• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Mooo

    Selectieknop voor sterren-handel

    goed idee + 1
  2. Mooo

    Diamanten als kadootje kunnen geven

    Ik heb ja gestemd, wij deden dit in het verleden eigenlijk al in de bs via desi. Met verjaardagen (soms ) maar ook met evenement in de bs zelf ,met prijzen waar je dia,s mee kon winnen. Ik denk juist als we een systeem zouden hebben die we zelf zouden kunnen hanteren ,dat we daar juist meer...
  3. Mooo

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    Maar deze bug is toch al gemeld op beta 20-1-2016 23.42 om precies te zijn .
  4. Mooo

    Feedback release 1.23 en tovenaars en draken

    Ik had mijn stadhuis nokkie vol gespaard voor deze update, alles weg! ook bij de andere bs leden.:(
  5. Mooo

    Spel: uitgestelde updates

    verrek, nu zie ik dat ook :) zal wel komen door de smog hahaha
  6. Mooo

    Spel: uitgestelde updates

    kreeg de tip. dat je de smog kan uitzetten .bij opties. gelukkig!
  7. Mooo

    Spel: uitgestelde updates

    Dacht he he ..eindelijk ze snappen het ,maar nee hoor. En wie heeft die smog bedacht? Wordt er geen rekening gehouden met slecht ziende mensen die beter af zijn met een scherp beeld. We hebben als eens door een fles op de wereldkaart moeten kijken, en is toen terug gedraaid daar spelers dit...
  8. Mooo

    Verlenen van burenhulp

    +1
  9. Mooo

    Broederschap Droomoord zoekt 2 actieve spelers.

    We krijgen 2 vrije plekken, Je bent welkom :)
  10. Mooo

    Feedback verplaatsing van spelers

    Nee hoor, ik reken mijzelf onder een flinke dia speelster. En ook ik heb na de verhuizing nog genoeg goudmijnen en zit aan de rand van een woestijn. Maar wacht geduldig af .:rolleyes: Daar dit nog maar de eerste kleinschalige verhuizing is. Ik vind het knap wat ze doen dus alle respect.:) Wel...
  11. Mooo

    Oude wonderen: buffen door 2 de account, toegestaan of niet?

    Ook ik hoop dit te kunnen schrijven zonder aangevallen te worden. Zou trouwens voor het eerst zijn als dat niet zou gebeuren , kan je wel vertellen dat het niet went.:( Ook ik koop kp met munten en goederen en koop vooral flink in als er een aanbieding is met gratis 150 kp erbij. Dus laat die...
  12. Mooo

    Niet reproduceerbaar Vertraging en hapering in handelingen

    Was helemaal niet als aanval bedoeld, gewoon een uitleg waarom jij het waarschijnlijk niet zo ondervind zoals de grote accounts.
  13. Mooo

    Niet reproduceerbaar Vertraging en hapering in handelingen

    Ranking zou hierin geen enkele rol mogen spelen ,ga er nog steeds vanuit dat de mods het daar wel mee eens zullen zijn. Dit topic is om serieus te nemen. Als je meer dan 500.000 score uit je bs moet zetten om deze reden is dat toch wel erg heftig om een speler te kunnen behouden. Wil de regel...
  14. Mooo

    Niet reproduceerbaar Vertraging en hapering in handelingen

    Wil hier ook nog even aan toevoegen.... Het motiveren in de bs is al super stroef,laat staan het motiveren van buren. Zie het nu ook echt niet zitten om straks op ..ja te drukken voor een verhuizing.. nee nee geef mij dan maar die goudmijntjes. Beter de helft aan munten dan niets. want die gaan...
  15. Mooo

    Niet reproduceerbaar Vertraging en hapering in handelingen

    lijkt er ook op hoe groter hoe slechter ,nu ook zelfs (ork perktijd) niet meer leuk om te motiveren. Trek vergelijking met slenteren ,echte dooddoener! Wij hebben nu verschillende flinke accounts elders geparkeerd of vrijstelling van motiveren gegeven om erger te voorkomen. Met erger bedoel ik...
  16. Mooo

    Gebouwen: hoe level ik mijn Magische werkplaats?

    Oeps!! je kan nu ook na deze update nog niet de opdrachten vervullen met de magische werkplaats .
  17. Mooo

    Gebouwen: hoe level ik mijn Magische werkplaats?

    Zal het ooit ook mogelijk worden om spreuken te gebruiken bij de magische werkplaatsen ? Want nu werken die niet.
  18. Mooo

    Opgelost [11316] Magische werkplaats telt niet voor opdrachten

    Kwam er vanavond achter dat je de opdracht van verzamel 200.000 munten en 2 geavanceerde gereedschappen niet kan vervullen.:eek: Hij telt de geavanceerde gereedschappen niet. Heb dit ook op mijn andere account.:(
  19. Mooo

    Keuze: diamanten en niet diamanten spelers.

    ja, dat is wat ik bedoel :) Dat je voordeel hebt als dia, speler snap ik dat ze anders niet gekocht zouden worden. Er zijn nu misschien nog niet zoveel niet/weinig dia spelers die dit ondervinden. Maar ook die groep gaat groeien en dit mee gaan maken. Zou mooi zijn als er voor die tijd b.v een...
Bovenaan