• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Newbie

    Wanneer Hoofdstuk 20 ?

    Is er al iets bekend wanneer hoofdstuk 20 komt ?? gr, new
  2. Newbie

    Opgelost Geen uitbetaling toren

    Tot op heden heb ik nog steeds de uitbetaling van de toren welke gisteren 1-5 is afgelopen nog niet ontvangen !!!!!!
  3. Newbie

    Troepen berekening toernooien

    Beste mensen, Zoals de toernooien nu gaan, is geen eerlijkheid. Ik ben zelf een toernooi speler maar kom steeds meer tekort om een fatsoenlijke plaats te bereiken. Indien je de boom volledig doet waarbij ook de troepomvang word gedaan word je daarmee keihard afgerekend in de toernooien, ik ben...
  4. Newbie

    Evenement: punten voor de kristal/sneeuwvlokken, waar is dat op gebasseerd?

    Giganten, Weet iemand waar de punten op gebaseerd zijn voor de sneeuwvlokken die in je dorp worden gedropt, soms krijg je 1 punt maar soms ook meer voor 1 vlok ?????
  5. Newbie

    Geen bug Betreft KP en Runenscherven

    Gisteren de 3e box geopend (rechtse) kreeg netjes de 50 KP maar geen runenscherven, vandaag de middelste box geopend geen 20 KP en ook weer geen runenscherven ???? het lullige was dat ik de middelste box opende omdat ik de KP nodig had voor een quest, als ik dat had geweten dat ik niets kreeg...
Bovenaan