

DeletedUser

Guest
Volgens de afbeelding linksboven zou deze provincie (nummer 2) 150 toernooipunten, 4 KP's en 4 boekrolrelikwieën moeten opleveren. Na het laatste gevecht krijg je er echter resp. maar 50, 2 en 2. :(

beloning.png


Game version: v1.5.2-(e6aa625) (2016-05-11 8:34)
Game world: nl1
Browser + version: Firefox 46.0.1
Flash Player version: 21.0.0.213
Operating System: WXP
Screen resolution: 1920x1080
Account name: Lord Soth
Humans or Elves: Elves
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ook voor de 3e provincie klopt het weer niet. Beloning zou 150 toernooipunten horen te zijn maar krijg er maar 50. :(
beloning2.png


Gaat lekker zo, hoop je eens lekker competitief te kunnen zijn kloppen de beloningen niet. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, dit is vreemd. Was net met provincie 4 bezig. De beloning zou 50/2/2 zijn volgens afbeelding linksboven toen ik met de provincie begon. Na voltooiing van het laatste gevecht staat daar echter opeens 150/2/2. De beloning die ik uiteindelijk kreeg was wel 50/2/2, dat komt dus overeen met wat er stond toen ik aan de provincie provincie begon.
 

DeletedUser7

Guest
Is dat voor de andere provincies ook zo geweest? Ik zie dat je meer dan 2 KP hebt gekregen.
 

DeletedUser

Guest
De 1e provincie in een ronde levert meestal meer KP's op. Het 3e gevecht (zie screenshot 2e post) heeft zo te zien ook 4 KP's opgeleverd.

Zojuist provincie 5 voltooid. Ook daar was de beloning 50/2/2 bij het begin maar na het laatste gevecht stond er linksboven opeens 150/4/4 maar volgens het belonings-scherm kreeg ik 50/2/2. Vlak voor dat laatste gevecht stond er nog wel gewoon 50/2/2 linksboven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Provincie 6: voor laatste gevecht 50/2/2, na laatste gevecht 150/4/4, uiteindelijke beloning: 50/2/2.

Provincie 7: voor laatste gevecht 50/2/2, na laatste gevecht 150/2/2, uiteindelijke beloning: 50/2/2.

Provincie 8: voor laatste gevecht 50/2/2, na laatste gevecht 150/2/2, uiteindelijke beloning: 50/2/2.

Provincie 9: voor laatste gevecht 50/2/2, na laatste gevecht 150/2/2, uiteindelijke beloning: 50/2/2.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Het lijkt er dus op dat de beloning in de hoek wel klopt, maar die na de laatste provincie niet, eh?
 

DeletedUser

Guest
Na het laatste gevecht in een provincie, ja daar begint het wel op te lijken. Heb het alleen niet in de gaten gehouden bij provincie 1, 2 & 3, viel me pas bij provincie 4 op. Zal het morgen wel in de gaten houden vanaf provincie 1. :D
 

DeletedUser

Guest
Het gaat dus al vanaf de 1e provincie fout, na het laatste gevecht veranderd de beloning die linksboven staat opeens. De beloning die je uiteindelijk krijgt komt echter wel overeen met wat er stond aan het begin.
 

DeletedUser7

Guest
Oké. Ik heb er zelf vandaag ook even op gelet, maar ik heb dit probleem niet. Geen idee wat het dan veroorzaakt, maar we geven alle info wel gewoon door aan de devs. Die mogen 't dan lekker oplossen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit dus nog steeds. 1e provincie is de beloning 20/2/2 bij aanvang, na voltooiing van het laatste gevecht staat er linksboven opeens 50/4/4 maar de uiteindelijk beloning is weer 20/2/2.
 
bij het allerlaatste gevecht laat hij net voor hij klaar is even snel de volgende beloning zien.
Maar in het begin staat er als het goed is gewoon de juiste aantallen. het is pas bij het gevecht afronden dat de opvolgende getallen te zien zijn.
 

DeletedUser

Guest
Daar lijkt het inderdaad op. :p Lijkt me dus niet zo moeilijk na te bootsen...

Lijstje eerste 6 provincies:


begin │ na laatste gevecht │ beloning
1 20/2/2 │ 50/4/4 │ 20/2/2
2 20/4/4 │ 50/6/6 │ ?/?/? bug
3 20/2/2 │ 50/2/2 │ 20/2/2
4 20/2/2 │ 50/2/2 │ 20/2/2
5 20/2/2 │ 50/2/2 │ 20/2/2
6 20/2/2 │ 50/2/2 │ 20/2/2


Lijkt er dus inderdaad op dat die telkens de getallen voor de volgende ronde laat zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6

Guest
Dit probleem zou moeten zijn opgelost inmiddels. Zo niet, laat het dan alsjeblieft even weten :)
 
Bovenaan