• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

ava59

DeletedUser1033

Guest
ik zoek een actieve broederschap waar ook overdag gespeeld, gehandeld, gelachen wordt ,ik ben een zeer actieve speelster, ik ben behulpzaam en kan ook mensen motiveren, mijn bonusfabrieken zijn metaal, zijde, edelsteen. ik heb respect voor andere mensen, , zoek je nog een actieve speelster dan ben ik de persoon, groetjes ava59
 

DeletedUser472

Guest
e metaal zijdee en edel zijn niet mogelijk als die combinatie ik heb effe gekeken en je hebt marmer zijde edel niet metal zijde edel
 
Hoi Ava,

Artanis heeft plaats voor nieuwe actieve leden. Er zijn bij ons een paar inactief geworden vandaar. Het is nu rustig op het forum maar de bedoeling is om minimaal 4 spelers zoals jij te werven om meer leven in de brouwerij te brengen. Zelf ben ik heel veel overdag online :) misschien heb je zin om bij ons de uitdaging aan te gaan en met mij samen te zoeken naar meer spelers zoals jij en ik? Neem een kijkje bij ons en laat maar weten!

Hartegroet namens Artanis,
Sandelf
 

DeletedUser956

Guest
Hoi Ava,

Artanis heeft plaats voor nieuwe actieve leden. Er zijn bij ons een paar inactief geworden vandaar. Het is nu rustig op het forum maar de bedoeling is om minimaal 4 spelers zoals jij te werven om meer leven in de brouwerij te brengen. Zelf ben ik heel veel overdag online :) misschien heb je zin om bij ons de uitdaging aan te gaan en met mij samen te zoeken naar meer spelers zoals jij en ik? Neem een kijkje bij ons en laat maar weten!

Hartegroet namens Artanis,
Sandelf
Hoi Sandelf wat vind ik het heerlijk om een positief en gedreven geluid op het forum te vinden, ik hoop jou hier vaak tegen te komen. :):):)
 

DeletedUser1033

Guest
Hoi Ava,

Artanis heeft plaats voor nieuwe actieve leden. Er zijn bij ons een paar inactief geworden vandaar. Het is nu rustig op het forum maar de bedoeling is om minimaal 4 spelers zoals jij te werven om meer leven in de brouwerij te brengen. Zelf ben ik heel veel overdag online :) misschien heb je zin om bij ons de uitdaging aan te gaan en met mij samen te zoeken naar meer spelers zoals jij en ik? Neem een kijkje bij ons en laat maar weten!

Hartegroet namens Artanis,
Sandelf
goedenmorgen sandelf, ik zou zeker graag uitgenodigd willen worden en willen sollliciteren bij jullie groetjes ava59
 
Hey Gloria, dank voor leuke reactie :) Ben niet zo'n forumbezoeker hoor, eigenlijk alleen omdat ik leden zoek. Maarrrr... wat niet is komt misschien nog ;)

Even correctie op bericht aan Ava: ik bedoelde chat ipv forum. Het was nog wat vroeg voor me :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan