• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. gerritje59

    Woorden ketting spel

    Amuni
  2. gerritje59

    Woorden ketting spel

    Elementalen
  3. gerritje59

    Cadeautje

    Leuk kado, dank hiervoor . Ook bedankt voor de enorme verbeteringen bij de Broederschap avonturen , heel fijn. Fijn weekend. Groetjes Gerritje59 :)
  4. gerritje59

    nieuwste update werkt niet

    bij mijn stad werkt de nieuwe manier van BH geven niet, ik moet alles op de ouderwetse manier doen, 4x25 klikjes pffff, hoe kan dat???? Ik heb nog 2 accounts en daar werkt het perfect. Please help , met vriendelijke groet Gerritje59
  5. gerritje59

    Provincie-uitbreidingen: ik heb alle provincie-uitbreidingen gehaald, wat nu?

    Heel bijzonder dat je geen provincie-uitbreidingen meer krijgt nadat je 457 provincies hebt ontdekt...komt grond tekort en ben nog niet eens met het laatste hoofdstuk bezig. Betekent dit dat ik voor(vanaf) 5300 diamanten maar grond moet gaan kopen, of maar al de gewonnen en betaalde gebouwen weg...
  6. gerritje59

    Niet reproduceerbaar Spel loopt vast bij laden grotere steden

    Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Na een paar buren hulp te hebben gegeven komt de witte bladzijde met uitroepteken in beeld en moet ik om de stad opnieuw opstarten. Alles al leeg gemaakt en elke dag cookies verwijderen ed. maar niks helpt. Soms begint hij te knipperen en word alles blauw of...
Bovenaan