• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. pater staf

    enthousiaste spelers mogen zich melden

    bestekes, ben je een leuke speler, speelster, doe je graag actief mee, wil je verder groeien en bijleren in het spel en daarbuiten? dan pas je waarschijnlijk in ons profiel. kom eens een kijkje nemen en meld je aan. tot binnenkort lieve Elfjes en Mensen groetjes van jullie pater staf
  2. pater staf

    WIE WIL ACTIEF DEELNEMEN

    beste elfjes en mensen, wij zijn op zoek naar spelers die graag bij ons willen komen om actief mee te spelen en zo de BS laten groeien en misschien een functie als Magiër willen opnemen om verschillende taken te herverdelen, zoals leiden van toernooien, BSA, de Toren der Eeuwigheid, opvolgen van...
  3. pater staf

    magiërs gezocht

    beste elfjes en mensen, wij zijn op zoek naar spelers die graag bij ons een functie als Magiër willen opnemen om verschillende taken te herverdelen, zoals leiden van toernooien, BSA, de Toren der Eeuwigheid, opvolgen van burenhulp binnen de BS, enz... voel je je geroepen hiervoor stuur me dan...
  4. pater staf

    advent

    hoi allemaal, ik ben de link naar den antwoorden kwijt kan iemand me helpen om deze terug te vinden?
  5. pater staf

    Burukbrak

    hoi wie kent de orc taal? mvg, P Staf
  6. pater staf

    pater staf

    hoi allemaal, ik ben pater staf. toen ik een jaar of 20 was hadden we in het jeugdhuis met enkele vrienden nicknames. de mijne kennen jullie nu al. onder tussen ben ik 56 en blijf die naam behouden.
  7. pater staf

    Nieuwe leden gezocht

    hey beste Elfen en Mensen, wij hebben nog enkele plekken vrij in onze BS. heb je een score van minstens 2.500 punten, ben je bereid om minstens 4 x per week hulp te bieden aan de andere BS Leden, doe je mee aan het toernooi,......? dan ben je zeker aan het juiste adres stuur me een PM, dan...
  8. pater staf

    vraagje van een van mijn leden

    een lid gebruikt de groothandelaar enkel als haar balkje Voorraden vol is ! dus NIET om aan goederen te geraken. maar waar is het nut, als je de beloningen die je krijgt van opdrachten, innen van voorraadgoederen ervoor zorgen dat je handel via de groothandel duurder uitvalt dan de beloning...
  9. pater staf

    Onderzoeken: wat komt er na het feeën hoofdstuk?

    hy, iedereen, weet iemand wat er na de Feeën oude wonderen komt? en vergroot het speelveld nadien? ik zit op het einde van het onderzoek en alle plek is volgebouwd.
  10. pater staf

    Spreuken: waar kan ik spreuken vinden?

    hey iedereen, kan iemand me helpen? waar kan ik spreuken vinden?
  11. pater staf

    Oproep nieuwe leden Broederschap

    beste Spelers, ik ben sinds enkele maanden actief op Elvenar en ben nu op ranking 238 geraakt. sinds mijn aanmelding heb ik een BS opgericht en ben ik op zoek naar nieuwe leden. mijn actuele leden zijn erg behulpzaam, desalniettemin ik hen reeds meerdere malen er op attent heb gemaakt dat...
  12. pater staf

    Broederschap

    beste Spelers, ik ben sinds enkele maanden actief op Elvenar en ben nu op ranking 238 geraakt. sinds mijn aanmelding heb ik een BS opgericht en ben ik op zoek naar nieuwe leden. mijn actuele leden zijn erg behulpzaam, desalniettemin ik hen reeds meerdere malen er op attent heb gemaakt dat...
Bovenaan