• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: aanbieding diamanten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg vandaag een diamanten aanbieding welke 24 uur geldig zou zijn. Ik was even niet in staat om direct van de aanbieding gebruik te maken,(wist ook nog niet zeker of ik dit wilde) maar aangezien ik toch 24 uur de tijd had, heb ik deze weg geklikt. Tot mijn grote verbazing verdween daarmee de aanbieding. Toch maar een berichtje gestuurd aan support, maar die geven aan er geen invloed op te hebben :(
Jammer inno, zo raak je (potentiele) dia kopers dus kwijt en dus ook inkomsten...
 

DeletedUser189

Guest
Als je wil dat hij blijft staan om welke reden dan ook dan niet op het kruisje klikken maar op kopen en dan het koopscherm sluiten.

Als je op het kruisje klikt is de aanbieding weg gelukkig :) want als je hem niet wil moet je 24 uur naar dat ding rechts in je scherm kijken.
 
Als je wil dat hij blijft staan om welke reden dan ook dan niet op het kruisje klikken maar op kopen en dan het koopscherm sluiten.

Als je op het kruisje klikt is de aanbieding weg gelukkig :) want als je hem niet wil moet je 24 uur naar dat ding rechts in je scherm kijken.
aha dat is de truc, dank je wel witchje voor de tip! :)
 
Kreeg de melding van support dat de tip van @Witchje een bug zou zijn.. Heb dus uitleg gevraagd hoe ik dan toch van die 24 uurs aanbieding gebruik kan maken. Wordt vervolgd..:confused:
 

DeletedUser189

Guest
dan zit die bug er al van af het begin in is onzin dat het een bug zou zijn.
Wil ik bedenktijd doe ik het zo als beschreven wil ik hem niet gebruik ik het kruisje
En solliciteren vergeet het maar mij niet gezien
 
Heb net weer antwoord gehad. Niet bij alle aanbiedingen staat een timer. (Wat wel verwarrend is overigens). Wil je toch gebruik maken van de aanbieding, dan klik je op het plusje naast je dia's en daar komt het scherm tevoorschijn van de aanbieding met de resterende tijd die nog over is.
@Witchje wil je dus dat schermpje niet zien dan kan dat kruisje dus voor jou een oplossing zijn, hoef je niet tegen die timer aan te kijken ;)
 

DeletedUser234

Guest
Uhm @cb5691 Volgens mij staat in de forumregels dat je hier niet de inhoud van support tickets mag delen. Dus wees er maar voorzichtig mee.
 

DeletedUser1592

Guest
Heb net weer antwoord gehad. Niet bij alle aanbiedingen staat een timer. (Wat wel verwarrend is overigens). Wil je toch gebruik maken van de aanbieding, dan klik je op het plusje naast je dia's en daar komt het scherm tevoorschijn van de aanbieding met de resterende tijd die nog over is.
@Witchje wil je dus dat schermpje niet zien dan kan dat kruisje dus voor jou een oplossing zijn, hoef je niet tegen die timer aan te kijken ;)
Het is niet toegestaan om info die je via ons ingame ontvangt ook nog eens op het forum te delen. Je ticket is door ons afgehandeld dus dit topic kan verder gesloten worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1143

Guest
Ik ga me bemoeien met zaken die me niet aan gaan en ik ga volledig off topic maar mijn nekharen staan overeind , wat super kinderachtig dit.
Dat niet delen van support tickets is me duidelijk en ik snap ook waarom , maar kom op nu zeg. Ze deelt de inhoud niet , ze geeft alleen door hoe ook anderen dit "probleem" kunnen omzeilen. Ik zit hier toch zeker niet op de kleuterschool.
 
Ik ga me bemoeien met zaken die me niet aan gaan en ik ga volledig off topic maar mijn nekharen staan overeind , wat super kinderachtig dit.
Dat niet delen van support tickets is me duidelijk en ik snap ook waarom , maar kom op nu zeg. Ze deelt de inhoud niet , ze geeft alleen door hoe ook anderen dit "probleem" kunnen omzeilen. Ik zit hier toch zeker niet op de kleuterschool.

Dank je Smirnoff,en dat was ook precies de reden dat ik het hier deelde, om anderen die er ook last van hadden die tip te geven, maar blijkbaar mag dat ook al niet meer. Dacht dat het forum er ook was om anderen te helpen, maar nee dus:confused::confused:
 

DeletedUser7

Guest
Op zich vind ik het in dit geval ook niet zo'n probleem, aangezien er alleen game-info gedeeld werd. Wees er echter voorzichtig mee.
Omdat de vraag echter is beantwoord en ik de boel niet verder uit de hand wil laten lopen sluit ik dit topic nu maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan