• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Kersepitje

    Klaagplek

    kzal ook nog eens klagen: gisteren op mobiel per ongeluk mijn fort afgebroken, terwijl ik enkel een toren wou afbreken (want je weet wel, dat is hoe je dat hoofdstuk moet doen...). grrrr
  2. Kersepitje

    Troepen berekening toernooien

    Ik ben volledig akkoord met je pleidooi Newbie. Ik heb er jaren voor geprobeerd te strijden op alle fora om dat eens aan te pakken maar komt er niet van. Ik wil je wel waarschuwen, diegene die nu de top bereiken hebben ook de handicap die jij nu hebt, aangezien je aan het aantal provincies dat...
  3. Kersepitje

    Chat: chat ligt er (weer) eens uit

    naar mijn observatie is dit wat er mis is: de 'gewone' mods weten deze info ook niet, zij kunnen er dus niet over communiceren (tenzij het hun eerst verteld wordt). De Community managers weten die info (misschien) wel (zelf daar ben ik niet heel zeker van), maar zijn contractueel verboden om...
  4. Kersepitje

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    ikzelf heb 53 eventgebouwen die cultuur/populatie geven. met die 53 gebouwen veronderstelde ik dat ik veel inwoners en cultuur zou verliezen, maar het valt best nog mee: ik verlies 2080 inwoners en 18.6k cultuur. De cultuur ben ik niet rouwig om, ik heb altijd te veel cultuur dat ik toch nooit...
  5. Kersepitje

    Feedback de Feniks cultus

    meer dan een week verschil zal niet veel uitmaken als bugs niet op beta gemeld worden. Deze bug heb ik daar alvast niet zien passeren. Met quests die al dan niet goed werken kan je trouwens beter support contacteren. Die kunnen zien als er effectief iets is fout gelopen. ikzelf heb nog geen...
  6. Kersepitje

    Contact Support Geen manatranen terug na annuleren bouw staalverwerkingslocatie

    Ik kan je jammergenoeg al zeggen wat het antwoord van support gaat zijn, want ik heb 1,5 jaar geleden exact hetzelfde meegemaakt en doorgegeven aan support. annulatie van een bouw is in de ogen van het spel gelijk aan het afbreken van het geplaatste gebouw. Je krijgt dan ook een popup bij...
  7. Kersepitje

    Feedback de Feniks cultus

    woops typfout :)
  8. Kersepitje

    Feedback de Feniks cultus

    hmm ik heb die aanbieding ook, maar bij mij is dit de 2de aanbieding. de duurste is bij mij 5000 extract voor 100€. krijg ik nu andere aanbiedingen omdat ik al eens gekocht heb?
  9. Kersepitje

    Melding alvorens je runnenscherven samenvoegt.

    Ik heb dit net even getest, en ik kan die helemaal niet reproduceren. Als ik 10 kapotte scherven heb, en ik stop de laatste rune in het wonder, dan wordt de knop runen samenvoegen meteen grijs. Dus naar mijn mening klopt het als support zegt dat er geen bug is? Ben je zeker dat je je niet...
  10. Kersepitje

    Feedback de Feniks cultus

    ook ik ga volop voor de combo inwoners + cultuur. Het beste wat ik vond is de phoenix cult. of heb jij nog iets beter gewonden?
  11. Kersepitje

    Feedback op de Elementalen.

    klopt, ik heb gisteren zelfs voor het eerst een aanbod van elfenboomsap kunnen aanvaarden. dat was de eerste keer dat ik een eerlijke handel van sap voor de andere goederen zag.
  12. Kersepitje

    Opgelost Chat valt steeds uit

    en de chat doet het weer. Groetjes
  13. Kersepitje

    Feedback op de Elementalen.

    (ik weet eigenlijk niet als dit wel het goede topic is om zo'n dingen te bediscussieren) hoeveel boomsap heb je nog tekort lalaa? morgenochtend kan ik terug 2300 kopen van groothandelaar voor 2700 titanium (en nadien nog eens voor 5400) Dus je mag van mij gerust morgen 2300 voor 2700 T4 of 4600...
  14. Kersepitje

    Feedback op de Elementalen.

    Aha, dat verklaard waarom ik de eerste dag helemaal niks in de markt zag. Vond dit al vreemd =)
  15. Kersepitje

    Feedback op de Elementalen.

    wegens niks beter te doen wachten op iemand die boomsap produceert heb ik even zitten tellen. Momenteel staat er een vraag van in totaal 200k elfenboomsap op de markt :)
  16. Kersepitje

    Feedback op de Elementalen.

    ik was ook van plan mijn 14-uurs te gebruiken in het nieuwe hoofdstuk, maar voor de handelaar vind ik het toch niet de moeite. Weet nog niet waar ik ze zal aan spenderen. ik ben zo iemand die vaak al zijn spreuken en instants spaart voor wanneer ik het echt nodig zou hebben. Alleen vind ik het...
  17. Kersepitje

    Feedback op de Elementalen.

    Ooh dat was ik ook van plan, maar ik dacht, ik heb er niks aan als ik heel alleen T4 zit te produceren. Ik stond dus bewust op de rem. Zal ik dan even snel verder doen :)
  18. Kersepitje

    Feedback op de Elementalen.

    Daar was ik eigenlijk ook van uit gegaan. dat je extra zaden zou krijgen bij upgrade van handelaar. Maar niet dus. iemand die elfenboomsap produceert heeft wel staal als bonus? :) lekker verwarrend die tier 4 je mag gewoon blijven zitten hoor, gewoon op de markt zetten :)
  19. Kersepitje

    Feedback op de Elementalen.

    Heb de waarschuwing van zaden ook gelezen op beta. Maar voorlopig zit het nog wel ok. Oorspronkelijk was ik van plan om continu tier 4 te maken, maar de hoeveelheid tier 4 die je krijgt voor je inzet T1 valt me wat tegen. Dus ik denk me te beperken tot enkel T4 produceren wanneer ik er nodig...
  20. Kersepitje

    Feedback op de Elementalen.

    ik ben er ook niet hoor, vanavond met de toernooibonus zal ik handelaarsonderozek afronden en beginnen mijn handelaar te uppen. nadien doe ik pas het bonusonderzoek (dat kan ik eventueel sneller afwerken als ik toch handelsaanbiedingen zie op de markt)
Bovenaan