• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. klopje

    Geen bug geen tournooi beloningen ?

    Ik heb ook geen beloningen ontvangen, terwijl we wel de 10 kistjes hebben gehaald. Fijn dat ik hier op het forum er wat over lees. Ik ga maar even even een ticket aanmaken voor support.
  2. klopje

    Chat: chat ligt er (weer) eens uit

    Ik heb dezelfde gedachte gehad.Maar de BS chat kan zeer zeker niet vervangen worden door discord. Dus fixen die bug:)
  3. klopje

    Opgelost Chat valt steeds uit

    Sm@rties zitten ook zonder chat :(
  4. klopje

    Feedback broederschapsavonturen

    Didi, bedankt. Heb het doorgespeeld naar mn BS. Kan iedereen straks gewoon weer gereedschappen maken ......... of toch maar niet. Het lijkt de NS wel hier:D
  5. klopje

    Feedback voor het gemaskerde bal.

    Is er iemand die tegen Estrella kan zeggen, dat ik geen belang bij mana heb, maar wel bij goddelijke zaden ? ;)
  6. klopje

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    hoe je het ook wendt of keert, zooooooooveeeeeeeel ruimte :(
  7. klopje

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    dank je voor de info. Het is zo jammer dat je bezig bent en niet weet waarom en met welke reden. Update van de wiki is zeer gewenst. Het zou iig mijn plezier van Elvenar verhogen.
  8. klopje

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    euhm, de bugs even terzijde. Waar kan ik info vinden over het nw gastras ? Heb 2 leerlingen nu en aangezien het leenstelsel is afgeschaft, weet ik niet of ik ze moet houden. De wiki geeft geen informatie :)
  9. klopje

    scout tijden

    Ik ben het helemaal met je eens. Moet ook 10 provincies veroveren voor 1 uitbreiding en per provincie minimaal 2 dagen. De wintervlaag heeft het wat gemaskeerd maar nu slaat de verveling toe: SAAI,SAAI,SAAI. De dynamiek is er uit.
  10. klopje

    Prettige Feestdagen!

    WHOOOOOOHOOOOOOO, er is nog plek in de sm@rties stal voor een fanatieke speler.
  11. klopje

    Feedback winterevenement

    Te koop aangeboden tegen elk aannemelijk bod: 1 sneeuwvlokkenberg, 1 magische bevroren boomstronk, 3 sneeuwballengevechten, oh ja ook nog een intimiderende pompoen en eenWonky Walters. Wegens ruimtegebrek z.g.a.n.
  12. klopje

    Evenement: spoiler 'Winterevenement 2016' opdrachten.

    zeker werken de relikwieen uit de kistjes. Net drie gehad i.pv. een sneeuwpop. En mooi dat mn opdracht klaar was :)
  13. klopje

    Evenement: spoiler 'Winterevenement 2016' opdrachten.

    JAAAAAAAA, 5 bossen bloemen voor elk !!!!!!!!!!!!! of misschien toch een kerstboom:)
  14. klopje

    Premium uitbreidingen: de diamant uitbreidingen worden fors verhoogd

    Didi, dank je voor je melding. Heb het direct doorgegeven binnen de BS.
  15. klopje

    meer stadsuitbreidingen

    +1
  16. klopje

    Feedback release 1.16

    Uitleg in de Wiki aub i.v.m. het nieuwe gast ras/manna. "Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid" Heren ook als het ff meezit
  17. klopje

    Feedback Halloween event

    Wat een grap ! Iemand roept 13.00 uur. Ik heb mijn hele Bs gemobiliseert en al wat er komt : geen pumpkin king.
  18. klopje

    Feedback release 1.16

    @crazy wizard, ik heb dus nu een gebouw neergezet en geupt waar ik niks aan heb ?
  19. klopje

    Feedback verplaatsing van spelers

    Lifesaver hier hetzelfde verhaal. Ik stond ook prima. Muntplekken zijn niet eens zo gek nog niet en lekker snel . Maar de buren in de handel dat is een ander verhaal. Hoop toch echt dat er spelers komen die wat verder zijn. Heel vervelend. Moet vink aan of uit ?
  20. klopje

    Gevechten: het nieuw vechtsysteem boycotten.

    Helaas hier ook misere, de toernooien maar afgebroken, en er staat al een provincie meer dan 24 uur open, ik kom er niet doorheen. En dat terwijl ik altijd met gemak door 307 provincies heen ben gewandeld. Zag in een ander topic een tip van kersepitje om te vechten. Meer tips zijn nu meer dan...
Bovenaan