• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Cryptocat

    Geen bug stad laad niet volledig

    Zijn er meer die problemen hebben met het laden van hun stad? Na verversen is het meestal weer oke maar is beetje irri.
  2. Cryptocat

    Opgelost Wiki fout

    Gastrassen--Tovernaren en draken (onderschrift afbeelding) Doel De Campus is de centale plek voor de Tovenaars Universiteiten. Het fungeert als een Portaal en portaalstraat tegelijkertijd. Het moet verbonden zijn met een normale straat via het Wijsheidsplein. De 3 faculteiten -Esoterie...
  3. Cryptocat

    Hallo allemaal

    Net even gekeken wanneer ik ben begonnen met Elvenar. Dat was op 28 november 2015. Alweer 3 jaar en tot nu toe verveelt het me nog niet. Wel eens wat minder zin of tijd maar dat hebben de meesten hier wel eens. Grafisch vind ik het spel er super uitzien, af en toe vergroten om beter te bekijken.
  4. Cryptocat

    Spel: foutmelding, wie heeft hier ook last van?

    Af en toe krijg ik het volgende venster in beeld (zie afbeelding) Zijn er meer die dat hebben?
  5. Cryptocat

    Browser: Met 2 browsers spelen.

    Sinds enige tijd speel ik met 2 accounts. Ging prima tot een paar minuten geleden. Was met beide bezig. Klapt de stroom eraf en ineens wil het niet om ze beide gelijktijdig te laten draaien. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
  6. Cryptocat

    Setgebouwen: mijn productie telt geen orks, wat nu?

    Op dit moment staan er bij mij 3 setgebouwen. Gister avond op de (bijna) zelfde tijd geind. Helaas zijn de bevroren fontein en de bevroren orkvortex stil blijven staan sinds gisteravond na het innen. De ijsbertrol is wel bijna klaar. Zijn er meer die dat hebben? Verversen heeft niets opgeleverd...
  7. Cryptocat

    Opgelost Traag/slecht reagerend

    Het valt me op dat elvenar ontzettend traag is momenteel. Als ik goederen incasseer duurt het een aantal seconden voordat er wat dan ook gebeurt in het scherm. Ook het typen in de chat of mail gaat erg traag. als ik klaar ben met een berichtje is het nog maar half op de chat te zien. Erg...
  8. Cryptocat

    Handel: let op! de groothandelaar biedt op een andere volgorde handel aan.

    Even een waarschuwing voor wie het nog niet had gezien: bij de handelaar staan de betalingen anders. Eerst stond tier 1 voor aan, nu de munten.
  9. Cryptocat

    Broederschap: aartsmagier al geruime tijd afwezig, wat kunnen we hier aan doen?

    Binnen onze bs hebben we het probleem dat de magiër al geruime tijd (maand of 3) afwezig is door ziekte. Ze had iemand bereid gevonden om burenhulp via haar account te geven maar na een week of zo kwam diegene ook niet meer online. (ze kennen elkaar) We hebben naar beiden verschillende keren een...
  10. Cryptocat

    Opgelost Infovenster ziet er raar uit

    Was al eerder gebeurd maar na refresh was het weer normaal. Helaas is dat vandaag dus niet het geval. Zijn er meer die dit hebben?
  11. Cryptocat

    Opdrachten: na oogst van voorraden telt dit niet mee voor een opdracht, kan nu niet verder!

    Net mijn werkplaatsen 'geoogst' voor opdracht verzamel 16000 voorraden maar hij heeft hem niet gepakt, gaat niet boven de 7242. Al refresh gedaan, uitgelogd en weer aan gemeld maar helaas niet bijgeschreven. Had een werkplaats met toverspreuk en daar al meer dan 10000 van. 5 van 1332 en 2...
  12. Cryptocat

    Kapotte runenscherven

    Op dit moment zit mijn balkje van de kapotte scherven vol. Met het gevolg dat de kapotte scherven ontvangen in het tournooi verloren gaan. Dat vind ik erg jammer. Zou daar ook een oplossing voor kunnen komen?
  13. Cryptocat

    Runenscherven: komt er een mogelijkheid voor het opslaan van runenscherven?

    Komt er ook een mogelijkheid om runenscherven op te slaan? Mijn balkje zit vol en ik heb niet de ruimte om ze samen te voegen. Nu gaan mijn scherven verloren.
  14. Cryptocat

    Al gemeld Rare steden

    Gebeurt dit vaker?
  15. Cryptocat

    Browser: sinds laatste update heeft Mozilla problemen.

    Ff een vraag, sinds de laatste update van Mozilla ondervind ik steeds problemen. flash crasht, beeld blijft stil staan, forum wil ook niet. Nu andere browsers proberen maar das ook prut. Iemand suggesties?
  16. Cryptocat

    Relikwieën: mijn verzamelde relikwieen is 700%, kan ik hier nog wel mee verder?

    Voor mijn 1e en 2de bonus productie staat dat ik de maximale bonus heb bereikt. Is dat hoofdstuk afhankelijk en kan ik daar straks weer mee verder of zit ik echt op het maximale?
  17. Cryptocat

    Opgelost [12946] Handjes en munten

    Wat mij opviel is dat bij burenhulp niet alle handjes goud zijn, wel krijg ik daar de bonus van. Erg verwarrend. Bij het innen van munten bij de huizen krijg je een aantal te zien terwijl er een stuk minder in de kist komen. Wie hebben hier nog meer last van?
  18. Cryptocat

    Animatie: gaat de animatie door 'doorwerkende poppetjes' terwijl de speler gestopt is?

    Even een vraag over de poppetjes: Als iemand gestopt is blijven de poppetjes dan gewoon door gaan met bewegen en produceren/vechten? Maw: de animatie gaat gewoon door?
  19. Cryptocat

    Spel: hoe kan ik zien in welke server ik speel?

    Hoe kom ik erachter via welke server ik elvenar speel?
  20. Cryptocat

    Notificaties: de notificaties blijven staan en het getal stijgt, klopt dat?

    Waarom blijven de notificaties staan? Waren er eerst een paar. Maar getal stijgt. Heb het idee dat het met handelen te maken heeft. Wordt nu wel irritant.
Bovenaan