• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: versnelling van productietijd voor fabrieken

DeletedUser1256

Guest
Hallo ,

Bij 2 leden is er een BoostTime opgetreden qua fabrieken
te herkennen aan de zandloper rechts in het beeld.
van de Fabrieken zijn de tijden veranderd
3 uur naar 1 uur
9 uur naar 3 uur
1 dg naar 8 uur
2 dg naar 16 uur..

wat schetst mijn verbazing dat er ook spelers zijn (in onze BS) die dit niet hebben..
Kan dit komen doordat sommige spelers al bij de Elementalers zitten, of heeft dit er niets mee te maken??
Krijgen de andere spelers dan ook eventueel deze Booster..
Hieronder een Voorbeeld van zo'n Booster:
kristalfab. special.jpg

Cees
 

DeletedUser1256

Guest
het is een test op beta,niet meer dan dat ;)
kan misschien wel zijn. maar dit is niet op BETA, en trouwens ik speel daar niet.

Ook heb ik ondertussen al wat reacties uit onze BS gekregen,, eentje had hem wel en een ander niet..
 

DeletedUser3012

Guest
Ik heb hem niet, maar een paar BS leden van mij wel. ja dus. goh
 

DeletedUser

Guest
Lol ik heb het hier nu ook 3x sneller voor de fabrieken. Dat wordt wel instants gebruiken om mijn snel slinkende hamertjes voorraad weer op peil te krijgen
 
Misschien komt het verschil met pc en mobiel gebruikers. dat het wel op de pc kan en niet op mobiel????? zou zomaar kunnen. heb wel vaker andere dingen gezien op mobiel dan pc

edit( over 48 min kan ik hier antwoord op geven)
 

DeletedUser

Guest
Niet iedereen krijgt deze actie, helaas. Heb je hem wel profiteer er dan van. :cool:

Deze actie is vorige week voor het eerst geïntroduceerd op Beta, zaten toen echter nog wat fouten in dus had niet verwacht dat deze al hier zou komen. De moderators hebben het waarschijnlijk ook niet verwacht want anders hadden ze wel een aankondiging kunnen doen. :eek:
 
Nou ik heb hem wel op de PC versie, maar als ik inlog op mijn mobiel heb ik m weer niet. Dat is dan wel weer raar. Dus misschien dat daar de fout ligt, maar goed kan idd ook zijn dat de ene wel profiteert en de andere niet, dat hebben wij met onze 4 mans BS ook wel eens. De ene krijgt wel en de andere niet, wel een beetje jammer.
Maar idd, op mijn tweede account heb ik het dus ook niet. Dus is weer random luck
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Nou ik heb hem wel op de PC versie, maar als ik inlog op mijn mobiel heb ik m weer niet. Dat is dan wel weer raar. Dus misschien dat daar de fout ligt, ....
Zou dit als bug melden want als je hetzelfde account gebruikt moet je zowel op de PC als op mobiel hetzelfde te zien krijgen.
Ze hebben op Beta ook maar een paar uurtjes kunnen testen, veel te kort eigenlijk.
 
Hallo ,

Bij 2 leden is er een BoostTime opgetreden qua fabrieken
te herkennen aan de zandloper rechts in het beeld.
van de Fabrieken zijn de tijden veranderd
3 uur naar 1 uur
9 uur naar 3 uur
1 dg naar 8 uur
2 dg naar 16 uur..

wat schetst mijn verbazing dat er ook spelers zijn (in onze BS) die dit niet hebben..
Kan dit komen doordat sommige spelers al bij de Elementalers zitten, of heeft dit er niets mee te maken??
Krijgen de andere spelers dan ook eventueel deze Booster..
Hieronder een Voorbeeld van zo'n Booster:
Bekijk bijlage 3162
Cees
Ik was ook blij verrast vanmorgen, ik heb hem ook nl
 
Ik heb ze op de 18 uur productie gezet, hopelijk gaat de test dan zo lang mee!...
In onze bs ook leden die hem wel en andere niet hebben, zitten er bij die zowel op de app als pc spelen en daar verschillen de tijden ook op!
 

DeletedUser1427

Guest
Hallo ,

Bij 2 leden is er een BoostTime opgetreden qua fabrieken
te herkennen aan de zandloper rechts in het beeld.
van de Fabrieken zijn de tijden veranderd
3 uur naar 1 uur
9 uur naar 3 uur
1 dg naar 8 uur
2 dg naar 16 uur..

wat schetst mijn verbazing dat er ook spelers zijn (in onze BS) die dit niet hebben..
Kan dit komen doordat sommige spelers al bij de Elementalers zitten, of heeft dit er niets mee te maken??
Krijgen de andere spelers dan ook eventueel deze Booster..
Hieronder een Voorbeeld van zo'n Booster:
Bekijk bijlage 3162
Cees

Het is bij ons niet bekend welke criteria wordt gehanteerd bij deze acties en waarom de ene speler wel de aanbieding mag ontvangen, en de ander niet en hoe dit wordt geselecteerd. Zodra de aanbieding actief is bij een speler is dit voor dat betreffende spelaccount. Ook delen wij mee dat het niet mogelijk is om de aanbieding te beïnvloeden, zodat de aanbieding ineens wel actief zal zijn. Of andere spelers deze booster uiteindelijk mogen ontvangen kunnen wij ook niet benoemen, de aanbieding wordt willekeurig uitgedeeld.
 
Het is bij ons niet bekend welke criteria wordt gehanteerd bij deze acties. En waarom de ene speler wel de aanbieding mag ontvangen, en de ander niet en hoe dit wordt geselecteerd. Zodra de aanbieding actief is bij een speler is dit voor dat betreffende spelaccount. Ook delen wij mee dat het niet mogelijk is om de aanbieding te beïnvloeden, zodat de aanbieding ineens wel actief zal zijn. Of andere spelers deze booster uiteindelijk mogen ontvangen kunnen wij ook niet benoemen, de aanbieding wordt willekeurig uitgedeeld.
@Lionell Ik heb ze per uitzondering op 18 uur gezet, moest vandaag weg, dus had het idee ze op een dag te zetten vandaag, de zandloper geeft die de tijd aan dat de booster actief is? Want dan heb ik een probleem, wat gebeurt er dan na 13 uur de tijd dus dat de zandloper aangeeft? Verandert mijn productie dan in een 2 daagse?
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell Ik heb ze per uitzondering op 18 uur gezet, moest vandaag weg, dus had het idee ze op een dag te zetten vandaag, de zandloper geeft die de tijd aan dat de booster actief is? Want dan heb ik een probleem, wat gebeurt er dan na 13 uur de tijd dus dat de zandloper aangeeft? Verandert mijn productie dan in een 2 daagse?

Het vermoeden is dat als jij ten tijde van deze actie de productie aanzet, dat de hele productie verkort is, ook na afloop van de aanbieding.
 

DeletedUser2491

Guest
Deze willekeur in het spel vind ik oneerlijk. Begrijp me goed, ik gun iedereen deze meevaller. Maar degenen die hem niet krijgen worden benadeeld. Ik hoop dat de spelmakers zich dat realiseren en alsnog de actie aan iedereen toekennen.
 
Bovenaan