• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

artefacten

zit met heel veel artefacten die ik niet kan gebruiken, kunnen die niet geruild worden voor andere voor wat je wel kan gebruiken bv twee tegen één.
 

Deleted User - 124539

Guest
Het komende feniksevent kun je 3 van het vorige feniksevent ruilen voor 1 van dit, en 2 van dit voor 1 van het vorige. Of je met artefacten van andere events ooit zoiets zal kunnen weet ik niet, maar het zou inderdaad heel leuk zijn!
 

Deleted User - 147694

Guest
Eerlijk gezegd zijn eigenlijk alleen de dierenartefacten (Feniksen & Beren) interessant om te bewaren, met die 2 typen heb je nog kans op invulling.

Wat betreft de rest is er nog de mogelijkheid om deze om te zetten naar toverspreukfragmenten.
 
Eerlijk gezegd zijn eigenlijk alleen de dierenartefacten (Feniksen & Beren) interessant om te bewaren, met die 2 typen heb je nog kans op invulling.

Wat betreft de rest is er nog de mogelijkheid om deze om te zetten naar toverspreukfragmenten.

Mag ik je glazen bol lenen? Ik zou graag ook weten wat er in de toekomst in events gaat komen en wat bv het valentijnsevent van 2021 gaat doen.

Gewoon lekker bewaren die artefacten, ze lopen niet weg uit je inventaris en je weet nooit waar ze nog goed voor zijn.
 

Deleted User - 147694

Guest
Heeft niks met een glazen bol te maken, artefacten die voor meer dan 1 gebouw te gebruiken zijn hebben simpelweg meer kans om in een ander event weer beschikbaar te komen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Verwacht jij dat ze 2020 wederom een jaar van de zeemeermin zullen gaan maken voor de zomer events? Lijkt mij namelijk niet.
 
Verwacht jij dat ze 2020 wederom een jaar van de zeemeermin zullen gaan maken voor de zomer events? Lijkt mij namelijk niet.

Lente, zomer, herfst, winter, carnaval zijn al jaren terugkerende thema's waarbij carnaval nu voor het 2de jaar op rij het 5de grote event per jaar is geworden, hoe z'n thema wordt ingekleurd doet er dan niet heel erg toe.
Zomer zeemeerminnen was het zomer event en dat zal dus terugkomen, of we dan net als nu ook de kans krijgen om het oude gebouw te complementeren of te gebruiken voor de nieuwe weet ik ook niet, die glazen bol is helaas kapot gegaan. maar de optie is dit event op de tafel gegooid en dus zeker niet onmogelijk.

Het keihard stellen dat je alle andere artefacten behalve van het lente en herfst event maar beter niet kan bewaren als je ze toch hebt liggen vind ik dan erg frappant.
 
Bovenaan