• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Automatisch verplaatsen is niet meer te vinden in de instellingen

ja is weg omdat er een bug was bij het verplaatsen , ze zijn met een fix bezig en er zal 1 grote verhuis gebeuren van zodra het klaar is.
 
nou ik zit nu tussen allemaal bruine stadjes en zelfs 6 lege plaatsen, wauw hopelijk blijven ze een dag actief die nieuwelingen!
Helemaal niet blij mee! Ik zat nu nml net goed na jaren wachten op een degelijke plek, grrr!
Als ze me daar gestoken om als voorbeeld te dienen als ze volhouden dat ze dan aan het laatste hoofdstuk kunnen beginnen staat er binnenkort ook gestopt op de plaats van mijn stadsnaam, komaan jongens moet wel speelbaar blijven hé!
 
nou ik zit nu tussen allemaal bruine stadjes en zelfs 6 lege plaatsen, wauw hopelijk blijven ze een dag actief die nieuwelingen!
Helemaal niet blij mee! Ik zat nu nml net goed na jaren wachten op een degelijke plek, grrr!
Als ze me daar gestoken om als voorbeeld te dienen als ze volhouden dat ze dan aan het laatste hoofdstuk kunnen beginnen staat er binnenkort ook gestopt op de plaats van mijn stadsnaam, komaan jongens moet wel speelbaar blijven hé!
gewoon even geduld hebben, en ook op een slechte plek op de rand zit je straks goed. je moet niet kijken naar de lege plekken maar juist naar de kwaliteit van de niet lege plekken.
Ik ben ook weer verhuisd, zal in een goede buurt maar nu is het helemaal feest meer dan 100 keer burenhulp op 1 dag mogen ontvangen.
Nog nooit in de afgelopen 6 jaar ben ik ook maar enigsinds in de buurt gekomen van zulke bijna ridicule aantallen.
Dus zelf als je maar de helft van mijn buren hebt maar die wel actief zijn dan kan je nog steeds 40-50x burenhulp verwachten. dat was vroeger een topbuurt.
 

Aeva

Chef
nou ik zit nu tussen allemaal bruine stadjes en zelfs 6 lege plaatsen, wauw hopelijk blijven ze een dag actief die nieuwelingen!
Helemaal niet blij mee! Ik zat nu nml net goed na jaren wachten op een degelijke plek, grrr!
Als ze me daar gestoken om als voorbeeld te dienen als ze volhouden dat ze dan aan het laatste hoofdstuk kunnen beginnen staat er binnenkort ook gestopt op de plaats van mijn stadsnaam, komaan jongens moet wel speelbaar blijven hé!
Je zit niet ver van mij vandaan en ik zit helemaal prima nu er van alles is verplaatst en vooral is bijgekomen aan actieve steden. Hopelijk komt het snel goed... Misschien deze maandag al?
 
Bovenaan