• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Newbie

    Wanneer Hoofdstuk 20 ?

    Is er al iets bekend wanneer hoofdstuk 20 komt ?? gr, new
  2. Newbie

    Nieuw hoofdstuk: Handelaars van Unur

    Als je de quest ook doet heb je even de combinatie 3 grote schepen nodig, zodra je daar voorbij ben kan je naar de combinatie van 2 grote schepen gaan, de kleine schepen geven na verhouding veel meer goederen.
  3. Newbie

    Nieuw hoofdstuk: Handelaars van Unur

    Hoofdstuk 17 is een behoorlijke uitdaging, om er door te kunnen komen moet je ongeveer 25% van je stad in de inventaris zetten, mijn stad draait nu op het minimum en kan daardoor veel kwijt. Het leuke is als het hoofdstuk gedaan is, je veel ruimte heb om eens een goede reorganisatie te doen...
  4. Newbie

    Handelaar Aanbiedingen in delen afneembaar maken

    Ben er ook op tegen, gewoon pakken wat er staat en geen beetjes.
  5. Newbie

    Opgelost Geen uitbetaling toren

    De beloning net binnen gekregen.
  6. Newbie

    Opgelost Geen uitbetaling toren

    Tot op heden heb ik nog steeds de uitbetaling van de toren welke gisteren 1-5 is afgelopen nog niet ontvangen !!!!!!
  7. Newbie

    Troepen berekening toernooien

    Bedankt voor de bijdrage, het is wat duidelijker, maar de optie om de troepen uitbreiding welke niet noodzakelijk zijn, dat lijkt me toch een makkelijke instelling in de software om die niet meer mee te laten tellen vanaf het begin.
  8. Newbie

    Troepen berekening toernooien

    Ik ben het vorige hoofdstuk gestopt met de niet verplichte troepen uitbreidingen, tav mijn werkplaatsen heb ik er 4 in mijn inventaris staan (voor ruimte) en kan voldoende hamertjes produceren met 4 max boosted geeft p/s bijna 500.000 hamers per 3 uur, genoeg boosters wat ook weer mana geeft :)...
  9. Newbie

    Troepen berekening toernooien

    Ik heb nu 4 werkplaatsen max, 4 zitten nu in mijn inventaris om voldoende ruimte te creeeren voor me gastras.
  10. Newbie

    Troepen berekening toernooien

    Beste mensen, Zoals de toernooien nu gaan, is geen eerlijkheid. Ik ben zelf een toernooi speler maar kom steeds meer tekort om een fatsoenlijke plaats te bereiken. Indien je de boom volledig doet waarbij ook de troepomvang word gedaan word je daarmee keihard afgerekend in de toernooien, ik ben...
  11. Newbie

    Evenement: punten voor de kristal/sneeuwvlokken, waar is dat op gebasseerd?

    Giganten, Weet iemand waar de punten op gebaseerd zijn voor de sneeuwvlokken die in je dorp worden gedropt, soms krijg je 1 punt maar soms ook meer voor 1 vlok ?????
  12. Newbie

    Discussietopic herontwerp gevechtssysteem

    Het gehele gevecht systeem is een farce geworden, heiligdom op lv11 helden smederij op lv6 en toch er niet meer door kunnen komen, vond het vechten 1 van de leukere items in het spel maar is nu alleen nog maar afkopen wat uiteraard geen doen is om een beetje te kunnen spelen :(
  13. Newbie

    Opgelost [11316] Magische werkplaatsen

    Ik heb ook een ticket ingeschoten maar hier nog geen antwoord op gehad, tis inderdaad belachelijk dat ze niets compenseren, je geeft geld uit aan een product die niet goed functioneert.
  14. Newbie

    Opgelost [11316] Magische werkplaatsen

    Zelfde hier, had 3 x dag upgrades (gereedschapkist) kreeg er maar 2, daarna 1 gedaan en diamanten gebruikt weer niets pfffff is niet alleen iritant maar kost nu nog geld ook, ga maar weer een dag wachten hoop nog genoeg tijd om te finishen :(
  15. Newbie

    Feedback Zomerse zonnewende

    Gisteren de 3e box geopend, kreeg geen runenscherven, vandaag de middelste box geopend kreeg geen KP en geen runenscherven :( ik heb dit ook gemeld op het forum onder bug. Nog even lullige een vraag hoe krijg je de dagprijs ???
  16. Newbie

    Geen bug Betreft KP en Runenscherven

    Gisteren de 3e box geopend (rechtse) kreeg netjes de 50 KP maar geen runenscherven, vandaag de middelste box geopend geen 20 KP en ook weer geen runenscherven ???? het lullige was dat ik de middelste box opende omdat ik de KP nodig had voor een quest, als ik dat had geweten dat ik niets kreeg...
Bovenaan