• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Kersepitje

    Proficiat aan nieuwe Rang 1 Broederschap Quotidie Auxilium

    Proficiat Quotidie Auxilium, jullie zijn nu al bijna heel de week de nummer 1. Goed gedaan :)
  2. Kersepitje

    Opgelost [12555] Gratis eenheden van bolwerk en sluwe paddestoel gaan verloren.

    Mijn bolwerk en sluwe paddestoel waren net klaar met hun 3 uur cooldown, maar na het innen is er geen enkele eenheid in mijn kazerne bijgekomen. Op beta werkte het wel voor de sluwe volgens hun forum.... Dus deze versie met beta 'hotfix' van vandaag in heeft het erger gemaakt :)
  3. Kersepitje

    Opgelost [12620] Kazerne geeft aan niet te trainen

    De kazerne toont sinds de update een lege queue, nogthans was hij helemaal vol voor de update gebeurd is. Ook grafisch zie ik nog steeds de kazerne alsof hij aan het trainen is en zonder ZzZ erboven. Maar de queue blijft leeg, als ik iet probeer toe te voegen aan de training (in gelijk welk...
  4. Kersepitje

    Al gemeld Trainen van troepen klopt niet

    Spelversie:v1.18.7-(f0301c9) (2016-11-23 10:27) Spelwereld: nl1 Browser + versie: chrome Flash Speler versie: 23 Besturingssysteem: windows 8 Schermresolutie: nvt Spelersnaam: kersepitje Mensen of Elfen: elfen Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5...
  5. Kersepitje

    Opgelost [12153] Mana decay werkt niet

    Ik had het gisteren al gemerkt, maar ik dacht dat het misschien aan het winteruur lag. Dus vandaag opnieuw gecheckt een ik ben terug geen mana verloren snachts. Spelversie: v1.16.13-(6f6b1c7) (2016-10-26 8:37) Spelwereld: A Browser + versie: chrome Flash Speler versie: nvt Besturingssysteem...
  6. Kersepitje

    Niet reproduceerbaar betoverende voorraden buff heeft een onvoorspelbare buffduur

    Ok je hoor me niet klagen, een buf die extra lang blijft hangen is altijd wel leuk. Maar ik denk dat er hier toch wel iets mis zit. Ik heb alle 10 mijn werkplaatsen binnen de zelfde minuut gebuffed. Vanavond merkte ik dat zo goed als allemaal een verschillende verlooptijd hebben. Ik heb...
  7. Kersepitje

    Oude wonderen: buffen door 2 de account, toegestaan of niet?

    Is het nu eigenlijk toegestaan om een 2de (of 20ste) account aan te maken en die hun kp te gebruiken om je eigen wonderen te vullen? Ik dacht van niet, maar als ik naar sommige spelers kijk die boven me staan, dan denk ik dat sommigen dat wel doen. Ik wou dus even verifieren als dit nu wel of...
  8. Kersepitje

    Niet reproduceerbaar Stadhuis is net geupgrade en bevat al centen, tewijl niemand die heft gebuffed

    Spelversie: v1.5.2-(e6aa625) (2016-05-11 8:34) Spelwereld: nl1 : Browser + versie: chrome Versie 50.0.2661.94 m Flash Speler versie: 21.0.0.216 Besturingssysteem: windows 8.1 Schermresolutie: 1680 x 1050 Spelersnaam: Kersepitje Mensen of Elven: Elf Reproduceerbaarheid: 1/5 (1/5 = eenmaal...
Bovenaan