• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

belachelijke beloningen BSA

wij zitten met onze club te overwegen om niet meer mee te doen aan de BSA, Je bent er een hele week mee druk, we vinden de veranderingen die doorgevoerd zijn de laatste tijd niet geweldig, en de prijzen die je er mee behaald zijn echt te gek voor woorden. als eindbeloning kregen 1x een 5 uurs beloning, terwijl we ons echt wel heel erg ingezet hebben met zijn allen....Ik weet niet hoe anderen hier over denken, maar voor ons is de lol er een beetje af
 
Ik ben het wel met je eens, maar het gaat vooral om de saamhorigheid van de BS op te krikken. Dat is voor ons in ieder geval om wel mee te blijven doen, maar de beloningen mogen best wat beter worden. Ook de beloningen per kaart zouden hoger moeten worden om iedereen een beetje actief hierin te houden. Misschien ook een idee om hogere beloningen te maken per kaart als er 2 of 3 wegen compleet gevuld zijn. Dat zou het allemaal wat interessanter maken.
 
ik heb net bij Suggesties en Ideeën een topic geplaatst, misschien kunnen jullie je daarin vinden ? of hebben jullie zelf een idee om het beter en leuker te maken ?
 
ik heb net bij Suggesties en Ideeën een topic geplaatst, misschien kunnen jullie je daarin vinden ? of hebben jullie zelf een idee om het beter en leuker te maken ?
Ik heb je topic net ook gelezen, maar vind het niet echt een oplossing. Zal daar ook even reageren.
 

Aeva

Chef
Ik heb meteen maar een suggestie bij de suggestie van @Yamar geplaatst.
Wat mij betreft mag het ook wel een beetje interessanter worden en inderdaad beter beloond.
 
BSA heeft nooit veel meer dan een bibliotheek en draaimolen opgeleverd, evenals wat klein grut. (Een draaimolen moet trouwens langzaam -niet snel- draaien om er iets uit te laten vallen, maar dat terzijde.) Daarom vaak niet meegedaan, totdat een BS-genoot zei dat ik wel erg veel inleverde voor iemand die niet meedoet. Ha, ha ;).
 
dat is dus precies wat ik ook altijd doe. ik denk vaak: dit keer wat minder hoor, maar als je eenmaal bezig bent, ga je toch steeds verder,en voordat je het weet doe je weer volop mee.
 
Wij met onze groep hebben het nu es wat kalmer gedaan maar dat is ook niet de oplossing het is idd hoe Marian 1953 zegt draait om de samenhorigheid van de groep. Vanaf nu doen we iedere keer weer volop. Het is zo plezierig om met je vrienden naar een top 10 plaats te streven dat je even de beloningen vergeet. En ja die kunnen beter. Denk dat er dan meerdere teams weer wel gaan meedoen als er iets moois tegenover staat. Ik ga ook even piepen bij Yamar zijn suggestie
 
Wij zijn altijd heel actief tijdens een bsa maar ik vind wel dat het dit jaar allemaal heel snel achter elkaar komt. We hebben al 3 of 4 Bea gehad terwijl er normaal 6 per jaar komen. Een klein beetje rust is ook wel eens prettig.
 
Je kunt eens een event overslaan, scheelt 3 weken. Daarna kun je het bsa erachter ook overslaan, want de artefacten zijn dan waardeloos, en de ongeveer 25 kp die je krijgt heb je gratis in 1 dag zonder moeite.
 

Aeva

Chef
Als alles gaat zoals op beta komt er na de Tuin van de Feeënkoningin geen BSA. Er komt in juni wel een groot Tovenaarsevent.
 
Bovenaan