• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Avontuur paden knopjes niet goed uitgelijnd.

Spelversie: __ laatste, met de paden-aanduiding in het avontuur scherm
Spelwereld: __ Arendyll
Flash of HTML5: __ html
Flash Speler versie: __
Spelersnaam: __ AlbertDeWijze
Mensen of Elfen: __ Mens


Browser + versie: __ Firefox 88.0 (64-bit)
Besturingssysteem: __ Linux
Schermresolutie: __ normale desktop

Reproduceerbaarheid: __lijkt 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Huidige Situatie:
__ Bij het de 1e keer openen van het avontuur scherm, zijn de nieuwe knoppen voor aangeven van de paden niet goed uitgelijnd:
Screenshot from 2021-04-24 06-38-21.png

Ze liggen over elkaar heen in plaats van netjes op een rijtje naast elkaar.

Verwachte Situatie:
__ Knopjes netjes naast elkaar.
__ [Er lijkt ook nergens uitleg te zijn over wat de knopjes doen, maar dat is een ander onderwerp]

Reproductiestappen
1.
__ Start browser, start Elvenar, log in op Winyandor (waar ik een speler ben zonder magische rechten voor de knopjes)
2. __ Scherm van het avontuur hoeft niet ge-opened te worden op winyandor.
3. __ [Speel wat, maakt waarschijnlijk niet uit]
4. __ Log uit, en log in op Arendyll (waar ik een magier ben met rechten voor de knopjes)
4b. __ [Speel wat in de stad, maakt waarschijnlijk niet uit]
5. __ Open het avonturen scherm.
6. __ Zie knopjes zoals hierboven getoond.

De volgende keren dat het avonturen scherm getoond wordt staan de knopjes wel goed.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb dit geprobeerd te reproduceren, maar dat is me niet gelukt. De eerste wereld waarop ik inlogde had ik geen rechten, de tweede wel, maar de knoppen werden direct op de juiste manier zichtbaar.

Ik zie op je screenshot het probleem wel, maar dat is erg lastig op te lossen als het niet lukt om dit te reproduceren.
 
Bovenaan