• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Architect plattegrond werkt niet

In elvenstats is de elven Architect platte grond of 2d niet te laden ook niet bij mijn broeders in de broederschap, is er een storing?
 
In elvenstats is de elven Architect platte grond of 2d niet te laden ook niet bij mijn broeders in de broederschap, is er een storing?
Dat weet alleen de beheerder van Elvenstats... wat GEEN INNO site is! je kunt hem mailen via de Elvenstats homepage, onderaan
 

Aeva

Chef
elvenstats ligt eruit, toernooi werkt ook al een paar dagen niet
zal vast al doorgegeven zijn aan de eigenaar
 
Had ook problemen met architect. Linkjes wilde niet laden ook. Heb de complete browsergegevens gewist en toen was t opgelost.
 
Hi, Ik wil mijn stad alles hergroeperen. Ik heb daarvoor https://www.elvenarchitect.com/city/planner/ gebruikt.
Ik ben over dat programma tevreden, en kan mijn wijzigingen helder opslaan en oproepen.
Helaas, als ik in mijn stad Innogames op internet inlog, krijg ik wel mijn oorspronkelijke stadsindeling weer te zien.
Hoe kan ik mijn nieuwe architectuur overschrijven in mijn internetsite van Innogames?
(enige tijd geleden kon ik op de site van Innogames mijn stad gewoon ondersteboven draaien... Help Groet LeafErik
 
Hallo #rodeon, bedankt voor je reactie. Het is helder. Zo moet ik het maar doen. Jammer dat het nu zo moet. Groet LeafErik.
 
Bovenaan