• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

arena

ja ja was maar een voorstel hoor je hoeft daarom niet zo pissig te doen en zeggen dat ik een ander spel moet spelen pfff.
Je bleef je idee maar herhalen en verdedigen.. dan krijg je na een aantal keer vanzelf dat soort reacties! verder beter lezen, ik stelde voordat je dan beter een ander spel (erbij) kan gaan spelen. Je werd dus niet weggestuurd.. en wie - omdat je idee niet met open armen wordt ontvangen - reageert hier nou eigenlijk pissig???
 
zou het niet leuk zijn om een arena te hebben waar je anderen kan uitdagen voor een gevecht?
elke speler krijgt dan de keuze om leger in te zetten van de eenheden die er nu in het spel zijn.
dus het is ook wat geluk hebben met wat je inzet want je kan niet zien wat de ander in zet.
ieder krijgt dezelfde keuze alle eenheden zijn even sterk heeft niets met waar je bent in het spel of wat je staan hebt.
je verliest ook geen van je eigen leger het is gewoon een spel buiten het spel zeg maar.
gewoon even tegen elkaar sparren.
je kan er een wedstrijdje van maken tegen elkaar bv: de beste van 5.
elvenar zelf hoeft geen prijzen te geven je kan bv met elkaar afspreken wie wint krijgt zoveel kp's of je doet het gewoon voor de lol.
is iets om de verveling te breken tijdens het wachten op dingen op je land.
en het leuke is iedereen kan meedoen want het hangt niet af van waar je in het spel zit of wat je hebt.
om het nog wat leuker te maken krijg je ook drie hartjes om je leger te genezen 1 van 50% 1 van 25% en 1 van 10% die je kan gebruiken tijdens het gevecht.
-1 ik vind dit geknok meer dan genoeg. Zou het vrijblijvend zijn kan ik er mee leven, maar het moet opbrengen, dus nee
 
Bovenaan