• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aantal Artefacts bij Mama Juul’s Fusion Feest

Heb elke dag gespeeld heb alle opdrachten gedaan en toch heb ik op al mijn Accounts maar 6 Artefacts hoe kan dat?
En wie heeft dat ook?
soms moet je geluk hebben maar 4 Artefacts te weinig is wel erg veel.
 
In elk event speelt het gegeven hoe vaak je in staat bent om rond je stad de event betaalmiddelen (in dit event koksmutsen) te oogsten. Verder maakt het ook veel uit of je de Stapel Buitenpost (in de regel te koop op de 2e dag van elk event) hebt aangeschaft. En geluk speelt ook zeker een rol, want er waren - al spelend - ook gratis koksmutsen te winnen. Overigens is de kans om 9 artifacten te verzamelen in de laatste 10 events dramatisch achteruit gegaan. Dat werd deels gecompenseerd door de artifacten die in BSA's te winnen waren en dit wordt nu in de toren en/of MA gecompenseerd (wisselt ± 6 weken)..
 
Laatst bewerkt:
Vreemd genoeg vind ik het verschil tussen wel of niet voeden van de asfeniks kleiner dan ik verwacht had, alsof je meer geluk krijgt naarmate je minder koksmutsen hebt, maar de keuze die je maakt met je gerecht bepaalt hoeveel stappen je maakt (het aantal sterren) en daarin zit toch wel de crux want of je gerechten met weinig of veel koksmutsen maakt is echt heel erg afhankelijk van geluk maar het verschil was soms zo groot dat je met gerechten met kleinere stappen verder kwam dan de focus op de gerechten met meerdere stappen.
De eenvoud van het gerecht won het dan van de surplus aan sterren die de moeilijkere gerechten geven.
 

Aeva

Chef
Het was een beetje balanceren...
Ik heb met asfeniks (en zonder buitenpost) in mijn steden 8 artefacten, dus kennelijk is het geluk bij mij uit de hemel gevallen :rolleyes:
 
Bovenaan