• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereld: 2de wereld op NL

mmmmm , had een paar weken geleden ergens iets gelezen, dat een 2de wereld zou starten wanneer er 50.000 spelers op wereld 1 zitten. Ik heb dit al enkele weken in het oog gehouden.

Enkele weken terug zag ik ongeveer 1000 spelers bijkomen per dag, op dat tempo zou de nieuwe wereld (2 ) starten rond half december.

Zo dacht ik toch tot deze week: vorig weekend zat deze wereld aan bijna 44k spelers, en wat zie je nu............... aantal spelers is aan het zakken laatste dagen, we zitten bijna terug aan 40k spelers.

Veel spelers kijken mss uit naar een 2de wereld maar op deze wijze kan het nog lang duren, terwijl er op US server al rond de 8 werelden zitten.

Conclusie: In mijn ogen manipulatie om wereld 2 in uitstel te zetten, zo niet hoor ik het graag...

Griff
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, ze zijn momenteel weer alle 5-min. "kijkers" aan het verwijderen.
 

DeletedUser1592

Guest
@Griffi de Nederlandse server kun je natuurlijk nooit met die in de USA vergelijken. Daar is het bevolking vele malen groter, en daarnaast schrijven zich op de USA server ook veel meer mensen in, die niet States wonen. Hetgeen Didi1 zegt klopt, er zijn weer een hoop inactieve spelers verwijderd. Heeft niets met manipulatie te maken.
 

DeletedUser2349

Guest
Ik zie een "tweede wereld" eigenlijk ook niet zo zitten, daar moet "alles" vanaf het begin worden opgebouwd m.b.t. actieve spelers. Tenzij er actieve spelers kunnen wisselen van spelwereld, en dan nog zullen niet veel dit doen omdat ze dan wss hun bs moeten verlaten. Ik denk dat 1 spelwereld voor alle Nederlands-talige in de (echte) wereld voldoende is. Zo'n 2de spelwereld zal denk ik weinig toegevoegde waarde geven.
 
Inno zal daar vast anders over denken :)

Het spel is nog in opbouw, opschalen naar veel spelers zal nog niet het meest belangrijke doel zijn op dit moment.
 
ik vermoed dat er misschien wel een 2de server gaat komen, eens de app helemaal af is (jah ik weet het dat duurt waarschijnlijk nog wel een jaar of 2).
Als er dan eventueel een toeloop aan nieuwe spelers komt, zal inno misschien overwegen om een server te starten waarop iedereen van 0 moet beginnen
 
Bij Forge Of Empires zijn ze recentelijk met de 5e server begonnen, maar dat spel is al veel ouder. Het is overigens nog niet af, er worden nog steeds veranderingen in aangebracht. Waarschijnlijk houden ze pas op met veranderen als het spel geheel wordt afgeloten.
 

DeletedUser572

Guest
Online games zijn nooit 'af'. De browser versie van Elvenar is zo af als het ooit gaat zijn. Wanneer de mobiele versie ook op dat punt is gaan we misschien ooit een tweede wereld krijgen. Maar ik zelf vind het niet nodig.
 
Bovenaan